Hoofdstuk 28+

4K 221 64
                                    


Hallo!

Oke, ik kreeg veel reacties dat ze het echt niet leuk vonden dat ik op zo'n moment stopte. Dat kan ik begrijpen. Ik begrijp het heel goed.

En ik dacht toen bij mijzelf, wow wat ben jij een bitch! Dat is inderdaad een kut einde!

Dusssss, omdat ik zo lief ben heb ik dit erbij gemaakt. Het heet voor nu Hoofdstuk 28+. Ik ga het later allemaal bij elkaar voegen en dan komt dit stuk erbij. 

Dus, geniet ervan en ik hoop nu echt dat dit een minder kut hoofdstuk is. 

We zitten nu eenmaal in een spannend stuk van het boek dus waar ik ook stop zal het spannend blijven. 

Een lekkere foto om het goed te maken!:D

Ow, en vergeet niet te reageren op het vorige hoofdstuk en dit hoofdstuk als je het leuk vind!

Veel lees plezier!

____________________________________________________

We zitten om de tafel met Noah, Mila en Ethan. We hebben Kane naar boven gebracht waar de game kamer is. Daar hebben wij hem op de bank gelegd nadat ik en Ethan hem hebben aangekleed met Ethans kleren.

De meiden zijn ook naar de game kamer gegaan zodat Kane niet alleen hoeft te zijn. Ze hebben beloofd om rustig te zijn en hem niet in elkaar te slaan omdat hun nog niet weten waarom Kane hun relatie heeft verpest. Mila weet het zelfs nog niet. Ethan vertelde mij dat hij daar nog geen tijd voor had.

Dus, nu staar ik in 6 ogen die mij angstig aankijken. Het voelt alsof ik in een ondervraging zit omdat zij met hun drieën tegenover mij zitten.

Ik haal diep adem en kijk ze allemaal aan. 'Ik was net bij Victor-' Ik kijk naar Ethan die dat al wist. Mila kijkt meteen naar Ethan maar jammer genoeg weet Ethan ook niet meer dan dat.

'Daar was Kane ook. Ze waren in de kleder en...' Ik sluit mijn mond. Ik weet niet hoe ik dit moet vertellen.

Moet ik ze vertellen hoe Victor en ik vroeger als broers waren. Dat wij zoveel dronken nachten hebben gedeeld en dat hij er altijd voor mij was. Wat moet ik vertellen over hun moeder? Wat moet ik vertellen over Ethans moeder?

'Ik begin bij het begin' Zeg ik dan meer tegen mijzelf dan hun.

Ik vertel waarom Kane daar was. Ik vertel ze waarom ik daar was. Om Kane te redden.

Ik vertel ze hoe ik dit allemaal wist. Ik heb zijn telefoon gehouden en via vrienden heb ik Victor zijn mobiel gekopieerd. Ik weet dat het illegaal is maar wat hij doet is dat ook.

Mila kijkt mij met grote ogen aan en daarna kijkt zij Ethan aan. Ik zie de tranen in haar ogen komen dus loop naar haar toe en geef haar een knuffel. Ze knuffelt mij terug en huilt in mijn armen.

'Het komt goed schat' Fluister ik in haar oor. En het komt ook goed. Ethan is daar weg, Kane is veilig en ik heb alle kinderen waar ik zoveel van houd.

Ik ga weer zitten en zie Ethan mij aankijken met een blik die ik niet kan plaatsen. Misschien is het afgunst, misschien is het verraad of misschien is het wel haat. Ik weet één ding zeker, het is niet vriendelijk bedoelt.

'Ethan?' Zeg ik. Voor ik mijn mond dicht heb vraagt hij zijn vraag met een strenge stem. 'Is hij je broer?'

Hij blijft mij met diezelfde blik aankijken. Ik zie Mila en Noah mij met grote ogen aankijken. Ik schud mijn hoofd en zeg ze dat het niet zo is. Ik zeg ze dat het echt niet zo is, want ze blijven mij met grote ogen aankijken.

Ik haal diep adem voor ik vertel dat Victor en ik goede vrienden waren. Ik vertel ze dat we vele dronken nachten hebben gedeeld. We hebben vele fouten gemaakt in ons leven maar het was goed, want we waren samen.

Ik vertel ze over Alyssa.

'Mama?' Vraagt Noah. Ik knik zachtjes. 'Ja. Mama' Er komen tranen in mijn ogen als ik eraan terug denk. Ik durf niet naar Ethan te kijken. Ik ben de oorzaak van zijn problemen.

