Hand in hand lopen we door de gangen naar Noah. Ethan en ik zijn vandaag met Noah mee gereden omdat hij van mij niet naar huis mocht gisteren. Zijn vader heeft hem weer geslagen en ik zal het niet nog een keer laten gebeuren. Ik ga Ethan overhalen om het weekend bij me te blijven, ook al moet ik hem vastbinden.
Hij mag gewoon zijn eigen plannen maken maar ik wil niet dat hij thuis slaapt. Zijn vader is heel gevaarlijk wat ik kan zien van zijn blauwe plekken. Zo'n lichaam vol spieren geef je niet met één stoot een blauwe plek.
Als we om de hoek komen zie ik Lizzy nog bij haar kluisje staan. Ik maak mijn hand los van Ethans en besluit om nog even met haar te praten. Langzaam volgt Ethan me. Ik weet dat hij haar net heeft gezoend en snel zal laten vallen. Ik vind het zielig voor haar, maar ik kan hem niet bedwingen.
Ik ben wel zijn beste vriendin maar ik kan hem niet veranderen. Dat heb ik al lang geleden opgegeven. Eerst probeerde ik het wel maar we kregen kleine ruzies omdat we het niet eens met elkaar konden worden.
'Ik bemoei me ook toch niet met jou leven!' Had hij geschreeuwd in één van de ruzies. 'Ik speel ook niet met andermans gevoelens!' Schreeuwde ik terug.
Sarcastisch begon hij te lachen en keek me duister aan. 'Heb jij enig idee hoeveel aandacht je van jongens krijgt! Ik wed dat 60% van de school verliefd op je is' Zei die spottend met een gespannen lichaam.
'Alsof ik daar iets aan kan doen!' Schreeuwde ik in ongeloof terug. Hij kon me toch niet serieus gaan beschuldigen omdat ik mezelf ben.
'Doe een lap stof over je hoofd zou ik zeggen!' En met die woorden stormde hij mijn huis uit en reed weg.
Daarna hebben we het wel goed gemaakt hoor, maar toch is het niet leuk om ruzies te hebben. Na nog een ruzie over dit onderwerp heb ik de hoop opgegeven om op hem in te praten. Ik hou me wat afzonderlijk van hem als hij met meiden bezig is omdat ik het niet goedkeur.
'Hee Lizzy!' Zeg ik vrolijk tegen haar. Ze heeft een super mooi lichaam en schattig gezicht met haar rechte bob. Geen wonder dat Ethan zijn ogen op haar heeft gelegd.
'Hee Mila, hee Ethan' Zegt ze onzeker bij Ethan. Ik rol met mijn ogen door zijn actie en ga verder. 'Heb je het gehoord van Kate? Haar date met Matt ging super goed! Ik had het natuurlijk wel verwacht maar...' Ik word onderbroken door Ethan die zijn keel schraapt. 'Ik zie je bij de auto. Geef me je tas maar' Ik laat mijn tas van mijn schouder vallen waarna hij hem vangt. Als hij om de hoek is verdwenen kijk ik terug naar Lizzy die teleurgesteld kijkt.
'Sorry voor zijn gedrag Liz. Je weet hoe hij is' Verontschuldig ik me voor mijn beste vriend gedrag. Ik weet dat ik het niet hoef te doen maar ik voel me er verantwoordelijk voor. 'Het geeft niet. Ik weet ook wel hoe hij is' Ze lacht naar me maar ik kan zien dat ze die niet meent.
'Het spijt me Liz' Ik trek haar naar me toe en geef haar een lange knuffel. Als ik me los maak kijkt ze al wat vrolijker. 'We weten allemaal met wie hij zal eindigen' Ze rolt met haar ogen. Ik voel me niet beledigd omdat ik door heb ze meer tegen zichzelf praat dan tegen mij. 'Wat bedoel je?' Vraag ik nieuwsgierig.
'Niks' Lacht ze naar me. 'Hij is een player en dat zal zo blijven. Ga je zaterdag mee naar Kevins feest?' Voegt ze er snel aan toe. Ik wil er weer over beginnen omdat ik niet overtuigd ben dat er niks is maar laat het gaan. 'Duh!' Ik geef een knipoog.
We praten de details nog even door voor we over Kate en Matt beginnen. 'Ik hoorde dat Matt haar mee nam naar een super mooi restaurant en daarna naar het strand!' Zegt Lizzy enthousiast. 'Ja ik weet het! Zo romantisch. Wat is jou perfecte date?' Ik kijk nieuwsgierig naar haar maar haar blik gaat ergens anders heen.
JE LEEST
My BFF the player
RomanceNa vele verzoeken heb ik dit verhaal online gezet, geniet ervan! 'Zo te zien heb jij geen partner' Ze geeft me een valse lach. Ik kijk snel om me heen om te zien dat ik serieus de enige ben zonder partner. 'Omdat je zuigt!' Melissa die mijn gedacht...