Hallo Peepz!
Ik wou jullie even bedanken voor jullie leuke reacties. Ik vind ze echt heeeeeeeeul leuk en ik geniet er echt van! Ga zo door en meer meer meer:D
Ik maak een heel leuk hoofdstuk (Ten minste dat vind ik) maar ik kan het nu nog niet uploaden omdat het nog 2 hoofdstukken weg is, maar ik wou jullie even een teaser geven omdat ik het zelf echt leuk vind.
Het kan aan mij liggen maar laat maar weten wat jullie ervan vinden.
En nog een kleinigheidje voor jullie, een foto van de enige en echte fucking knappe Ethan! Omg kijk hem nou!<3<3<3 Ik word gek!
Foto: Ethan
Veel lees plezier
_________________________________________________________
'Gaan jullie dan met mij douchen?' Ethan laat hem los omdat hij onrustig wordt. Meteen als hij zijn voeten op de grond heeft begint hij te rennen. Ethan en ik kijken elkaar denkend aan. Ik ken die blik, die geeft hij mij vaker. Maar wat het betekent weet ik niet.
'Please, please please!' Dex rent met zijn handen in de lucht rondjes om ons heen. 'Als je het met Melissa doet kan het ook met Ethan!' Hij springt even op en neer en rent dan weer verder.
Ik kijk Ethan aan met een wanhopig gezicht. Wat moet ik hier nu tegen zeggen? Natuurlijk kan ik keihard nee zeggen en hij zal er best overheen komen. Maar ik wil het zo graag. Ik wil zo graag een keer met Ethan douchen. Ook al is het maar met Dex!
Kom op, ik heb mijn hormonen ook, en met Dex weet ik zeker dat er niks gaat gebeuren. Zo vies ben ik dan ook weer niet, iewl! Ik moet er niet eens aan denken.
'Maar Melissa is ook een meisje, net als Hazel' Zegt Ethan om nog een poging te wagen om tot hem door te dringen.
'Iedereen is hetzelfde Ethan. Mila...' Hij loopt naar mij toe en wijst naar mijn borsten. 'Heeft bulten en ik ook!' Hij kijkt naar beneden en wijst zijn ballen aan. Ik schiet hard in de lach en Ethan ook. 'En ik heb een staart...'Hij wijst naar zijn staart en kijkt naar ons, om te zorgen dat wij het hebben gezien wat hij bedoelt.
'En Mila heeft ook een staart!' Hij wijst naar mijn haar. Verward kijk ik hem aan. 'Ik heb geen staart Dex' Zeg ik maar hij schudt zijn hoofd. 'Jawel! Je hebt soms een staart in je haar! Dus als je dat nu doet zijn we allemaal gelijk!' Trots klapt hij in zijn handen en kijkt hij ons aan. Zijn lieve ogen glunderen van trots. Hij heeft zonet een nieuwe theorie bedacht.
_____________________________________________________________
Ik wou hem korter maken maar ja.... je kent me!
Nou laat me alsjeblieft weten wat jullie ervan vinden!
JE LEEST
My BFF the player
RomanceNa vele verzoeken heb ik dit verhaal online gezet, geniet ervan! 'Zo te zien heb jij geen partner' Ze geeft me een valse lach. Ik kijk snel om me heen om te zien dat ik serieus de enige ben zonder partner. 'Omdat je zuigt!' Melissa die mijn gedacht...