Hoofdstuk 13

4.3K 233 36
                                    

Hallo mensen!

Ik heb zoooooo goed nieuws!!!

Het volgende hoofdstuk is dan eindelijk een Ethan POV!!! Woehoee!

Laat jullie blijdschap allemaal merken door te stemmen en te reageren! Je bent helemaal vrij om keihard te gaan schreeuwen:)

Veel lees plezier!

_____________________________________________

♪Take my hand, take a breath. Pull me close and take one step

Ik doe precies zoals de muziek het zegt en laat me in zijn armen vallen.

♪Keep your eyes locked on mine, and let the music be your guide

Alsof we een slow nummer dansen trekt hij me heel dichtbij en gaan we in positie staan. Hij zet één stap naar voren zoals de muziek het zegt en ik volg zijn beweging door één stap naar achteren te doen.

♪Won't you promise me (now won't you promise me, that you'll nerver forget) we'll keep dancing (to keep dancing) wherever we go next

Zijn ogen blijven gericht op mij als we de dans vervolgen net zoals in de film.

♪It's like catching lightning the chances of finding someone like you. It's one in a million, the chances of feeling the way we do

We maken mooie ronde bewegingen als de hele ruimte leeg lijkt te worden. Het is alleen ons twee, onze ogen vast, onze lichamen tegen elkaar aan, onze ademhaling gelijk.

♪And with every step togheter, we just keep on getting better. So can i have this dance (can i have this dance). Can i have this dance.

Hij laat me los voor het volgende stuk wat gaat komen. Ik dans wat naar achteren maar onze ogen blijven strak elkaar aankijken.

Take my hand, I'll take the lead and every turn will be safe with me Hij steekt zijn hand uit met een grote glimlach op zijn gezicht die magisch zijn ogen bereiken. Zijn helder blauwe ogen lijken nog helderder dan normaal te staan.

♪Don't be afraid, afraid to fall you know I'll catch you throught it all

Hij laat mijn lichaam half naar de grond zakken als ik sierlijk mijn boven lichaam rond beweeg.

♪And you can't keep us apart (even a thousand miles, can't keep us apart) cause my heart is (cause my heart is) wherever you are

Losjes bewegen we in rondje om elkaar heen. De rest van het lied volgen we de film precies en hij gooit me aan het einde in de lucht. Ik voel zijn sterke handen om mijn heupen wat gek genoeg geen pijn doet.

Ik kijk omlaag als hij me naar beneden brengt en zie de glinstering in zijn ogen, hij is gelukkig.

Hij leunt zijn hoofd naar voren en meteen begint mijn hart sneller te kloppen. Gaat hij me zoenen?

Tot mijn teleurstelling krijg ik een kus op mijn wang. 'Dankjewel Hazel, ik hou van je' Fluistert hij in.

Hij trekt zich terug en kijkt me met glinsteringen in zijn ogen aan. Zou hij me dan echt leuk vinden?

'Woohoo!' Hoor ik ineens. Alle mensen zijn weer terug gekomen in de ruimte naar mijn gevoel en juichen ons toe. Ik schud mijn hoofd en lach naar de mensen die vrolijk op ons af komen. Wat gebeurde er net?

My BFF the playerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu