Intro

8.2K 272 52
                                    

Hallo blije lezers!

Leuk dat jullie mijn boek lezen. Ik zal je niet teleurstellen.

Nadat ik een intro online had geplaatst en in now time erg veel reacties kreeg heb ik besloten om het boek meteen online te zetten. Het ligt al bijna een jaar in mijn documenten en ik dacht altijd dat het te slecht was.

Maar ik besloot het toch nog eens te lezen en ik vind het zelfs leuk! Ik was verrast over wat ik had bedacht want ik wist het zelf niet meer. Raar he!

Maar oke, veel plezier met het lezen van de intro! Het eerste hoofdstuk zal snel komen!

________________________________________________________________

Mila POV

Verleden

'Paar op jongens!' Roept de lerares door de klas. Verveeld kijk ik uit mijn vermoeide ogen de klas rond. Iedereen rent vol energie door het lokaal om een geschikte partner te zoeken.

Ik kijk mijn beste vriendin Melissa aan die me schuldig aankijkt. Haar blonde haren hangen net over haar schouders die door het rennen van mensen zachtjes naar achter waaien.

Haar houding verandert meteen als ze blij wijst naar de persoon die naast haar zit, Anthony. Pff wat een bitch is het toch. Anthony is de nerd van de klas en heeft een crush op Melissa sinds hij uit zijn moeder is gekomen.

'Bitch' Fluister ik haar terwijl ik mijn mond duidelijk het woord laat vormen omdat ze me waarschijnlijk niet kan horen.

Ze draait blij om als ze me een middelvinger heeft gegeven en begint met Anthony te praten.

Ik schud lachend mijn hoofd. Waarom ben ik ook alweer vriendinnen met haar?

'Mila!' Ik kijk in de donkere ogen de lerares die me boos aankijkt. 'Hmm?' Iedereen is meteen stil. Iedereen weet dat zij mij niet mag. Haar zoon is verliefd op me, of was verliefd op me. Ik heb hem de waarheid vertelt wat misschien wel wat liever kon.

Ach ja, ik kan niet lief voor iedereen zijn, toch?

'Zo te zien heb jij geen partner' Ze geeft me een valse lach. Ik kijk snel om me heen om te zien dat ik serieus de enige ben zonder partner. Waarom!?

'Omdat je zuigt!' Melissa die mijn gedachten nu ook al kan lezen schreeuwt lachend door de klas. Ik stuur haar een dodelijke blik maar veel tijd heb ik niet omdat de lerares mijn aandacht weer vraagt.

'Inderdaad Mila, je zuigt' De hele klas begint te joelen als ik rechter op ga zitten. Wat zij ze nou!?

'En omdat je zuigt...' Ze stopt haar zin om nog een keer duidelijk te maken dat ik zuig. Oke ik snap het! 'Haal ik iemand van de plus wiskunde klas hierheen' Ze draait zich om alsof het de normaalste zin is die ze net heeft gezegd.

WTF gaat ze mij uitschelden!?

Woest sta ik op waardoor mijn stoel achterover valt. De leerlingen kijken me afwachtend af als ik mijn spullen in mijn tas stop. Veel had ik niet op tafel liggen, enkel een rekenmachine en een pen.

'Ik zuig ten minste niet aan 3 verschillende mannen!' Ik storm naar de voorkant van de klas waar de deur zit. Iedereen houd zijn adem in.

Melissa begint hard te lachen waardoor ze bijna op de grond beland. Andere leerlingen lachen met haar mee maar ik heb geen tijd om te zien wie het zijn.

Ik ruk de deur open waar ik iemand verbaasd zie staan.

De jongen heeft kort donkerbruin haar wat met gel in model is gezet. Zijn strakke kaaklijn, perfecte lippen en prachtige ogen maakt hem een model.

My BFF the playerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu