Hallo!
Hier weer een hoofdstuk!
Even voor de duidelijkheid. Adam is de vader van Mila!
Geniet ervan en laat mij alsjeblieft weten wat je ervan vindt!:D
Veel lees plezier
________________________________________________________
Ik hoop dat de meiden het niet door hebben. Hun ogen zijn gelijmd aan het scherm waar Channing Tatum sexy danst in de film Magic Mike. Hierna gaan we Magic Mike XXL kijken.
Ik verras mij om Ethan die daar zo kalm blijft zitten. Ik weet dat hij nog diep in gedachten is maar normaal zou hij zeggen dat hij dit niet wil kijken en zou hij ons eindeloos lastig vallen of hij vlucht uit de kamer.
Ik hoop dat niemand iets door heeft.
Maar mijn hoop is maar kort want Melissa draait haar hoofd en kijkt ons verdacht aan. Ze geeft mij een kleine glimlach en draait op haar buik en leunt haar hoofd op haar handen als ze Ethan met een grote grijns aankijkt.
'Ethan' Zegt ze langzaam. Ik geef haar een waarschuwende blik die ze zeker ziet maar ze geeft er geen aandacht aan.
'Ik heb altijd al geweten dat je een meisje was' Ze knipoogt en draait dan weer naar het scherm. Mandy en Lizzy hebben het niet door want er komt net de scene waar Channing iemand een lapdance geeft.
We kijken elkaar vragend aan maar kijken al snel weer naar het scherm. 'Het past wel bij je. Ik denk dat Mila die kleur ook heeft' Zegt ze. Dit keer draaien Mandy en Lizzy zich ook om. Hun ogen landen op Ethan en ze moeten grijnzen.
'Past goed bij je' Zegt Mandy als ze haar lach in probeert te houden. Ze faalt erg en Lizzy moet hierdoor hard lachen.
Ethan kijkt mij vragend aan. Ik laat mijn ogen naar zijn mond glijden en mijn ogen vergroten. 'Uhm-' Ik wil hem zeggen dat hij mijn lippenstift op zijn lippen heeft maar ik word onderbroken door Melissa.
'Hee Mila' Zegt ze en richt haar aandacht op mij. Ik schud met een rood hoofd dat ze haar mond moet houden maar ik weet dat ze het door heeft. Ze is niet gek, geen van de drie is gek.
'Ik vraag mij af hoe hij lippenstift op zijn lippen kreeg. Kwam het van de lippen stift of kwam het misschien van jou lippen?' Ze kijkt mij met een arrogante grijns aan. Mijn gezicht word roder en roder als Lizzy en Mandy ons met dezelfde grijns aankijken.
Ik open mijn mond maar hij valt dicht als de deur word geopend. 'Liam, hou je kop toch eens!' Noah komt boos binnen gestormd. Normaal zou hij eerst naar ons gaan om Mandy een kus te geven en zeggen waar hij heen zou gaan. Soms blijft hij bij ons zitten als we een film kijken en valt vaak in Mandy's armen in slaap. Maar dit keer loopt hij met grote stappen de trap op.
Liam en Dex komen wel naar ons toe. Dex ziet er verdrietig uit en komt dan ook meteen naar mij toe gerend en springt in mijn armen. 'Papa is weg gegaan en Noah had geen zin meer in de film. Ik denk dat hij ongesteld is' Legt Liam uit.
Ik knik mijn hoofd en zegt dat hij naast mij op de bank moet gaan zitten zodat ik hem ook een knuffel kan geven. Ik weet dat hij heel stoer probeert te doen, maar hij vindt boze mensen helemaal niks.
In plaats van bij mij op de bank gaan zitten kruipt hij op de schoot van Ethan die zijn armen om hem heen slaat. 'Waar is papa heen?' Vraag ik als ik de tranen van Dex zijn wang weg veeg.
'Het was heel raar... We waren met één auto. Toen hij zei dat hij snel weg moest vertelden wij dat wij wel mee wouden gaan maar....
Adam POV
JE LEEST
My BFF the player
Roman d'amourNa vele verzoeken heb ik dit verhaal online gezet, geniet ervan! 'Zo te zien heb jij geen partner' Ze geeft me een valse lach. Ik kijk snel om me heen om te zien dat ik serieus de enige ben zonder partner. 'Omdat je zuigt!' Melissa die mijn gedacht...