Multimedya:Bardolph Mensis
Evet minnoşşşlar, yazarınıza bir şey oldu, ilham mı geldi bilinmez sürekli bölüm yazıyorum. Maşallah diyin, yine gitmesin de sizi bir sene bekletmeyeyim.
Lütfen yorumlarınızı bırakın ve emeğe saygı olarak, beğendiyseniz oy verin lütfen^^
Akşam olduğunda herkes salonda toplanmıştı.
Lily herkese, annesinden yadigar bitki çayı yapmıştı. Herkes bayılmıştı doğrusu.
Bugün cumaydı yani tatilleri henüz başlamamıştı aslında. Güzel bir öğleden sonraydı. Mis gibi temiz hava onları biraz sersemletse de alışmışlardı.
"En becerikliniz kim?" Diye sordu Bardolph.
Lily, James, Sirius, Remus ve Clara aynı anda, "Ben!" Dediler.
Bardolph göz devirdi.
"Pettigrew, Emerald, Black ve Snape, siz çok mu mütevazisiniz? Yoksa kendinize güveniniz mi yok?"
Buna ne cevap verilirdi ki?
"En son abimden iyiydim ancak arkadaşları arasında küçük düşürmek istemedim." Dedi Regulus.
Bardolph güldü. "Geri kalanlarınızın bahanesi ne? Cesur bir kıza benziyorsun Emerald."
Amberly çekindi. Diğerleri kadar iyi değildi. Kendini bile zar zor savunurdu. İyi olduğu söylenemezdi.
"Aslında iyi olduğum pek söylenemez."
"Senden iş çıkmaz. Daha seni tanımadan anlamıştım." Dedi Bardolph.
Herkes moral konuşması falan beklerken bu garip olmuştu doğrusu. Zaten kendisini yeterli görmeyen bir kız için umut kırıcı sözlerdi.
"Amcacım, öyle deme. Kendisi çok cesur biri. Senden çekinmiştir belki de. Değil mi Amber?" Dedi Clara.
"Amcanın hakkı var, sizinleyken sizi tehlikeye atıyorum gibi bir şey, beni kollamakla uğraşıyorsunuz bir de."
Bardolph, Clara'ya döndü. "Ne demek istediğimi anladın mı şimdi?"
Clara kafasını olumsuz anlamda salladı. Amberly niye böyle şeyler söylüyordu, amcası niye bu kadar kötümserdi?
"Neyse, anlarsın elbet. Şimdi herkes odalarına!"
Herkes birbirine iyi geceler diledi ve odalarına dağıldı.
Sirius, Amberly ile konuşma fırsatı bulamamıştı.
Herkesin çok uykusu gelmişti. Yattıkları gibi uyudular. Amberly'ninki hiç de huzurlu bir uyku değildi ama. Kaçırıldığı günden beri sık sık kabuslar görüyordu. Her rüyasında başka başka kişilere zarar geliyordu. Sevdiği kişilere. Bir saat rahatsız bir şekilde uyuduktan sonra uyandı.
Uykusunda sayıklıyor bazen çığlık atarak uyanıyordu. Kimsenin tatilini de uykusunu da mahvetmek istemiyordu.
Battaniyesini ve yastığını alıp salondaki koltuklardan birisine yattı.
Black kardeşler dönüp duruyordu yataklarında. İkisinin de aklında, gönüllerindeki kız vardı. Onlar hakkında endişeleri vardı.
Hele Regulus, kızın sadece adını bildiği için daha da çok korkuyordu.
Sirius ise, kendine güvenen Amberly'nin nasıl böyle şeyler söylediğini düşünüyordu. Cesareti mi kırılmıştı acaba? Yoksa artık kendine güveni yok muydu?
Böyle şeyler düşünmek Sirius'u bir türlü uyutmadı. İçinde bulundukları karanlık dönem zaten aklından hiç çıkmıyorken, Amberly için telaşlanmak fazla geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remus Lupin ve Çapulcular
FanfictionBu seferki başka bir kurgu. Değişik. Çapulcular'ın yanı sıra Clara, Lily ve Amberly de bu hikayede bize eşlik ediyor. Hogwarts'ın tozunu dumanına katan bir grup gencin, güzel hikayesini okumak isterseniz, beklerim... 《Tüm hakları İhtiyaç Odası'ndad...