Hallo!
Sorry voor het lange wachten maaaaaar, ik was jarig!
Vrijdag ben ik 20 jaar geworden. Holy shit, oud he! Ik weet het. Ik heb het gisteren gevierd met vrienden en ben de stad in geweest en vrijdag heb ik het gevierd ben familie en mijn vriend.
Raad eens wat ik heb gekregen van mijn vriend!? Een swarovski ring! Whoehoee! Ik ben zo blij:) Ow en ik heb een heeeeeeerlijke pyjama broek gekregen, zo goddelijk. En een boekenbon en geld:)
Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden. Het is extra lang dus geniet ervan.
Veel lees plezier
____________________________________________________________________________________
Ethan POV
'Goedemorgen mensen van het goede leven!' Roep ik door de keuken als ik die binnen stap. Jammer genoeg is Noah er alleen nog die mij moordend aankijkt. Begrijp mij niet verkeerd, ik vind hem een geweldige gast en ik aanschouw hem als mijn broer, maar hoe hij zich nu gedraagt... Dat kan ik niet plaatsen.
Noah kijkt mij aan met een chagrijnige kop en ik laat mijn armen naast mijn lichaam vallen. Ik hoor hem iets mompelen maar ik versta de woorden niet. Als ik hem aankijk blijft hij mij aanstaren.
Voor ik iets kan zeggen van zijn gedrag komt Liam binnen. Hij is blij en opgewekt zoals hij altijd is. Elke zaterdag ochtend heeft hij een voetbal wedstrijd waardoor hij er vroeg uit moet. Het is nog maar 8 uur maar ik kon niet slapen. Ik heb zoveel gedachten en dingen die ik nog moet doen. Liam gaat aan de ontbijt tafel zitten die elke ochtend door een werkneemster gedekt word.
Ik vraag of ik pannenkoeken voor hem zal maken waarna hij hevig knikt. Ik vraag of Noah ook wil maar hij schudt zijn hoofd boos en neemt een grote hap van zijn broodje met kaas.
Ik rol met mij ogen en begin aan de pannenkoeken voor mij en Liam. Als ik de pannenkoeken bijna klaar heb komt Liam naast mij staan en begint aan de aardbeien siroop en slagroom.
Met allebei een bord vol pannenkoeken en overheerlijke siroop met slagroom schuiven we aan tafel. Ik zie dat Noah naar ons eten kijkt met verlangen in zijn ogen, maar ik ga hem niks geven.
Hij moet maar eerst normaal doen. Gisteren heeft hij Dex uitgescholden omdat hij vroeg waarom hij zo deed, daarna moest hij natuurlijk de afwas doen maar in plaats van afwassen, gooide hij alle borden op de grond en stormde weg.
Vaak gaat Noah mee met Liam naar zijn wedstrijd. Adam is er eigenlijk altijd bij om zijn zoon te steunen en toe te juichen. Dex vindt het altijd geweldig om mee te gaan omdat ze bij de voetbal club een hele mooie en grote speeltuin hebben.
'Noah-' Begint Liam nerveus. Ik zie dat Noah verveeld op kijkt. 'Uhm, papa kan niet mee omdat hij een vergadering heeft over acteren. Zou je... zou je misschien mee willen?'
Dat is waar ook. Adam is normaal presentator, maar hij wil acteren proberen. Hij heeft mij gevraagd om op iedereen te letten aangezien Noah dat op dit moment niet kan.
'Ga maar fietsen Liam' Antwoord Noah bot. Naast mij zit Liam en ik zie dat hij schrikt van de botte reactie van zijn broer. Noah heeft misschien nog maar 3 wedstrijden gemist sinds Liam voetbalt. Hij gaf zijn water aan, hielp hem met kramp en schreeuwde het hardst aan de zijkant, elke keer weer. Dus ik snap dat het hard aan komt voor Liam dat zijn broer dit nu zegt.
'Noah...' Zeg ik teleurgesteld. Noah kijkt meteen naar mij en als blikken konden doden... nou dat was ik nu echt wel dood. 'Wat Ethan? Ik heb betere dingen te doen in plaats van naar een stomme wedstrijd gaan!' Boos staat hij op en gooit zijn bord zowat op het aanrecht.
JE LEEST
My BFF the player
RomanceNa vele verzoeken heb ik dit verhaal online gezet, geniet ervan! 'Zo te zien heb jij geen partner' Ze geeft me een valse lach. Ik kijk snel om me heen om te zien dat ik serieus de enige ben zonder partner. 'Omdat je zuigt!' Melissa die mijn gedacht...