Hoofdstuk 20

4.6K 217 120
                                    

Hallo peepz!

Whaaaa ik ben echt zoooo blij!

Ik heb super leuke dagen gehad! Mijn vriend heeft een f*cking grote knuffelbeer voor mij gekocht, hoe lief!

Hoe was jullie kerst?:) Mijne was echt heel gezellig. Ik had zelfs een droom over een nieuwe boek. Ik ga het nog uitwerken, maar ik denk dat het er wel komt:)

Nu even zakelijk. Sommige mensen hebben Hi, I am the badboy gelezen en zullen iets in dit hoofdstuk herkennen. Dit had ik echt niet gepland, echt niet! 

Het kwam in mij op en ik dacht, ow dat is ook leuk! Want eerlijk gezegd, doe ik maar wat! Haha! Nee maar serieus. Ik denk er wel over na en het klopt in het verhaal. Duuuuuuus ja, dat wou ik even zeggen:D

Zijn jullie benieuwd naar mijn nieuw verhaal? Jammer dan! Nee grapje. Als er veel belangstelling is kan ik het wel online zetten.

Ow en ik heb mijzelf een kado gegeven. Het boek: Ugly love! Het lijkt mij zo'n leuk boek!! Het is engels maar dat ik niet erg want ik lees altijd engels en praat het ook veel.

Nou uhm... Dat was mijn gebrabbel wel weer.

Ow, nog 1 ding. Het klopt dat Dex eerst 10 was, maar ik heb het veranderd in 8 jaar. Ik vind dat de leeftijd beter zijn gedrag past.

Video: like I am gonna lose you

_______________________________________________________

Met een kloppend hart loop ik naar beneden met de meiden. Ik kijk stiekem naar Hazel die druk aan het praten is met Melissa.

Als we beneden zijn loop ik meteen naar de keuken om wat te drinken. Ik moet even alleen zijn om mijzelf onder controle te houden. Hoe kan ik nu met haar naar het feest gaan als we net met elkaar gedouchte hebben? En dan te bedenken dat die kleine genie Dex het moest doen van Noah en Mandy.

'Ethan! Waar ben jeeeeee?' Hoor ik Hazel zingen door het huis. Ik schreeuw dat ik in de keuken ben. Even later komt haar hoofd om de hoek tevoorschijn. 'Hee pipo!' Roept ze hard en vrolijk. 'Hee lekkerding' Antwoord ik op dezelfde toon als haar.

Er verschijnt een grote glimlach op haar gezicht wat de vlinders in mijn buik wakker maakt. 'Kom, we gaan' Ze zet een paar stappen mijn kant op. Ze steekt haar hand uit die ik dankbaar aanneem. Samen lopen we naar de voordeur waar Melissa met Casper staat.

'Hee man!' Roept Casper vrolijk. 'Hee' Groet ik hem en geven elkaar een handdruk. Als we doei hebben gezegd tegen de rest lopen we naar de auto's. 'Wij nemen deze auto!' Roept Melissa naar de nieuwe A9. Ik rol met mijn ogen om haar dure smaak. 'Hier, rij veilig' Hazel gooit de sleutels naar haar toe. Gillend geeft ze de sleutels aan Casper en stapt in.

'Welke wil jij?' Vraag ik als we voor de verschillende dure auto's staan die allemaal van Adam zijn. Ze kijkt nadenkend naar de auto's. 'Die!' Roept ze en wijst naar de BMW M5. Ik glimlach naar haar en stap achter het stuur.

Ik start de motor en rij achter Casper aan naar het feest toe. Ik heb geen idee waar het is maar het zal vast een leuk feest zijn. Hazel zit vrolijk mee te zingen met de liedjes die op radio te horen zijn.

'Hee!' Roept ze ineens als ze de volume zachter zet. Ik kijk haar even aan en richt mij dan weer op de weg. 'Weet jij waar we heen gaan? Melissa wou niks zeggen anders dan dat we het leuk zouden gaan hebben'

'Uhm...' Ik kijk weer naar haar en zie haar ogen geconcentreerd op mij. Ze kijken intens naar mijn gezicht. Ik denk dat ze naar mijn lippen kijkt, maar dat weet ik niet zeker.

My BFF the playerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu