Hoofdstuk 7

4.2K 235 45
                                    

Mandy POV

Click!

'Pap! Liam! Kom kijken, we hebben een nieuw gezinnetje!'

Lachend sta ik tegen de muur aan terwijl Noah op het bed staat boven 3 kreunde lichamen. Dex duikt meteen onder de dekens door het felle licht van de camera.

Mila en Ethan liggen lepeltje lepeltje maar kreunen wel. Mila gooit de dekens over hun heen waarna we nog wat gekreun horen.

'Wat!?' Liam komt binnen gerend. 'Kijk!' Noah trekt zonder pardon de dekens naar beneden waardoor Dex zijn lichaam helemaal onthuld word en die van Mila en Ethan half.

Dex ligt zoals gewoonlijk in zijn schattige kikker pyjama maar Mila ligt met een shirt en Ethan ligt naakt, ten minste zijn boven lijf.

Ethan heeft nog steeds een hand om Mila heen wat er heel schattig uit ziet. Ze zijn perfect voor elkaar, jammer dat ze het zelf niet zien.

'Whaha!' Lacht Liam hard die in zijn boxer de kamer binnen komt lopen.

Voor Mila boos de dekens omhoog trekt en Dex slaperig uit bed rolt komt Adam binnen. Zijn ogen worden groter bij het aanzicht wat er allemaal in zijn dochters kamer gebeurt.

'Kijk pap' Noah die doorheeft dat zijn vader achter hem staat laat met een grote grijns een foto op zijn mobiel zien.

'Hebben jullie seks gehad!?' Vraagt Liam lachend waardoor hij een boze blik van zijn vader krijgt.

'Eruit!' Roept Mila boos als ze onder de dekens verdwijnt. Ethan heeft zijn arm nu terug getrokken en licht nog slaperig met zijn rug naar haar toe.

Dex pakt slaperig zijn deken en Ted en loopt met Liam de kamer uit. 'Jij ook eikel!' Mila doet haar been in de lucht waardoor ze bijna Noah's trots raakt, maar net optijd springt hij van het bed af.

Hij pakt lief mijn hand en samen lopen we de kamer uit.

Eenmaal op de gang lachen we tot Adam ook uit de kamer komt. Zijn gezicht staat geschokt maar ik kan zien dat hij niet boos is. Of toch wel...

Hij komt met grote passen onze richting oplopen als hij voor Noah stopt.

'Geef je zusje wat privacy oke. Wij staan om 7 uur ook niet bij jou in de kamer te vragen of jullie seks hebben gehad' Met deze woorden loopt hij kalm naar beneden waar nog niemand is.

'Ik denk niet dat ze seks hebben gehad pap!' Roept Noah hem na maar hij is verdwenen.

Ik ren naar de keuken als Noah achter me aan zit met zijn idiote ideeën om vanavond iets nieuws te proberen. Meteen stop ik waardoor Noah tegen me op botst.

'Hallo' Zeg ik tegen de twee die stil aan het ontbijten zijn. Ik heb Ethan al vaak aan de ontbijt tafel gezien maar bijna nooit op een schooldag. Hij kijkt me lief aan met zijn betoverde blik en geeft me een glimlach. Mila durft me niet aan te kijken dus laat ik het gaan.

Als ik omdraai zie ik Noah met een grote grijns naar de twee kijken. Zijn blonde haren staan met gel omhoog op zijn hoofd, zijn glinsterende ogen doen me vlinders opstijgen in mijn buik. Elke keer als ik hem zie krijg ik weer een verliefd gevoel. Elke dag weer ben ik verliefd op hem.

'Je waagt het' Zeg ik waarschuwend naar hem en draai me om en pak een kom met yoghurt.

Adam komt even later binnen met Dex op zijn arm. 'Papa, vertel het me!' Zeurt Dex op zijn arm. Ik kan zien dat Adam niet geamuseerd is van het gedrag van Dex.

'Wat?' Vraagt Noah nieuwsgierig als hij zijn mond vol heeft met een broodje gezond. Wat een charmeur is het ook he.

'Papa wil niet vertellen waarom Mila wel 2 bulten heeft en ik niet!' Als hij op de grond word gezet kruist hij boos zijn armen voor zijn borst. Liam begint meteen hard te lachen en ook Noah volgt.