'Wat heeft mama er mee te maken?' Vraagt Mila met nieuwsgierige ogen.

'Mama had eerst een relatie met Ethans vader' Het is stil. Heel stil.

Niemand zegt wat. Niemand kijkt naar elkaar. .

De tafel is interessanter.

Als ik de stilte niet meer kan verdragen ga ik door. 'Alyssa en ik waren hele goede vrienden. Ze had iets met Victor en ze was gelukkig met hem. Tot hij vreemd ging. Hij ging vreemd ging. Ik troostte haar nadat het uit was. Ik ging nog steeds om met Victor. Ik ging hem niet achterlaten omdat hij een fout had gemaakt.

Maar nadat het uit was vertelde Alyssa dat ze altijd iets voor mij voelde. Ik was meteen verliefd op haar, de eerste keer dat ik haar zag"

Ik stop.

Er rolt een traan over mijn wang.

Ik ga verder.

'Victor wist dat maar hij was ook verliefd op haar. We maakten een deal dat wie zij het eerste koos, die kreeg haar. Zij koos Victor. Maar later koos zij mij. Toen ik het aan Victor vertelde vond hij het niet leuk, maar hij kon er mee leven. Toen kregen we het nieuws. Samantha was zwanger' Ik kijk naar Ethan. Het is zijn moeder.

'Victor kon er niet goed mee om gaan. Hij deed zijn best. Toen hij hoorde dat ik Alyssa had zwanger gemaakt was hij wat blijer. We hadden op jonge leeftijd iets doms gedaan, maar we hadden het allebei gedaan'

Ik kijk naar Noah waar een traan over zijn wang rolt. Mila kijkt mij recht in het gezicht aan met een strak gezicht. Ik wil zeggen dat het oke is om van streek te zijn maar ik doe het niet, ik ga verder.

'Toen jij-' Ik wijs naar Ethan. 'Geboren werd was het klaar voor hem. Hij voelde niks, hij wou ook niks voelen. Ik was dol gelukkig met Noah maar hij niet. Hij wou mij niet meer spreken. Hij wou mij niet meer zien, hij werd afstandelijk. Toen ik hem vandaag zag wist ik waarom. Ik weet waarom hij zo werd. Hij had zo'n leuk leven, hij had alles wat hij wilde. Hij maakte alleen één domme fout waar hij jou de schuld voor geeft Ethan' Ik zie dat er een traan over zijn gezicht rolt.

Het was altijd al duidelijk dat zijn vader hem niet mocht. Ik moet hem die reden nu vertellen en dat ben ik.

'Het spijt mij zo Ethan' Zeg ik. Er komen meer tranen uit zijn ogen. Ik wil ze stoppen maar ik kan het niet. Ik kan er niet voor zorgen dat ze stoppen, want ik de oorzaak daarvan.

Ik kon het niet vertellen en door gaan met mijn leven. Ik kon het gewoon laten weg vliegen en het nooit meer terug sturen. Maar zo ben ik niet. Ik kan het niet.

'Wat je zei tegen hem bij de deur, is dat het?' Vraagt hij boos. Ik schud langzaam ja.

'Ik ben de reden dat hij je haat Ethan. Het spijt mij zo' Ik zie dat Mila en Noah het niet snappen. Ethan blijft in zijn stoel zitten maar ik zie ook dat hij het moeilijk heeft.

'Hij had alles. Hij had Alyssa en mij. Ik heb eerst haar van hem afgepakt en toen ging ik zelf weg. Ik heb zijn leven tot een hel gemaakt, ten minste dat denkt hij. Ik weet dat hij het zelf heeft veroorzaakt maakt dat weet hij zelf niet. Het spijt mij Eth-' Hij staat op en gooit de stoel op de grond. Met grote stappen verdwijnt hij uit de keuken.

Meteen sta ik op en volg hem tot in de hal. Als ik zie dat hij naar boven stormt ben ik gerust. 'Laat hem maar boos zijn. Ik snap hem' Zeg ik tegen Noah en Mila die naast mij komen staan.

Er stromen meer tranen over mijn wangen maar dan voel ik 4 handen om mij heen. Ik open mijn ogen en zie dat mijn 2 oudste kinderen mij omhelzen wanneer ik het hardst nodig heb.

Ze vertellen mij dat het goed komt.

Ze vertellen mij dat zij het begrijpen.

Ze vertellen mij dat ze van mij houden. 

______________________________

Vergeet niet te stemmen/reageren/volgen!


My BFF the playerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu