Merhabalar, nereden başlayacağımı bilmiyorum ama merak etmeyin sıkmayacağım sizi. Öncelikle özür dilerim. Sürekli bölüm sözü verip yazmadım ama içimden gelmesini beklemeliydim ve bugün birden yazıverdim. Umarım beğenirsiniz. Cidden eğer hala ilgi varsa seve seve yazabilirim.
Sizi seviyorum ve bol bol yorum istiyorum!
Multimedya: Clara Mensis (kardeş Mensis😂)
"Ne dedin sen?" diye tekrarladı Sirius. Sinirlenememişti bile şaşkınlıktan.
Regulus afalladı. "Clara Mensis?"
Sirius sinirle gözlerini kapatıp açtı. "Nasıl yani? Hani şu sarışın olan? Remus'un deliler gibi sevdiği ve sevildiği? HANİ REMUS'UN SEVGİLİSİ OLAN CLARA MENSİS? ÇÜNKÜ BEN BAŞKA CLARA MENSİS TANIMIYORUM DA!"
Regulus iyice şaşırdı. "O kızın soyadı Mensis mi?"
Sirius iyice garip bakmaya başladı. "Yani sen az önce yanımızda olandan bahsetmiyor musun?"
Regulus güldü. "Sarışınlar benlik değil bir türlü öğrenemedin. Hem ben bu kızla yeni tanıştım, isim benzerliği oldukça tuhaf ama haklısın."
Sirius ona daha da garip bakmaya başladı. "Başka bir Clara Mensis mi var yani?"
Regulus göz devirdi. "Abi sende bir zeka geriliği mi başladı?"
"Bak, o gün Hogsmeade'de otururken geldi masama oturdu. Başta yüzüne bile bakmadım ama sonra konuşmaya başladık. Ne konuştuğumuz hakkında bir fikrim bile yok. Aile sırlarımızı falan bile vermiş olabilirim. Her neyse, sonra 'Remus'un Clara'sı' içeri girdi. Ben de apar topar dışarı çıktım ve Remus'la karşılaştım. Çok asabi birisi, neyse uzatmayacağım. Sonra Clara, diğer Clara'yı yanında bayağı bir oturdu sonra çıktılar ve sarılıp ağladılar falan filan. Şu an bir otelde galiba."
Sirius hiçbir şey anlamamıştı. Bu işin icabına sonra bakacaktı. Şu anlık rahatlamıştı. "Neyse." dedi derin bir nefes alarak. "Şimdi Dumledore'un yanına gitmeliyiz. Geç bile kaldık."
Sonra ikisi de koşarak diğerlerine yetiştiler.
Dumbledore ve McGonagall onları bekliyordu.
"Regulus Black." dedi Dumbledore, "Bu ne şeref." şaşırmamış gibiydi. Bu adamın da her şeyden haberi oluyordu.
Regulus biraz çekinmişti. Onu güzel ağırlayan tek kişi Dumbledore'du çünkü.
"Dumbledore sizi gördüğüme inanın çok sevindim. Ben büyük hatalar yaptım. Biliyorum çok büyük şeyler. Hepinizin hayatını etkiledi-" diye sıralamaya başladı. Aslında herkese yapıyordu bu açıklamayı.
Sonra McGonagall atıldı.
"Görüyorum ki bu hataları telafi etmek için buradasın. Şimdi özür dilemeyi bırak da neden geldiğini anlat. Bize yardımcı ol Black."
Regulus gülümsedi.
"Kim- Voldemort." Dedi takma ad kullanmayı reddederek. "Buraya gelecek. Bu gece. İçeri sızmamı istedi. Bugün planını gerçekleştirecek. Sizi gafil avlamayı düşünüyor efendim."
Dumbledore alaycı bir şekilde gülümsedi.
"Gelsin, bir bardak meyenkökü suyu ikram ederiz. Misafirler için Hogwarts'ın kapısı daima açıktır çocuklar."
Çocuklar ondan biraz cesaret almış gibiydiler.
"Zümrüdüanka Yoldaşlığı, gün sizin gününüz!"
McGonagall endişelendi. "Albus yapma. O'ndan bahsediyoruz. Çocuklarımı böyle bir riske sokamam. Onlar daha çocuk, onlar öğrenciler."
Dumbledore James'i göstererek konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remus Lupin ve Çapulcular
FanfictionBu seferki başka bir kurgu. Değişik. Çapulcular'ın yanı sıra Clara, Lily ve Amberly de bu hikayede bize eşlik ediyor. Hogwarts'ın tozunu dumanına katan bir grup gencin, güzel hikayesini okumak isterseniz, beklerim... 《Tüm hakları İhtiyaç Odası'ndad...