ஓ|Ya Şimdi Ya Hiç

1.9K 131 141
                                    

Keyifli Okumalar...



''Remus, inat etme işte.'' dedi James Potter.

Remus bir 'of' çekti. ''James!! Keyfim yerinde de-ğil.'' dedi son kelimeyi heceleyerek ve üstüne basarak.

''Bence dışarı çıkarsak yerine ge-lir.'' dedi James, Remus'u taklit ederek.

Remus ayağa fırladı. ''Yürü, yürü yoksa kalbini kıracağım Çatalak.'' dedi bir sinirle Remus Lupin.

Remus önden önden giderken, James sırıtıyordu. Bir bilseydi Remus, onu ne için zorla dışarı çıkardığını.

*Bu sırada Lily Evans*

''Hey Clara! Clara, Clara, Clara!!!'' diye neşeyle cıvıldadı Lily Evans.

Clara oturduğu sandalyede arkasını dönerek kızıla baktı. ''Evans?  Bu neşeni neye borçluyuz acaba?'' diye sordu.

''Bilgin olsun, Mensis, benimle dışarı çıkarsan sana söylerim.'' dedi, Mensis'in üstüne basa basa.

İki kız da kahkahalarla güldüler. Clara ayağa kalktı ve beraber ortak salondan çıkıp koridorlara doğru yola koyuldular.

Clara pek önemsememişti. Lily Evans delinin tekiydi gerçi, sağı solu belli olmazdı. Bir taraftan da merak ediyordu onu niye bahçeye çıkardığını ancak en fazla ne olabilirdi ki?

Önüne baktı ve seke seke yürüyen kızıla baktı.

Her şey olabilirdi.

James ve Remus çoktan bahçeye çıkmışlardı. James'in gözü sürekli bahçeyi tarıyordu. Nerede kalmıştı Lily? Yoksa Clara'yı aşağı indirememiş miydi?

James bu endişelerle etrafa bakarken Remus ise düşüncelere dalmıştı.

Bundan sonra ne olacaktı? Muhtemelen bir daha kimseyi sevemeyecek, hayatını sonuna kadar yalnız yaşayacaktı. James'ler kesin evlenecekti, şey Sirius'un ne olacağı belli değildi ama yine de Remus yalnız kalacaktı. Belki yine eskisi kadar yakın olacaktı Çapulcular'la ama eve geldiğinde sıcacık bir yemek ve mükemmel bir gülümseme onu bekleyemeyecekti.

Tam düşüncelerinin arasında sıkışıp boğulacakken James seslendi.

''Hey Aylak! Bak!'' dedi ve parmağıyla bir yeri gösterdi.

''Lily ve Clara oradalar. Yanlarına gitsek mi?'' dedi.

Remus anlamıştı işte. Tüm bunlar o ile Clara'yı bir araya getirmek içindi. James onun tahmin edebileceğini hiç düşünmemişti. Ancak hadi ama o Remus Lupin'di!

Remus kaçarcasına ters tarafa yürümeye başlayınca James onun ne yapmaya çalıştığını anladı ve omuzlarında onu tutup çekiştirmeye başladı.

''Lils! Clara, onu buraya GETİR!'' diye bağırdı.

Clara ve Lily aynı anda onlara döndüler ancak daha Clara ne olduğunu anlayamadan Lily onu zorla ittirmeye başladı. Clara da olanları anlamıştı ve direniyordu. En sonunda Lily dayanamayıp asasını çıkardı ve bağırdı:  ''Petrificus Totalus!''.

Clara olduğu yere çivi gibi saplanıp yere düştü.

James de asasından Görünmez-Kopmaz-Sarmaşık çıkardı ve Remus olduğu yerde diz çökmek zorunda kaldı. Kolları ve bacakları bağlanmıştı.

Lily Clara'yı, James ise Remus'u büyüyle havaya kaldırdılar ve Yasak Orman'ın girişindeki bir çalılığa getirdiler.

Yaklaşık beş dakika sonra ikisini de çözdüler.

Remus Lupin ve ÇapulcularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin