ஓ|Özür ve Umut

2.5K 167 113
                                    

Keyifli okumalar...

Remus ve Clara , Astronomi Kulesi'nde konuşalı tamı tamına bir hafta geçmişti. Yani James Potter , tam bir haftadır , onlarla değildi. Çapulcular artık beklemekten bıkmış gibiydiler , Lily dört gözle onu uyanacağı günü bekliyordu. Geri kalan tüm Hogwarts ise -Slytherinliler hariç- onu özlemişlerdi. James Potter'sız bir Hogwarts , asasız bir büyücüye benziyordu çünkü. Madam Pomfrey ise olumlu şeyler söylüyor , yarasının derin olduğunu ve buna rağmen çok güçlü bir çocuk olduğundan bahsediyordu. Zaten o böyle demese , Çapulcular ve Lily meraktan büsbütün ölürdü herhalde.

Bu geçen süre içerisinde , Clara ve Remus'un arası iyiden iyiye düzelmişti. Artık arada derslere beraber gidiyor , bazen de kütüphanede ders çalışıyorlardı. Lily , hala derslerde en çok parmak kaldıran öğrenciydi ama arka sıralarda sürekli Sirius Black'le fısıldaşan James'i özlemişti , hem de nasıl.

Lily Evans , İksir dersinde Gryffindor'a 15 puan kazandırmış , şimdi ki dersi boştu. Her boş dersinde olduğu gibi şimdi de Hastane Kanadı'na gidecekti. Ancak daha zindanlardan çıkamamışken bir ses duyuldu.

''Lily!'' demişti , Lily'nin adı gibi tanıdığı , bildiği ses.

Lily sevimli bir gülümseme takındı ve arkasını döndü.

''Efendim , Sev'' dedi, sevecen bir ses tonuyla.

Severus , Lily'nin yanına geldi ve gülümsedi.

''Bak.'' dedi. ''Bilirsin , James'le pek anlaşamazdık falan ama böyle bir halde olmasını da istemezdim.'' dedi çekingen bir tavırla.

Lily hiç düşünmeden ona sarıldı.

''Teşekkür ederim , Sev...'' dedi ve devam etti. ''Onu sevmemene rağmen sırf benim için böyle konuşmak çok ince bir davranıştı'' dedi ve ondan ayrıldı.

''Biliyorum , bu aralar pek konuşmuyoruz... malum , 'dahi kızımız' sürekli kütüphanede olunca..'' dedi sırıtarak.

Lily , omzuna hafif bi şekilde vurdu ve konuştu.

''Öyle deme Sev! Kaç kitap okudum haberin var mı? Sadece 6 kitap! Yani , Merlin! Geçen ay 4 tane daha fazla kitap okumuştum. '' dedi

Beraber koridorlarda ilerlerken Lily ,Hastane Kanadı'na gitmek için Severus'tan ayrıldı. Ancak karşısında terden sırıksıklam olmuş ve nefes nefese kalmış bir Sirius Black gördü.

''Lily! James! James! Lily!'' diye bağırdı ama arada sesi kesiliyordu.

''Ne!? Ne oldu James'e!?'' dedi Lily korkuyla.

''O-o uyandı. Az önce yanına gittim ve gözlerini açtı. Şuan yanında Remus var , seni istedi. Sana birşey söylemesi gerekiyormuş. Dinlenmesi gerektiğini defalarca söyledik fa-'' derken Lily devamını dinlemeden koşmaya başlamıştı.

Onu gören Sirius da sırıttı ve koşmaya başladı.

Tam hastane Kanadı'na yaklaşmışken , Lily'nin bir adım önünde koşan Sirius bir inleme duydu.

''Aaaah!''

Sirius o anda durup arkasını dönmüştü çünkü bu ses Lily'ye aitti. Arkasına döndüğünde , Lily'nin yerde otutarak sağ bileğini ovduğunu gördü. Anlaşılan Filch yine koridorları cilalamıştı ve kayan Lily yere düşmüştü.

Sirius koştu ve onun yanına gitti . Elinden tuttu ve kaldırmaya çalıştı ancak Lily'den bir bağırtı daah duyunca bu fikirden vazgeçti ve onu kucağına aldı.

Remus Lupin ve ÇapulcularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin