- Padme.. - tata poklepał mnie po ramieniu - Paaadmeee - powiedział głośniej - Padme, wstawaj ! - krzyknął mi wprost do ucha
- Już, już tato - oczy miałam jeszcze zamknięte, ale stałam już na nogach
- Sprawdzałem twoją czujność - roześmiał się - tak naprawdę masz jeszcze godzinę snu - powiedział i uciekł z pokoju zanim zdążyłam go zwymyślać.
Kim jest mój tata? Jest legendą całej galaktyki. Byłym przemytnikiem. Wspaniałym pilotem. To Han Solo. Tak, tak, ten Han Solo. Legendarny pilot Sokoła Millenium, przyjaciel Wybrańca - Luke'a Skywalker'a. Z kolei Wybraniec to mój wujek, a co za tym idzie - moją matką jest Leia Organa.
Moim dziadkiem jest Anakin Skywalker, czy, inaczej mówiąc, Darth Vader, a babką Padme Amidala, jego żona i była senator Naboo, po której dostałam imię.
Tutaj moje drzewo genealogiczne się kończy, bo tata nie pamięta nawet swoich rodziców, o rodzicach babci Padme nic nie wiadomo a dziadek Anakin ... Nie miał ojca. I choć moja historia rodowa jest krótka, bardziej obfituje w legendy i wielkie wydarzenia niż większość o wiele dłuższych.
Mam jeszcze brata, Anakina. Jest ode mnie 3 lata starszy i ... podobno jest Jedi.
Osobiście w to nie wierzę, Moc już nie istnieje. Ostatnim Jedi jest wujek Luke, ale nawet on swój miecz świetlny trzyma głęboko schowany.
Dlaczego mam więc wierzyć w jakieś nieokreślone coś, co niby kieruje moim życiem? Nie tylko moim, ale każdego z nas. Mama, tata i Anakin w to wierzą, a nawet porykiwania Chewie'go zdają się świadczyć o jego wierze. A ja? Ja nie wierzę. Jak wierzyć w coś, czego nie ma? Nie podważam prawdziwości historii opowiadanych mi o rebelii, Imperatorze i Wojnach Klonów. Ale tego już nie ma, Moc wygasła, bo Jedi nie mają czego bronić.
Zapomniałabym o najważniejszym. Mam na imię Padme, mam 15 lat i wiodę spokojne życie na Coursant.
Było spokojne.
Do pewnego momentu...
______________________________________
To mój początek na wattpadzie i jako mega fanka Gwiezdnych Wojen postanowiłam zacząć od fan fiction na ten temat zachęcam do czytania i mam nadzieję że sie spodoba
CZYTASZ
Star Wars - Córka legendy
FanfictionPadme jest córką legendarnych Hana Solo i Lei Organy. Prowadzi normalne, spokojne życie z rodziną na Coursant, gdy nagle w jej głowie odzywa się tajemniczy głos... Dziewczyna nie wierzy w moc. Słyszała opowieści wujka Luke'a, ale - jak niegdyś jej o...