Hoofdstuk 3

6K 253 102
                                    

Hallo lieve lezers!

Hoe is jullie vakantie tot nu toe?

Nou om jullie vakantie nog beter te maken is hier een nieuw hoofdstuk!:) Geniet ervan

___________________________________________________________________________

We staan beneden in de keuken en hebben net zout in het geweer gedaan. Ik heb pudding op een bordje gelegd en tegen Ethan gezegd dat hij erop moet schieten.

'Je bent gek' Lachend richt hij zijn geweer op de pudding waarna hij schiet.

'Whaha!' Hij begint hard te lachen als het zout de pudding raakt. 'Dit is zo leuk!' Hij heft zijn handen in de lucht en begint op andere objecten te schieten die tegen de muur staan. Hij raakt een beker, een blik en het koffiezetapparaat.

'Wat gebeurt hier!?' Noah komt binnen gestormd door de verbinding tussen de woonkamer en de keuken.

Lachend kijkt Ethan hem aan als hij speels op hem richt. 'Ow je waagt het!' Noah houd dreigend een vinger omhoog om Ethan te waarschuwen, maar tevergeefs.

Je zou ook beter moeten weten Noah, lach ik in mezelf.

Ethan haalt de trekker over waardoor er een kleine hoeveelheid zout op Noah's blauwe shirt komt. 'WTF is dit!?' Zijn ogen kijken vol walging naar het witte spul wat op zijn T-shirt is blijven zitten. 'Heb je net sperma op mij geschoten!?' Verontwaardigd kijkt Noah hem aan.

Ethan en ik beginnen hard te lachen.

'Nee sukkel!' Brengt Ethan uit onder het lachen. 'Het is zout!'

Langzaam en onzeker brengt Noah zijn vinger naar de zout en likt aan zijn vinger. 'Waarom heb je zout in een geweer!?' Lachend kijken Ethan en ik hem aan. 'Omdat je zus het me cadeau gaf' Zegt Ethan na zijn lach bui.

Een uur later rennen er 4 jongens met elk een pistool- 3 daarvan is gevuld met soft balletjes en 1 met zout- achter elkaar aan in de tuin.

Lachend kijken papa en ik elkaar aan als we op het terras van een glas fris zitten te genieten. 'Ik snap niet dat dat meer dan de helft van mij is' Schuddend kijkt hij me met een grote grijns aan. De beroemde Robinson grijns om wel te verstaan. Noah, Liam en Dex en mijn vader hebben allemaal dezelfde grijns. Ze lijken ook erg op elkaar dus dat is wel logisch.

Ik heb de grijns minder maar sommige mensen zien hem ook bij mij. Ik grijns wel veel naar mensen of naar mezelf omdat ik zo geweldig ben. Arrogantie, ik weet het. Maar je moet toch arrogant zijn in de wereld.

Je zult nooit alle mensen tevreden stellen dus kun je het beste jezelf tevreden stellen.

'Au! Hee Adam, kun jij je jongens onder controle houden...' Ethan komt naar ons toegerend maar voor hij zijn zin heeft afgemaakt richt Liam en schiet raak. 'Au!' hij draait zich om terwijl hij op zijn achterhoofd wrijft. 'Je bent zo dood kleine worm!' En weg is Ethan met Liam schreeuwend voor hem aan.

Noah schiet op Dex maar hij mist de hele tijd. Dat doet hij natuurlijk expres maar het lijkt heel grappig. 'Liam!' Ethan schreeuwt vanuit achter de tuin als hij over zijn buik wrijft. 'Ethan, hier!' Schreeuwt Noah die zijn soft bal geweer naar hem gooit. Met gemak vangt hij hem en gooit zijn zout geweer naar Noah.

Noah en Dex gaan ongestoord verder met hun schattig gevecht als Liam voor zijn leven weg rent voor Ethan.

Ethan schiet nu allemaal balletjes rond Liam en raakt hem een paar keer te horen aan Liam's geschreeuw.

Ook Ethan word een paar keer geraakt waardoor hij nog meer schiet. Zoals ik al zei, Ethan is niet goed in spellen, helemaal geen schiet spelen. Ook al is het op een scherm of in het echt, hij kan het niet.

My BFF the playerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu