~Författarens Tack~

189 7 14
                                    

Kära läsare!

Du har nu läst hela Förbjuden Romans trilogin, TACK FÖR DIN TID! Jag hoppas att du funnit min fanfiction om Severus och Penelope härlig på alla möjliga sätt och vis! Du har följt dem genom 21 år utav deras liv. Vi började vår resa med en ung Penelope på 15 år och vår Severus på 35 år. En elev, en professor. De har gått genom dödsfall, sorg, glädje, lust, upptäckter och livsförändrande upplevelser.

De har nu två barn på 11 och 16 år, de har båda professor platser på Hogwarts där Severus arbetar med kursen Försvar mot Svartkonster och har tagit över Drogos plats som huvudprofessor för Slytherin samtidigt som han också arbetar fritt med att skapa trolldrycker och brygder. Penelope är professor i ämnet Trollformellära och även Mugglarstudier då det behövs. Hon håller i Ravenclaw Bokklubb och har extra kurser i Litteraturvetenskap samt Latin.

Vi har alltså tillsammans vandrat sida vid sida med Penelope och Severus genom några utav de mest tumulta och händelserika åren utav deras liv. Vi har fått dela skratt och tårar med dem, rädsla och lycka.

Jag hoppas att ni verkligen har njutit utav denna resa på kärlekens ostadiga kvast och att ni känner en sorts nöjdhet med vart vi till slut hamnade. Jag hoppas också innerligt att ni lämnar en liten kommentar om vad ni tycker om resan vi gjort tillsammans. Det vore guld värt för mig. Och jag hoppas att ni vill fortsätta att följa mig i framtiden.

Vem vet, kanske kommer det fler äventyr..?



Lite (kanske) rolig fakta om

Förbjuden Romans Trilogin:


Del 1:

Antal datorskrivna sidor: 54

Antal ord: 22.250


Del 2:

Antal datorskrivna sidor: 199

Antal ord: 82.313

Del 3:

Antal datorskrivna sidor: 170

Antal ord: 67.308


Trilogin totalt:
Antal datorskrivna sidor: 423
Antal ord: 171.871


~Förbjuden Romans - 3 - Något Nytt Blir Slutet~ [HP FF - Snape]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora