Hallo! Hier een heeeeeel leuk hoofdstuk!:D Hoop ik ten minste hahah! Geniet ervan!
____________________________________________________________________
Mila POV
Met een grote glimlach op mijn gezicht lijd ik Ethan naar binnen. Hij vind het geweldig! Ik weet dat hij dit niet had verwacht maar hij heeft het verdient.
Als we naar binnen lopen feliciteren tientallen mensen hem waar hij aardig op antwoord. Hij zegt bij iedereen dankjewel en bij zijn goede vrienden bedankt hij ze met een mannelijke knuffel.
We lopen naar de dansvloer die meteen vol staat met lichamen die tegen elkaar aan schuren. Ik hou er wel van, de hete lucht, de goede sfeer, de lekkere beat.
Als ik naar de dansvloer wil gaan houd Ethan me tegen. Hij trekt me weer mee naar buiten. Als we eenmaal buiten zijn kijk ik hem vragend aan. 'Is er iets mis?' Vraag ik zenuwachtig. Vind hij het niet leuk!?
'Je vraagt of er iets mis is!?' Schreeuwt hij om boven de muziek uit te komen. Ook al staan we buiten, het muziek is best luid. Zijn woorden zijn gek genoeg niet boos net als zijn blik.
'Ik hou zoveel van jou Hazel!' Hij trekt me naar zich toe om zijn armen om me heen te slaan en ik in een liefdevolle knuffel te brengen.
Ik beantwoord de knuffel door mijn armen om zijn nek te slaan en dicht tegen hem aan te kruipen.
Nadat hij me duizend keer heeft bedankt trekt hij het witte shirt aan met hemzelf, Xavier en mij erop. Ik moet toegeven dat het een super leuke, stoere foto is.
We lopen naar de dansvloer waar vele mensen zich bevinden.
Hij duwt de mensen zachtjes opzij met mijn hand vast. Ik loop rustig achter hem aan en als hij stil blijft staan begint hij te dansen.
Ik volg zijn bewegingen geconcentreerd met mijn ogen. Als ik merk dat hij de macarena doet begin ik hard te lachen en doe met hem mee. Samen doen we de macarena met een grote glimlach op onze gezichten op het nummer dat helemaal niet geschikt is voor de macarena. Maar het we hebben lol en daar gaat het om.
Als het volgende nummer op komt luister ik goed naar de beat en beweeg mijn heupen heen en weer. Ik swing mijn lichaam sierlijk op de beat als Ethan dichterbij komt.
Ik zing hard mee met de tekst en begin te springen als het refrein komt. Ethan kijkt me geamuseerd aan en doet mee. Samen dansen we als gekken die geen zorgen hebben vele nummers. We zingen luidkeels mee op de teksten die we niet kunnen begrijpen- niet op dit moment. We bewegen onze lichaam dicht naar elkaar toe en ver van elkaar weg. We kijken elkaar diep in de ogen met veel emoties maar soms zitten we ook hard tegen elkaar te zingen alsof we kleuters zijn.
Ik geniet met volle teugen van de avond. Tot dat Kevin naast me komt staan.
Hij buigt zijn hoofd naar voren en fluistert-schreeuwt- wat in mijn oor.
Shit! Is het al zo laat!
Ik verontschuldig me en ren achter hem aan. Shit shit shit!
'Waar zijn ze!?' Vraag ik in paniek. Dit moet precies om 12 uur gebeuren!
'Boven!' Schreeuw hij over de muziek heen. Ik ren naar boven waar ik in een lange hal kom te staan. Ik ga de derde deur links naar binnen en zie Lizzy, Melissa en Xavier relaxt met elkaar praten. Ze lachen om iets wat Melissa net vertelde.
'WTF! Waarom staan jullie hier zo relaxt, Lizzy ga je omkleden!' Roep ik geschrokken. Waarom is ze nog niet omgekleed? Ze weet dat het over een kwartier twaalf uur is en dan is Ethan jarig!
JE LEEST
My BFF the player
RomanceNa vele verzoeken heb ik dit verhaal online gezet, geniet ervan! 'Zo te zien heb jij geen partner' Ze geeft me een valse lach. Ik kijk snel om me heen om te zien dat ik serieus de enige ben zonder partner. 'Omdat je zuigt!' Melissa die mijn gedacht...