Whaaaaa hallo!!!!!
Hier is het hoofdstuk waar jullie eigenlijk jullie hele leven op hebben gewacht, tot nu toe dan!!!:D:D Ik ben zo benieuwd wat jullie ervan vinden:D
Veel lees plezier!!!:D:D:D:D
__________________________________________________________________
Ethan POV
De zweet druppels vallen van mijn voorhoofd af op de grond. In slow motion kijk ik naar de tegenstanders die allemaal geconcentreerd naar de bal kijken.
Ik draai me hoofd naar mijn team genoot en knik naar hem dat we dit kunnen doen. Hij knikt ook naar mij. Ik kijk weer naar voren en concentreer me op de bal die de scheidsrechter in zijn handen heeft.
Het is het begin van de tweede helft en ik wil dit echt heel graag winnen. Hier hebben we zolang voor gewerkt en ik laat het niet voor niets zijn.
'Kom op' Roep ik hard waarna de scheidsrechter de bal in de lucht gooit en ik hoog in de lucht spring om de bal naar een team genoot te spelen.
De bal komt terecht bij Max die fanatiek dribbelt met de bal en hem overspeelt naar iemand anders. Ik voel mijn spieren branden van de warmte als ik ze volg naar voren. Ik voel hoe mijn hart steeds sneller pompt bij elke inspanning die ik maak. Ik adem hevig als ik de bal toe gespeeld krijg en een halve seconde er naar staar.
Ik gooi hem in de lucht richting de basket en kort daarna hoor ik de buzzer wat aangeeft dat ik 2 punten heb binnen gehaald.
Blij ren ik naar mijn helft en vervolg het spel met goede moed.
Als de wedstrijd bijna af gelopen is kijk ik op het score bord. Het is 59 tegen 34 met nog 60 seconden op de teller. We winnen dit zeker.
De tegenstander komt hard op mij afgerend met de bal terwijl hij de bal op en neer stuitert. Ik kijk geconcentreerd naar de bal en naar de speler. Ik kijk hem in de ogen aan en zie dat hij bang is. Ik ren naar hem toe en maak een schijn beweging dat ik tegen hem aan beuk. Hij schrikt hiervan en verliest de controle over de bal. Ik pak de bal snel af en dribbel naar de andere helft om hem naar Max te gooien die hem weer naar mij gooit nadat ik een tegen speler heb afgeschud.
Met beide ogen kijk ik naar de basket waar de bal in hoort te gaan. Ik strek mijn arm en met de bal in mijn handen en gooi hem in een mooi boogje naar de basket.
'Woehoe!' Hoor ik als ik weer op de grond terecht kom en zie dat de bal erdoor heen is gegaan. Blij ren ik naar mijn team genoten en geven we elkaar een groepsknuffel.
De coach geeft iedereen een schouderklopje voor hij bij mij stopt. Hij haalt de grote beker achter zijn rug vandaan en geeft hem met een grote glimlach op zijn gezicht aan mij.
'Yeah!' Roep ik blij en ik word opgetild van de grond om over iedereen uit te kijken.
Ik hoor iedereen juichen en het publiek komt op het veld gerend en geven de andere van het team een knuffel.
Ik hou de beker hoog in de lucht en kijk iedereen aan met een grote grijns. 'We hebben gewonnen!' Roep ik hard waardoor iedereen harder begint te juichen.
Ik laat de beker wat zakken en kijk in de ruimte om de enige persoon te zoeken die ik hier wil hebben.
Ik kijk naar ieder mens maar ik zie haar niet. Ik word op de grond gezet en de grote beker geef ik aan iemand anders om ervan te genieten.
Afgezonderd loop ik door de vele mensen die mij allemaal blij aankijken en me feliciteren. 'Dankjewel' Zeg ik beleefd en bij de aantrekkelijke meiden geef ik er een flirterige blik en grijns bij.
JE LEEST
My BFF the player
Roman d'amourNa vele verzoeken heb ik dit verhaal online gezet, geniet ervan! 'Zo te zien heb jij geen partner' Ze geeft me een valse lach. Ik kijk snel om me heen om te zien dat ik serieus de enige ben zonder partner. 'Omdat je zuigt!' Melissa die mijn gedacht...