Keyifli Okumalar...
Şuan Çapulcular'dan daha rahat kimse yoktu herhalde okulda. Sınavlar bitmiş, yaz gelmişti.
Sınav sonuçları aynen şöyleydi:
James KSKS ve Uçuş dersinden Olağanüstü almıştı. İksirden ise Uygun almıştı. Kehanet dersi ise Felaketti. Lily ona bu konuda kızmıyordu çünkü kendi Kehanet dersi de Olağanüstü değildi.
Sirius ise İksir dersi dışında tüm derslerden Beklenenin Üstünde almıştı. İksir dersinin feci sıkıcı ve işe yaramaz bir ders olduğunu söyler dururdu. Tüm ders boyunca hocayı tek bir kez bile dinlemediği için İksirden İfrit almıştı.
Remus ise Uçuş ve Aritmansi dersi dışında hepsinden Olağanüstü almıştı. Ahi tabii bir de KSKS vardı. Böcürtleri işledikleri zaman herkesin kendisinin kurtadam olduğunu anlayacaklarını sanıp Riddiculus büyüsünü yapmayı şiddetle reddetmiş ve bu yüzden hiç yere o dersten Uygun almıştı.
Peter, tüm derslerden Uygun almıştı. Sadece KSKS dersinden Zayıf almıştı. Böcürtü gördüğü an titreyerek asayı elinden atması düşünüldüğünde ve diğer derslerde karşısında bir Böcürt değil de bir büyücü de olsa asasını sürekli düşürmesi ve düelloyu kaybetmesi düşünüldüğünde iyiydi bile.
Lily ise Kehanet dışında tüm derslerden Olağanüstü almıştı. Kehanet hocasına, onu yiyecekmiş gibi baktığı için derse konsantre olamıyordu. Bu yüzden sınavda çakılıp kalmıştı.
Clara'nın dersleri fena değildi. Tüm derslerden Beklenenin Üstünde almıştı.
Amberly ise yaşıtlarının en yetenekli cadısıydı. Uçuş konusunda James ile yarışabilirdi. Tabii her türlü yarışı James kazanırdı ya olsundu. Ancak şu sıralar Sirius Black'le arasının pek de iyi olmadığı çok açıktı. Geçen ay haftasonu hep beraber bahçeye çıktıklarında Evans ve Potter bile konuşmuşlar ve iyi vakit geçirmişlerd. Ama kendisi ve Sirius bir türlü konuşmamışlardı.
Bu durumdan biraz rahatsız olmuştu. Pek kafasına takmadı. Şu sıralar kafasına takacak farklı şeyler vardı. Ailesi ile yine kavga edecekti.
Kafasında bir sürü soru işareti vardı. Beşinci sınıfa geçecekti ve hala Slytherin'de okumaya alışamamıştı. Sonra, erkek arkadaşı bir Dippet'ti!
Şuna bakın ki o, Muggle melezi Ravenclaw'dan Aaron Dippet'ti. Albus Dumbledore'dan önce müdür olan Armando Dippet'in büyük büyük torunuydu. Babası bir Muggle ile evlenince Armando deliye dönmüş ve Aaron'un babasını sülaleden reddetmişti.
Aaron ve babası annesiyle gurur duyuyorlardı. Çok şirin ve iyi niyetli bir kadındı. Ayrıca oğlunu da öyle yetiştirmişti. Aaron son derece yardımsever ve iyi niyetliydi. Ayrıca çok yetenekli bir çocuktu. Ne var ki o kadar çekingen ve sakin bir çocuktu ki okulda daha onu tanıyamamış kişiler vardı. Kenarda köşede dururdu. Amberly de öyle olduğu için tam birbirlerine görelerdi. Aaron, Amberly ile yaşıttı. Amberly'den sonra en başarılı dördüncü sınıftı. Amberly'yi gerçekten seviyor olmasına rağmen yeri geldiğinde onunla ilgilenemeyip ders çalışıyordu. Amberly onu anlayışla karşılıyor diğer kızlar gibi dünyanın kendi etrafında döndüğünü düşünmüyordu.
Günler böyle geçiyordu. Dersler zaten sürekli sakin geçiyordu. Yeni konular öğrenmiyor, bildikleri şeyleri pekiştiriyorlardı.
Çapuclular'a ek olarak Lily ve Clara da tüm boş vakitlerini bahçede değerlendiriyorlardı.
Clara yazın gelmesini fırsat bilip saçlarını kestirmişti. Çok kısa olmamasına rağmen yine de farkediliyordu. Eskiden beline gelen saçlar şimdiyse omzuna geliyordu. Herkes, özellikle de Remus bu saç modeline bayılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remus Lupin ve Çapulcular
FanfictionBu seferki başka bir kurgu. Değişik. Çapulcular'ın yanı sıra Clara, Lily ve Amberly de bu hikayede bize eşlik ediyor. Hogwarts'ın tozunu dumanına katan bir grup gencin, güzel hikayesini okumak isterseniz, beklerim... 《Tüm hakları İhtiyaç Odası'ndad...