Vragend kijk ik naar Dex en hij snapt de hint, hij gaat verder.

'Vannacht zag ik 2 bulten op haar borst, hier' Hij legt zijn handen op zijn borstkas om aan te wijzen waar precies. 'Ik heb die niet! Waarom niet?' Hij stampt verward op de grond met zijn voet.

'Mila is een meisje Dex, jij bent een jongen. Mandy heeft ze ook omdat zij ook een meisje is' Antwoord Adam geduldig.

'Mag ik zien!?' Vraagt Dex ineens super blij. Ik begin hard te lachen met Liam. Mila die helemaal rood is geworden en Ethan die zijn lach in probeert te houden blijven op de achtergrond.

'Dat mag ik alleen kleintje' Zegt Noah plagend en gaat door Dex zijn haar met zijn hand.

'Mila, kan ik je even spreken?' Mila die al helemaal rood was lijkt nu geen adem te kunnen krijgen. Zenuwachtig volgt ze Adam naar de hal en horen even later een paar zachte stemmen.

'En hebben jullie het gedaan?' Vraagt Noah met zijn grote mond. 'Noah!' Schreeuw ik waarna ik hem een klap geef.

'Wat, ik wil het weten ja!' Verdedigd hij zichzelf.

'Nee' Geeft Ethan als antwoord waarna het stil is. Ik zag dat Noah nog een paar vragen wilde stellen maar ik dwong hem- door mijn hand op zijn been te leggen en er in te knijpen- om zijn mond te houden.

Mila POV

'We hebben geen seks gehad!' Roep ik naar papa die een bezorgde blik geeft.

'Mila' Begint hij nadenkend. 'Het maakt me niet uit of je seks met hem hebt gehad of dat jullie samen hebben geslapen of dat je 's nachts naar het circus bent gegaan en op kamelen hebt gereden. Het maakt me niks uit. Ik wil alleen weten of het goed met je gaat' Zijn woorden verassen me. Is hij dan niet boos dat ik met hem in bed lag?

Ik weet dat hij een super goede vader is maar hij kan ook erg beschermend zijn. Ik ben wel zijn kleine meisje he.

'Waarom ben je niet beschermend?' Vraag ik verbaasd. Vind hij het niet erg dat ik met een jongen in bed heb gelegen?

'Zo bedoel ik het niet Mila. We kennen Ethan allemaal heel goed en ik vind hem geschikt voor je. Nu weet ik ook dat jij hem leuk vind dus wil ik er zeker van zijn dat hij jou niet pijn heeft gedaan'

'Er is niks gebeurd pap. En ik vind hem niet leuk' Met deze woorden loop ik naar boven om me aan te kleden. Ik vind hem helemaal niet leuk, pff.

Ow en er is wel wat gebeurd maar dat ga ik dus echt niet zeggen. Ja pap ik heb hem gekust. Nee, nee hij weet er niks vanaf want ik ben zo'n lafaard dat ik hem slapend kus. Ow nee ik kan nooit wat met hem krijgen want hij is homo, maar toch heb ik hem gekust.

Weet ik zeker dat hij homo is? Nee dat weet ik niet maar hij vertelde me het toen we dronken waren en ik weet dat dronken mensen altijd de waarheid vertellen.

Als ik helemaal klaar ben met mijn haar in een lage staart lopen we in stilte naar de auto. Ik stap bij Ethan in, Noah en Mandy rijden samen en papa brengt de jongens naar school.

Het is erg stil in de auto en dat is maar beter ook. Ik heb geen zin om iets te zeggen tegen hem. Ik zou niet weten wat!

Wel heb ik nog een paar vragen. Waarom wou die eigenlijk bij mij slapen? Waarom had ik geen shirt meer aan en of hij wakker was toen ik hem kuste.

Die laatste zal ik nooit vragen maar wil het toch wel graag weten.

We komen op school en ik sprint zo snel mogelijk weg. Ik kan de stilte niet meer verdragen en moet nu gewoon even drukte om me heen hebben.

________________________________________________________

Vergeet niet te stemmen/reageren/fannen!

My BFF the playerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu