Hoofdstuk 25

4.1K 220 55
                                    

Hallo Peepz!

Ik heb ijsvrij!!! Ja echt, ik heb al 2 dagen ijsvrij<3<3

Ik woon in het noorden dus mijn opritten zijn helemaal van ijs, ze schaatsen serieus over de wegen in het dorp en onze tuin is bedekt met ijs en sneeuw. Ach, wat houd ik toch van de winter! Heerlijk vrij!<3

En, zijn jullie ook vrij? Ik hoop het voor jullie.

Maar als jullie niet vrij zijn heb ik hier een oppepper voor jullie. Een nieuw hoofdstuk! Woehoee!

BELANGRIJK! 

Ik heb dit hoofdstuk geschreven omdat jullie Kane bijna allemaal haten. Daarom heb ik een hoofdstuk geschreven omdat ik wil dat jullie het goed begrijpen hoe moeilijk hij het heeft.

Dusssss

Veel lees plezier!

___________________________________________________________________-

Kane POV

Eerste schooldag van Kane

Nerveus loop ik door de hal van mijn nieuwe school voor nu. Ik krijg meteen een paar blikken omdat ik "de nieuwe" ben midden in het jaar. Het geeft niet, het is het waard.

Ik loop naar de balie waar ik al snel de benodigde spullen krijg.

Meneer Wilson was erg duidelijk met zijn eisen. En hij was nog duidelijker met de gevolgen als ik zou falen.

Mijn hart klopt als een gek als ik naar mijn kluisje loop. Ik draai mij snel om als mijn doelwit komt aanlopen. Mijn hoofd word helemaal rood van schaamte. Wat ben ik een slecht mens. Hoe kan ik met mijzelf leven?

Ze hebben het over het weekend en lachen veel. Ze groeten een paar mensen maar iedereen kan zien dat Mila veel populairder is dan haar vriendin. Allebei zijn ze zeker niet lelijk, maar mijn voorkeur gaat toch naar Mila.

Haar prachtige bruine haar zweeft over haar rug bij elke stap die ze zet. De schattige roze tank top met leren zwarte broek en een bruin leren jasje. Het is er simpel, maar het staat haar zo ongelofelijk goed.

Als de kust veilig is en ik zeker weet dat ze mij niet hebben gezien draai ik mij om. Ik zie hun ruggen verdwijnen om de hoek.

Ik blijf naar de muur staren waar ze net achter verdwenen. Meneer Wilson heeft geen reden gegeven waarom ik hun relatie moest verwoesten. Ik heb het geprobeerd te vragen, maar hij werd woest. 'Doe wat ik zeg, anders krijg je grote problemen' Waren zijn woorden tegen mij.

Ik ben een stoere jongen, een goede bokser en zeker niet snel bang. Maar als je tegen over hem staat, dan schiet jij zelfs in je broek. Gelukkig kon ik het net inhouden, maar het scheelde niet veel.

Ze lijkt mij een aardige meid, daarom vind ik het raar dat ik haar weg moet drijven. Ik weet dat ik het moet doen, of ik ben praktisch dood. Maar toch voel ik mij er heel kut bij.

Ik heb geen idee hoe meneer Wilson mij op deze school heeft gekregen, aangezien ik vorige jaar klaar was met school. Dat klopt, ik heb hier helemaal niks te zoeken. Nou ja, behalve Ethans en Mila's relatie verpesten dan.

Ik loop naar mijn eerste les die ik gelukkig goed kan vinden. Ik stel mij voor en kijk een paar meiden met een grijns aan. Ik geef ze een flirterige blik omdat ik een badboy moet voorstellen.

Badboy mijn reet. Ik ben helemaal geen slechte jongen! Op school had ik 3 jaar lang een relatie met een geweldige meid. Ik dacht dat zij de ware was, maar ik had het fout.

My BFF the playerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu