Hoofdstuk 18

4.6K 218 83
                                    

Hallo peepz!

Hier weer een hoofdstuk omdat ik in een goede bui ben:D Geniet ervan mensen!

Dit is om het lange wachten goed te maken, ik hoop dat het werkt;)

OMG OMG OMG! KIJK NAAR DIE FOTO! DIT DAMES EN HEREN IS Ethan, ALLEEN DAN MET BRUIN HAAR. MAAR KIJK NAAR ZIJN FUCKING TORSO<3 JEEEEEEEEEZY! <3<3

Wie is nog meer verliefd?

Veel lees plezier!

_________________________________________________________________________

'Wat the fuck...' Hij wrijft over zijn hoofd waar de deur zijn hoofd heeft geraakt. Ik zie dat hij de bedrijfskleding aan heeft van het restaurant.

Hij werkt hier dus.

Duh! Domme snol, waarom zou hij anders de werkkleding aan hebben...?

Nou...Omdat... Laat maar!

'Mila?' Ik word gestoord door zijn stem. Ik kijk hem aan en zie dat er allemaal servies op hem is gevallen. Ik open de deur snel zodat ik er door kan. Ik buig naar beneden om de gebroken servies stukken van hem af te halen. 'Sorry' Zeg ik snel en raap nog een paar stukjes op.

'Niet doen!' Met een stevige greep houd hij mijn pols vast als ik nog een stuk glas wil pakken. Ik kijk hem aan en zie dat hij een paar sneeën heeft op zijn armen.

'Ben je dom? Zo kun je je bezeren!' Roept hij boos. 'En toch ben ik niet degene die onder de sneeën zit' Merk ik op en wijs naar zijn armen. Hij laat mij meteen los en kijkt ernaar. 'Door jou ja' Mompelt hij net hard genoeg zodat ik het kan horen. 'Hee' Ik sla de laatste kapotte stukjes met het dienblad aan de kant en sta op. 'Dat hoorde ik'

'Dat was de bedoeling ook slimmerd' Ik krijg een donkere blik van hem. Ik stamp met mijn voet op de grond en kijk hem boos aan. 'Graag gedaan' Zeg ik voor ik weg loop.

Ik loop naar Melissa die met een klein jongetje zit. Ik loop er heen en zie meteen dat het Dex is. 'Dex!' Roep ik blij. Zodra hij mij ziet rent hij naar mij toe en springt in mijn armen. 'Mila!' We geven elkaar een knuffel. We gaan weer zitten en natuurlijk gaat Dex naast Melissa zitten.

'Kijk wat ik heb!' Hij moet moeite doen om iets uit zijn jaszak te halen. Als het hem niet lukt kijkt hij zielig naar Melissa die hem meteen helpt. 'Iewl!' Roept ze en trekt haar hand meteen weg. Met een vies gezicht kijkt ze naar Dex. 'Wat is dat?' Dex moet hard lachen en op dat moment komt Ethan eraan die ook lacht. Ik draai mij om en zie dat ze nog dezelfde kleren aan hebben. 'Goed zo Dex!' De jongens geven elkaar een high five. Melissa en ik rollen met onze ogen en vragen nog een keer wat Dex daar heeft. Dex haalt een zakje met zeep en water uit zijn jaszak en laat het trots aan ons zien. 'Wat is dat?' Vraag ik als ik het voorzichtig aanneem.

'Dat hebben wij gemaakt om jullie te foppen' Lacht Ethan en ze geven elkaar nog een high five.

De serveerster komt er weer aan en dit keer bestellen we meteen het eten. Melissa heeft 2 gerechten bestelt omdat ze het allemaal zo lekker vindt. Ethan is een grote eter dus die helpt haar wel mee om alles op te eten.

Als amuse krijgen we een zelfgemaakt koekje. Het ziet er heerlijk uit en meteen is het op, de mijne ten minste.

'Ik mag die!' Roept Dex als hij ziet dat Ethans koekje er nog ligt. Hij pakt meteen het koekje en stopt het in zijn mond. 'Dex, dat moet je altijd vragen' Zeg ik op een strenge toon. Ook al mag Ethan het koekje niet, Dex zal het toch netjes moeten vragen.

'Maar er zitten pinda's in' Verdedigd Dex zichzelf. 'Daar gaat het niet om Dex. Altijd eerst netjes vragen' Dex knikt schuldig en buigt zijn hoofd. Voor iemand iets tegen hem kan zeggen stoort een stem ons.

My BFF the playerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu