Hallo Peepz!
Hier eindelijk het langverwachte hoofdstuk 16!!
Er gebeurd erg veel, veel POVs en veel liefde, of toch niet?;)
Moehaha, lees maar lekker!:D
Foto: Outfit jongen in de gang (Het laatste stukje) Pff ik vind de outfit echt super nice! Jullie ook?
Video: Dreaming with a broken heart, John Mayer.
Veel lees plezier!
Tip: Luister het liedje voor meer effect:D
_______________________________________________________
Mila POV
'F*ck dit' Meteen erna voel ik zijn zachte lippen op de mijne. Hij pakt lief mijn wangen vast en meteen ben ik weg. Ik sla mijn armen om hem heen en trek hem dichter naar mij toe. Ik wil hem, ik wil hem zo graag.
Ik voel hoe zijn zachte lippen mijne lustig onderzoeken. Ik voel zijn tong op mijn lippen waardoor ik zachtjes kreun. Ik open mijn lippen en voel zijn tong in de mijne.
Ik houd hem nog steviger vast omdat mijn knieën het zonet hebben begeven. Ik geniet van elke seconde waarbij mijn lippen op de zijne zijn.
De kus duurt niet lang want hij trekt al snel weg. Hijgend staan we tegen over elkaar. Ik blijf naar zijn lippen kijken die nu een beetje gezwollen zijn. Ik adem diep in en uit. In en uit Mila.
Ik durf niet naar boven te kijken, nog niet. Dit moment zal ik nooit vergeten en ik wil niet dat het voorbij is. Laat het niet voorbij gaan!
'Hazel' De lieve stem van Ethan doet me opkijken. De vlinders in mijn buik maken nog een extra achtbaan rondje als ik in zijn ogen kijk. Ze kijken intens naar mij, net alsof ze iets willen zeggen.
'Nu hoeft Andy Sanderson niet je eerste kus te zijn' Meteen vallen de vlinders in mijn buik dood neer. Mijn glimlach verandert in een teleurgesteld gezicht. 'W...Wat?' Vraag ik. Hoopvol kijk ik naar hem. Meent hij dit nou echt?! Hij heeft mij alleen gezoend zodat Andy Sanderson die de eerste in de rij is voor de kus tent, niet de eerste is waarmee ik zoen?
Ik sta nog steeds met mijn handen om zijn nek, en zijn handen heeft hij om mijn zij gewikkeld. 'Hazel... Ik weet dat je nog nooit eerder gekust bent en ik wou dat je eerste keer met iemand zou zijn waarom je geeft' Meteen laat ik mijn handen vallen. Ik duw hem van me weg als ik woede en teleurstelling voel. Ik houd de tranen tegen die dreigen te komen. Ik zal niet om dit gaan huilen, echt niet!
'Hazel?' Ik zet een stap achteruit als ik mezelf onder controle probeer te krijgen. Ik weet dat hij homo is, maar een klein deel hoopte altijd dat ik het fout had. Dat de meiden gelijk hadden, dat Xavier gelijk had. Maar dat hadden ze niet. Ze hadden geen gelijk en daar moet ik nu voor boeten. Ik had niet moeten hopen, ik had gewoon naar hem moeten luisteren.
'Dankjewel' Kan ik uitbrengen. Ik weet dat mijn stem klinkt als ik mij voel, gekwetst. Maar ik hou mijzelf groot. Ik moet niet laten merken dat mijn hart zonet gebroken is door hem, dan zou onze vriendschap kapot zijn. En het laatste wat ik wil is dat. Ik wil hem... nee ik heb hem nodig in mijn leven.
'Wat is er?' Hij zet een stap dichterbij en slaat zijn armen om mij heen. Ik kan het niet meer tegen houden, ik laat al mijn tranen stromen. Ik leg mijn hoofd in mijn handen en huil. Ik huil al mijn woede en teleurstelling eruit. Pff, als dat mogelijk was, dan had ik het echt gedaan! Jammer, maar dat kan helaas niet.
Hij wiegt me in zijn armen zachtjes heen en weer als ik in zijn armen huil. 'Ssst, het is goed' Fluistert hij en ik voel zijn lippen op mijn kruin. Hierdoor ga ik nog harder huilen. Hij heeft geen idee waarom ik aan het huilen ben. Ik huil om hem, omdat hij mijn hart heeft gebroken!
JE LEEST
My BFF the player
RomanceNa vele verzoeken heb ik dit verhaal online gezet, geniet ervan! 'Zo te zien heb jij geen partner' Ze geeft me een valse lach. Ik kijk snel om me heen om te zien dat ik serieus de enige ben zonder partner. 'Omdat je zuigt!' Melissa die mijn gedacht...