Hoofdstuk 11

5K 232 44
                                    

Hallo peepz!

Geniet van het nieuwe hoofdstuk:) Ik hoop dat jullie het leuk vinden aangezien er niet echt veel gebeurt, maar wacht maar tot het volgende hoofdstuk;)

Ik heb na vele vragen wanneer ik weer update een klein schema gemaakt.

Hoofdstuk 11: 24 November

Hoofdstuk 12: 27 November

Hoofdstuk 13: 30 November

Hoofdstuk 14: 3 December

Hoofdstuk 15!: 5 December

En nu heb ik ook nog heel goed nieuws! 3 December is de dag dat ik Ethans POV online ga zetten! Dus zet het in je agenda, schreeuw het van de daken en knuffel iemand die dichtbij je is!

En omdat sinterklaas 5 December komt, geef ik jullie het beste cadeau wat jullie dit jaar zullen krijgen. Meer zeg ik niet;)

Veel lees plezier!

_____________________________________________________________

'Dit ga je niet menen!' Roept Melissa als ik de deur open doe in enkel een shirt. 'Ik moet hier om 8 uur zijn en jij staat hier nog dood leuk in je pyjama!' Ze stampt naar binnen met wat ik zie een vermoeid gezicht. 'Alsof jij klaar bent' Ik wijs naar haar gezicht dat make-up loos is.

Je moet me niet verkeerd begrijpen hoor, Melissa is een hele mooie meid, maar ze heeft altijd- als ze uit het huis gaat-make-up op. Van mij en Casper is het niet nodig maar ze luistert nooit naar ons en doet het toch altijd. Het staat haar goed moet ik zeggen. Ze doet er niet overdreven veel op, alleen wat bb-cream met mascara en soms een lippenstift.

Ik doe ook altijd hetzelfde dus eigenlijk heb ik er niet zoveel over te zeggen. Ethan zegt altijd 'Zonder make-up ben je mooier' 'Haal dat plamuur van je gezicht, je lijkt net een muur'. En dit zijn nog maar twee opmerkingen van de duizenden.

Hij vind me niet lelijk met make-up op- zegt hij- maar hij vind me gewoon mooier zonder. Hij zegt dat ik een natuurlijke schoonheid ben en dat verberg met de make-up die ik draag.

Ik denk dat hij gek is omdat ik altijd complimenten krijg van meiden op school. Ze vinden mijn make-up heel mooi gedaan en vaak valt het hun niet op. Niet dat ik veel op heb maar Ethan vind het dus niet mooi.

'En stil zijn oke, iedereen slaapt nog' Sis ik als Melissa de trap oploopt.

Ik pak in de keuken snel 2 kommen met cruesli en yoghurt omdat ik weet dat Melissa ook nog niet heeft gegeten.

Met een dienblad met daarop 2 kommen, 2 glazen jus d'orange en een beker vol vruchten loop ik de trap op. 'Oke, dit maakt het goed!' Roept Melissa die meteen de kom met vruchten pakt.

Eerst eten we ons ontbijt bij de tv op terwijl we een vrouwen show kijken. Dan maken we ons op in mijn badkamer en zoek ik iets leuks uit om te dragen.

Om 8:30 lopen we de deur uit en stappen we in mijn auto.

Melissa rijd de auto aangezien iedereen zegt dat ik niet goed kan rijden en ze dood angsten uit staan als ik rij.

Ik geef de schuld dan aan Ethan omdat hij me heeft leren rijden, maar daar trappen ze niet in.

We komen met een tas vol voor vandaag aan in het centrum. Het is nog erg vroeg dus nog niet alle winkels zijn open maar dat geeft niet. We moeten naar een speciale winkel en die heeft zijn deuren een half uur geleden geopend.

My BFF the playerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu