Arkadaşlar! Geri döndüüüm! Hepinize destekleriniz için çok teşekkür ederim. Bu lise maratonunu sizinle birlikte atlattım. Merak edenler içinse, Allah'a şükür gayet iyi bir puan yaptım ve çok güzel bir lise buldum.
Bu bölüm içinse şunu söyleyebilirim ki, bu bir fragman bölüm gibi bir şey. Yarın ya da sonraki gün umarım yeni bölümü yetiştirebilirim :)
Keyifli Okumalar...
Herkes dağılmıştı işte evlerine. Hogwarts için okul yılı bitmiş çocuklar güzel bir tatil yapmayı hak etmişlerdi.
Çapulcular, Lily, Clara aynı kompartımanda oturmuşlardı. Amberly ve Aaron ise başka bir kompartımandaydılar. Sirius fena halde bozulmuştu bozulmasına ama hiç de belli etmiyordu.
Remus ve Clara mecburen yerde oturmak zorunda kalmışlardı. Sirius, Lily ve James aynı koltuğa oturmak zorunda kalmışlardı çünkü karşı koltukta Peter horul horul uyuyordu.
Yolculuk eğlenceli geçmişti. Bir ara Sirius ve James o kadar gülmüşlerdi ki ortalarında kalan minicik kızıl zambak koltuktan düşmüştü.
James ve Sirius üst üste lanetler beklerken Lily ise sadece gülmekle yetinmişti. Bir süre sonra da Sirius elinden tutup Lily'yi koltuğa geri çıkardı.
Yolculuk bitince James Lily'e sıkıca sarılıp koşa koşa annesi ve babasının yanına koştu. Herkes onun bu çocuksu haline gülmüştü. Lily ise sinirden mi utançtan mı bilinmez kıpkırmızı olmuştu. Hoşuna da mı gitmişti ne?
Hep beraber sarıldılar ve daha fazla uzatmadan ayrıldılar. Remus, Clara'yı gideceği yere kadar bırakmıştı. Birbirlerine sıkıca sarıldılar ve ayrıldılar. Hep buluşacaklarına ve birbirlerine mektup yazacaklarına söz vermişlerdi.
Lily evine geldiğinde kapıyı ona Petunia açmıştı. Ufak da olsa bir tebessüm etmişti. Lily ise akciğerlerini sıkacak kadar sıkı sarılıp koskocaman öpmüştü. Hemen sonra koşarak kendi odasına gitti. Biliyordu, ablası böyle şeyleri sevmezdi.
Annesi ve babası evde değildi. Alışverişe çıkmışlardı. Üstünü değiştirdi. Tiril tiril bir elbise giydi. Saçlarını tepeden bir topuz yaptı. İşte şimdi evindeydi.
Sonra kapı çaldı. Uçarcasına merdiven korkuluklarından kayan Lily kapıyı nefes nefese açtı. Anne ve babasının üzerlerine atladı. Bu da yetmezmiş gibi babasının omuzlarına çıktığı anda babası yemyeşil çayılarda koşturmaya başladı. Lily kahkahalarla karışık çığlıklar atıyordu.
Bir süre sonra herkes hasretini giderdikten sonra Petunia ve Lily odalarına çıktılar. Lily'nin odasına gitmişlerdi.
Petunia sohbet açmaya çalışıyordu. Sanki araları düzelmişti bu sene.
Lily, tam okulda hoşlandığı bir çocuk olduğunu söylecekken anneleri onları yemeğe çağırdı.
Lily bir iç çekip annesine geleceklerini haber verdi.
Sonra muzipçe Petunia'ya baktı.
''Mutfağa kadar yarış?'' diye bağırmasıyla fırlaması bir oldu.
Petunia da onun arkasından koşturdu.
Keyifli bir akşam yemeğinden sonra herkes dinlenmek için odasına çekilmişti. Lily de kendi odasına çekilmiş cam kenarındaki pufuna oturmuş günlüğünü yazıyordu. Sonra ise camdan bir tıkırtı geldi.
devamı gelecektir..
-lilysgreeneyes
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remus Lupin ve Çapulcular
FanfictionBu seferki başka bir kurgu. Değişik. Çapulcular'ın yanı sıra Clara, Lily ve Amberly de bu hikayede bize eşlik ediyor. Hogwarts'ın tozunu dumanına katan bir grup gencin, güzel hikayesini okumak isterseniz, beklerim... 《Tüm hakları İhtiyaç Odası'ndad...