Hallo Peepz!
Belangrijk, lees het!
Ik upload dit hoofdstuk nu omdat ik over een uurtje met mijn vriend een weekend naar het buitenland ga. Ik ga naar Bremen!:D
Daarom kan ik niet uploaden, en hij vermoord mij als ik het doe in het hotel:p Dus om dat te voorkomen en ik blijf leven zodat ik verder kan schrijven, upload ik het nu.
Jammer genoeg zullen jullie moeten wachten na de kerst voor hoofdstuk 20. Ik heb nog geen idee wat er gaan gebeuren omdat ik het nog moet bedenken en schrijven, dus als jullie ideeën hebben, ze zijn welkom:)
Ik wil jullie een fijne kerst wensen en een gelukkig nieuwjaar! Jullie nog plannen?
Foto: Jurk van Mila
Veel lees plezier en ik hoooooooop dat jullie het leuk vinden!:D
______________________________________________________
Ethan POV
Boos op mijzelf loop ik heen en weer in haar kamer. Waarom ben ik nou weg gestormd? Ik wil graag met haar douchen, ik droom het zo vaak. Maar waarom kan ik het nu dan niet?
Omdat Dex erbij is? Nee ik douche wel vaker met hem dus dat is geen probleem. Eigenlijk is het wel handig dat hij erbij is want dan word het niet ongemakkelijk.
'Arg' Roep ik gefrustreerd uit. Waarom kan ik dit nou niet!? Ik moet terug gaan en mij niet zo aanstellen. Misschien denkt Hazel wel dat ik haar niet mooi vindt of voor haar schaam.
Dat is het niet, helemaal niet. Maar ik ben bang dat ik mijzelf niet onder controle kan houden, en dan praat ik over mijn vriend. Ik wil niet dat Dex het ziet, en Hazel liever ook niet. Ik wil niet dat hun mijn fucking stijve zien oke!
Ik laat mij vallen op het bed en zucht nog eens diep. 'Wat moet ik doen?'
Ga erheen, douche met ze en zodra Dex weg is neuk je haar zoals je droomt!
Nee, ga erheen en douche met ze. Je gedraagt je en je moet niet teveel naar haar kijken. Je hebt haar borsten toch al een keer gezien.
Doe even normaal! Hij gaat helemaal nergens heen!
Hoe moet hij haar dan nemen!?
Niet! Doe niet zo vies jij!
Pff, alsof ik vies ben!
Ja, dat zeg ik toch net. Was dat nog niet duidelijk dan?
Oee, ik ga je zo krijgen!
Hoe dan!? Met je onzichtbare lichaam? Want wij zijn alleen maar stemmen in zijn hoofd, dombo!
Nu is het genoeg. Je gaat eraan jij halve gare!
Stop! Allebei! Niemand valt iemand aan, en er wordt hier niemand genomen.
Zie je, hij is het met mij eens.
Nee, Ethan gaat erheen en doet normaal. Het is je beste vriendin man. Ga erheen en douche gewoon met Dex en haar. No biggie.
Die snap ik! Haha!
Het was geen grap jij idioot!
Hou je bek nou eens.
Ik ben een stem, ik heb geen bek of enkel lichaamsdeel.
JE LEEST
My BFF the player
RomanceNa vele verzoeken heb ik dit verhaal online gezet, geniet ervan! 'Zo te zien heb jij geen partner' Ze geeft me een valse lach. Ik kijk snel om me heen om te zien dat ik serieus de enige ben zonder partner. 'Omdat je zuigt!' Melissa die mijn gedacht...