Hallo Peepz! Omdat jullie allemaal niet kunnen wachten op het volgende hoofdstuk, heb ik besloten om nog een hoofdstuk te uploaden.
En voor jullie die vragen naar mijn uploads datum, die heb ik niet. Sorry! Maar ik probeer dit verhaal 2 keer per week te uploaden!
Veel lees plezier
_________________________________________________________________
Lizzy POV
Ik voel zijn warme adem op mijn nek waardoor al mijn haartjes omhoog staan. Zijn enorm sexy lichaam buigt over me heen waardoor ik meteen zin krijg. Hij is zo dichtbij dat ik elk detail op zijn gezicht kan zien. Ik kijk in zijn helder blauwe ogen die me intens aankijken.
Ik kan niet meer wegkijken uit zijn ogen, ze zijn betoverd. Zo betoverd dat ik er niet wil uitkijken, ik wil er eeuwig in blijven kijken.
Zijn perfecte witte tanden laat hij zien met zijn betoverde grijns. 'Zit je me aan te staren?' Ik hoor de toon in zijn stem, plagend. Alles wat ik kan doen is knikken, nog steeds in zijn ogen kijkend.
'Ik weet dat ik mooi ben, maar jij bent ook mooi schatje' Ik voel zijn mint adem binnen komen in mijn neus. Zenuwachtig gaat mijn borst op en neer als mijn hart steeds sneller klopt. Wat doet hij toch met me.
'Je...' Kan ik uitbrengen. Als ik niks meer zeg kijkt hij me nieuwsgierig aan. 'Ja schatje?' Vraagt die met zijn grijns.
'Je bent een player' Zeg ik onzeker. Moet ik dit nu wel zeggen? We zijn de enige in de gang. Hij kan alles doen wat hij wil, en om eerlijk te zijn zou ik het niet erg vinden.
'Een player die jou wilt' Hij geeft me een knipoog waardoor ik mijn ogen van hem afhaal. Ik wil mijn hand op zijn wangen leggen, mijn lippen op de zijne planten en mijn tong zijn mond laten ontdekken.
'Wees vereerd schatje' Zegt hij voor ik zijn zachte lippen op de mijne voel. Ik ga helemaal mee in zijn zoen en open mijn mond om hem binnen te laten. Hij legt zijn handen dringend o mijn wangen en duwt me meer tegen de kluisjes aan. Ik sla mijn armen om zijn nek en duw me dichter tegen hem aan.
Ik voel hoe zijn tong mijn tong versiert in mijn mond. Ik proef de lekkere smaak van mint als hij zijn lippen zachtjes beweegt. Ik hoor hem hijgen als onze lippen kort van elkaar gaan maar snel elkaar weer vinden.
Ik voel hoe zijn handen hongerig over mijn rug strelen. Ik hoor hem zachtjes kreunen als ik mijn borsten omhoog duw en mijn hand naar zijn rug laat glijden.
Ik ga op mijn tenen staan zodat er minder hoogte verschil is en laat me meenemen door zijn geweldige zoen. Zo lekker heeft nog nooit iemand gezoend.
Na een lange tweede zoen trekt die zich hijgend terug en kijkt me aan.
Voor een moment is het stil als we hongerig naar elkaar kijken. Hij sluit zijn ogen om me nog een zoen te geven als we een stem horen. 'Elkaar niet opeten he!' We horen dat de stem plagerig is. Ethan draait meteen zijn gezicht om. Hij laat zijn handen van me rug glijden wat een rilling geeft.
Ik draai me om en zie haar naar ons toelopen. Met een grote glimlach op haar perfect gevormd gezicht kijkt ze naar Ethan en mij. Haar heupen gaan heen en weer bij elke stap die ze zet. Het is niet overdreven of hoerig, het is perfect.
Haar strakke lichtblauwe spijkerbroek zit perfect om haar mooie benen. Ze zijn niet dik maar ook niet te dun, perfect. Haar bovenlichaam is gehuld in een groene stof dat licht om haar heen zit. Ze heeft een lange zwarte vest aan die tot haar knieholtes komt waardoor je kan zien dat ze een modellen figuur heeft.
JE LEEST
My BFF the player
DragosteNa vele verzoeken heb ik dit verhaal online gezet, geniet ervan! 'Zo te zien heb jij geen partner' Ze geeft me een valse lach. Ik kijk snel om me heen om te zien dat ik serieus de enige ben zonder partner. 'Omdat je zuigt!' Melissa die mijn gedacht...