'Het valt me nu pas op' Zeg ik uiterst serieus terwijlik heel dicht bij zijn gezicht komt. 'Wat?' Vraagt Noah geïrriteerd omdat ikhun nog steeds lastig val. 'Dat Ethan eigenlijk best lelijk is' Meteen sta ikop omdat Ethan zijn hoofd naar me draait en me met grote ogen aankijkt. Ik ren de keuken in met Ethan gevaarlijk dicht achter me.
'Aaah!' Gil ik als ik de hoek om ren waarbij ik bijna val. Ik ren de hal in en daarna de trap op. Ik heb geen tijd om nog om te kijken omdat ik weet dat Ethan maar een paar treden verwijdert is van mij.
Ik race nog een trap op en kom uit voor een groot raam dat uitkijkt op de tuin. Ik kijk snel naar links en rechts en besluit om naar rechts te rennen. Ik gooi een deur open en verdwijn erin. Met een kloppend hart wacht ik tot ik niks meer hoor en ga naar buiten. Rennend kijk ik om me heen als ik de trap bereikt heb. Ik ren naar beneden en nog een trap af waarna ik tegen iemand aan botst. 'Denk je nu echt dat ik al de trappen op ga rennen als ik weet dat je terug komt voor pizza'
Dat is waar, we eten zo meteen pizza en dat zou ik voor geen goud willen missen. Voor ik een stap kan zetten heeft hij me in zijn armen. Zijn sterke armen slaat hij om mijn middel en tilt me van de grond. 'Wat je ook met me gaat doen, het maakt je niet mooier!' Gil k lachend over zijn schouder. Ik weet dat hij ook lacht omdat zijn schouders snel op en neer gaan. Ik weet zeker dat hij zijn beroemde grijn op zijn gezicht heeft waarmee hij alle vrouwen-en sommige mannen harten- verovert.
'Maar ik ga me er wel beter door voelen' Zegt hij lachend. Ik rol met mijn ogen als we de trap oplopen en ik mijn kamer herken. Hij legt me neer op mijn bed nadat hij in wat kasten heef gerommeld. 'Wat ga je doen!?' Verbaasd kijk ik naar het touw in zijn handen. Voor ik iets kan doen ligt zijn zware lichaam op mij waardoor ik niet meer kan bewegen. Hij strekt zijn armen met het touw in zijn handen boven mijn hoofd terwijl ik aandachtig naar zijn gezicht kijk. Er staat een grote grijns op waardoor je zijn perfecte tanden ziet.
'Sssh' Zegt hij rustig als mijn hand word vastgebonden en aan het bed word vastgemaakt. Wat is hij van plan!?
Mijn hart gaat sneller kloppen waardoor ik bijna zeker weet dat hij het kan horen. Ik probeer mijn andere hand weg te trekken maar ben in een soort trance waardoor ik zijn gang laat gaan. Ook mijn andere hand word vastgemaakt aan de rand van het bed.
'Zo, nu kun je niet weg' Met zijn perfecte lach, perfect gezicht en die prachtige ogen kijkt hij me intens aan.
Ik voel mijn hart stoppen als hij zijn gezicht naar de mijne toebrengt. Wat gaat hij doen!?
Nerveus, zenuwachtig en vol spanning kijk ik naar zijn bewegingen. Hij ligt nog steeds op mij maar voel zijn volle gewicht niet meer.
Mijn hart breekt een beetje als ik zijn zachte lippen op mijn huid voel. Hij kust mijn wang.
'Ik ben zo terug!' Roept hij opgewekt en met een sprong is die van me af en staat met zijn voeten op de grond. Voor hij naar mijn gekwetste gezicht kan kijken rent die de kamer uit.
Fucking hell, wat is er net gebeurt!? En waarom ligt ik hier vast als in Fifty shades of Grey!
Oke misschien is Fifty shades of Grey toch wel wat ver gegrepen om met mijn situatie te vergelijken maar het voelt wel een beetje zo.
Ik heb de film al eens gezien met Melissa en Casper. Ja dat was dus een heel slecht idee want toen de pikante scenes kwamen stormden hun ervandoor. Thuis heb ik de andere helft gezien, alleen omdat Ethan het niet met me wou kijken.
Ik snap het ook wel maar toch ben ik het niet gewend om een film alleen te kijken. Ik kijk altijd met Melissa of Ethan, of de anderen.
'Ethan!' Roep ik na 10 minuten. Hij is nog steeds niet terug en ik word er nu wel een beetje zat van. Wat is hij van plan? Me de hele avond en nacht hier laten liggen?
JE LEEST
My BFF the player
RomanceNa vele verzoeken heb ik dit verhaal online gezet, geniet ervan! 'Zo te zien heb jij geen partner' Ze geeft me een valse lach. Ik kijk snel om me heen om te zien dat ik serieus de enige ben zonder partner. 'Omdat je zuigt!' Melissa die mijn gedacht...