Hallo!
Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden, veel plezier!
_______________________________________________________________
'Hee Bitches!' Ik geef de jongens een high five waarna we op elkaars kont slaan en de meiden een knuffel. 'Wow iemand is vrolijk in de vroege morgen' Vanessa kijkt me chagrijnig aan als ik mezelf losmaak van de knuffel.
Vanessa is een goede vriendin die 's ochtends niet aanspreekbaar is. Altijd is ze chagrijnig, want weetje, Vanessa heeft een gigantisch ochtend humeur.
'Omdat het Valentijnsdag is schat!' Ik por haar in de zij waardoor ik een dodelijke blik verdien.
'En dit heeft niks te maken met de weddenschap die je met Ethan hebt?' Vraagt Tim nieuwsgierig.
'Een beetje' Ik geef iedereen een brede glimlach. Dit jaar hebben Ethan en ik een weddenschap wie de meeste rozen krijgt op valentijn. Ik heb hem zonet wel een roos gestuurd maar dat is omdat ik niet wil dat hij niks krijgt. Ik weet zeker dat ik ga winnen.
'Hee lekkerding!' Ik draai me om en zie Casper op Melissa afrennen. Ze begroeten elkaar met een ziekmakende zoen. Als ze los van elkaar zijn overhandigd Casper haar een grote bos rozen met een schattige beer eraan. 'OMG wat lief Casper!' Melissa staat te springen van blijdschap en geeft hem nog een dikke smakkerd.
'Mila!' Sist ze als ik voor me uit staar. Wat zijn ze lief voor elkaar. Ik word wakker en graai meteen in mijn tas om daar een tasje uit te halen. Ik geef het aan Melissa die het weer aan Casper geeft. 'Alsjeblieft schat' Zegt ze op puppy toon.
De hele groep rolt met zijn ogen als Casper het dankbaar aan neemt met een nog dankbare zoen.
'Mel!' Hij springt in haar armen als hij het tasje heeft opengemaakt.
Misselijkmakend gewoon! Grapje, ik hou van ze.
Casper haalt na een lange knuffel een gouden horloge eruit. Zijn ogen glunderen van trots als de groep zegt dat het prachtig is.
Al maanden zeurde Casper om deze horloge, dus heeft Melissa hem gekocht. Ze hebben vandaag 3 jaar dus Casper moet zeker met iets meer aankomen dan rozen en een beer.
Hoopvol kijkt Melissa naar hem als we richting onze les lopen. Ik heb deze les toevallig met de twee waardoor ik jammer genoeg hun gekwijl voor vandaag aan moet zien.
'Hier schat' Met puppy ogen geeft Casper haar een grote rode envelop. Ze neemt het dankbaar aan en maakt het snel open. Ze scheurt het papier kapot en laat het op de grond liggen. Lachend loop ik achter ze aan met een schuddend hoofd.
Melissa verbergt nooit haar gevoelens, zo grappig.
Ze houd zoveel van cadeautjes en verassingen dat ze haarzelf nooit onder controle kan houden. Ook kan ze heel moeilijk een geheim bewaren zoals met de horloge. Ik moest Melissa gewoon weg houden bij Casper of ze niet alleen laten omdat ze het anders zou vertellen. Ik neem het haar niet kwalijk hoor, ze is gewoon te enthousiast dat ze iets leuks heeft dat ze het aan de hele wereld wil vertellen.
Bij serieuze geheimen kun je echter wel goed bij haar terecht. Ze zal nooit iets doorvertellen behalve als ze door varkens word aangevallen. Ze is heel bang voor varkens namelijk.
'OMG Casper!!! Aah Mila kijk!' Ik beuk tegen haar op als ze zich hysterisch omdraait. Ze staat te springen met het papier in haar handen waardoor ik het niet kan lezen.
Ik pak het van haar af om te lezen.
Armin van buren.
13 Maart
JE LEEST
My BFF the player
RomanceNa vele verzoeken heb ik dit verhaal online gezet, geniet ervan! 'Zo te zien heb jij geen partner' Ze geeft me een valse lach. Ik kijk snel om me heen om te zien dat ik serieus de enige ben zonder partner. 'Omdat je zuigt!' Melissa die mijn gedacht...