Hoofdstuk 6

5.6K 256 145
                                    

Hallo peepz!

Zoals beloofd een nieuw hoofdstuk!

Ow en ik moet jullie echt even wat vertellen. Ik heb nieuwe nagellak en het is zo'n bordeaux rode kleur, en ik ben er verliefd op!!!! 

Ik zal trouwens vaker proberen te uploaden omdat jullie ongeduldig worden:D Dat zie ik als een compliment. Geniet ervan!

Oke, veel lees plezier en geniet van het lange hoofdstuk!!:D

___________________________________________________________

Als Ethan de oprit op rijd zien we dat Noah en Mandy achter ons rijden. We stappen uit de auto en begroeten de twee tortelduifjes. 'Hee, hoe ging het met de handboeien?' Vraagt Ethan vrolijk.

Ik begin hard te lachen als ik terug denk aan de weddenschap die ze hadden. Ik wil niks weten over mijn broers avonturen dus loop ik met Mandy vooruit als de jongens praten. Ik hoor een heel klein beetje en dat is vooral hoe Noah opschept over zijn kunsten.

Lachend lopen Mandy en ik het huis binnen waar we papa tegenkomen. 'Hee meiden! Ik ben zo blij dat jullie er zijn' Hij komt bijna naar ons toegerend als die ons ziet. 'Ik heb een mode crisis!' Meteen trekt die ons mee naar boven waar zijn slaapkamer is. We komen in zijn klerenkast waar tientallen broeken en shirts op de grond liggen. 'Ik heb de jongens gevraagd om me mee te helpen maar die weten niks van mode. Help' Ondertussen raapt hij zijn kleren slordig van de vloer en legt ze op een stoel.

'Waarvoor?' Vraag ik als ik de broeken netjes begin op te vouwen. 'Ow shit, ik heb het nog niet verteld! Een première voor een tv show. Ik werd last minute gevraagd' Duidelijk in stress loopt die langs de kleren en trekt er wat uit. 'Wat moet ik aandoen!?' Hij gooit zijn handen in de lucht van frustratie.

'Afwas!' Ethan steekt met een grote grijns zijn hoofd om de hoek van de kast. Mandy en ik beginnen te lachen als ook Noah zijn hoofd om de hoek steekt en samen maken ze een vreugde dansje omdat papa een scheldwoord heeft gezegd.

'Ik heb geen tijd voor dit jongens' Zegt papa duidelijk niet geamuseerd. 'Dan moeten we maar eerder eten he' Zegt Ethan grijnzend.

'Jongens...' Zucht mijn vader. Maar voor hij zijn zin af kan maken schreeuwen de jongens weer 'Afwas!' Met die woorden rennen ze de klerenkast uit.

'Meiden?' Smekend kijkt hij ons aan. We lachen even naar elkaar maar zoeken al snel de goede kleren uit. Een simpel zwart pak met vlinder das. 'Waar is Diana dan?'

Diana is zijn persoonlijke stylist voor belangrijke evenementen zoals een première.

'Omdat het een spoed opdracht is kon ze er niet op tijd zijn. Mandy kun jij zorgen dat er pizza komt. Zo kan ik de jongens omkopen' Hij stapt de badkamer is met zijn outfit.

Ik weet niet of het handig is om een pak te dragen als je zo meteen pizza gaat eten maar één ding heeft hij gelijk aan, hij kan de jongens omkopen met pizza, en mij ook.

'Au!' Ik hoor de bekende schreeuw als ik de kamer in kom. 'Serieus Liam!?'

Ik loop nieuwsgierig de keuken in waar ik Ethan achter Liam aan zie rennen. Ik spring snel opzij als Liam naar me toe komt rennen en snel volgt Ethan. 'Loser!' Roept Liam voor hij in de kleine doorgang verdwijnt. Die doorgang moet echt groter worden gemaakt zodat wij een eerlijke kans krijgen.

Scheldend staat Ethan voor de doorgang te stampen op de vloer. 'We eten pizza' Zeg ik om hem op te vrolijken. 'Liam heeft me alweer geraakt met dat pistool. Ik zweer dat ik er nog een hoofdwond aan over houd' Duidelijk niet blij door de pizza loopt hij stampend de keuken uit.

My BFF the playerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu