Trochę się tego nazbierało ;P mam pięć Liebster Award, jedno o dwanaście obrazków z telefonu i jedno o 10 kochanych/nienawidzonych postaci ze Star Wars. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszystich to obchodzi, ale wiem, że miło będzie tym, którzy mnie nominowali C:
Let's start!
Liebster Award od Flying_Ewok
1. Jedna rzecz, którą zabierasz na bezludną wyspę?
Worek jabłek ❤2. Kraj, a którym chcesz mieszkać?
Polska, oczywiście! ❤ Ale w grę wchodzą również USA i Niemcy ^^3. Czarny czy biały?
Czarny \m/4. Czy wybierasz się w tym roku na jakieś koncerty/festiwale?
Niby nie, ale... happysad i Luxtorpeda grają u mnie w mieście, więc...5. Wolisz chodzić bez koszulki czy bez spodni?
Bez spodni, lol xdLiebster Award od SisNicosia
1. Ulubiony zespół/wykonawca?
Trudne pytanie ;-; Kocham AC/DC, ale lubię też Disturbed, Three Days Grace, Slipknota, Luxtorpedę, happysad, KSU, Rise Against, 30 seconds to mars...2. Ulubiona książka z ulubionej serii?
"Miasto kości" z Darów Anioła.3. Według Ciebie lepiej jest być weganem czy wegetarianinem?
A czym to się różni XD4. Jak masz na imię?
Gabriela, miło mi :35. Jak bardzo przeszkadzają Ci błędy na Watt? A może nie zwracasz uwagi lub sama masz ich pełno?
Napewno mam błędy w swojej opowieści, ale w innych bardzo kłują mnie w oczy ;-;6. Disney czy Dream Works?
Nie wybiorę, sorry XD7. Ulubiona rzecz w Twoim pokoju?
Łóżko ^^8. Twoje hobby?
Oglądanie filmów i rysunek ^^Liebster Award od SaraSkywalker20
1. Kiedy poznałaś Star Wars?
W wakacje 2014, czyli dość niedawno ;p2. Masz jakąś obsesję?
Gwiezdne Wojny ❤ serio.3. Masz 1 mld dolarów. Co robisz?
Wyruszam w wymarzoną podróż po świecie, obdarowuję rodzinę i przyjaciół, daję na cele charytatywne, kupuję Rancho Obi-Wan a później... nie wiem.4. Którą z postaci z SW lubisz najbardziej?
Hana Solo oczywiście ❤5. Ulubiona piosenka?
Heh, nie mam xd ciągle mam fazę na inną, aktualnie na "Indestrucible" Disturbed ❤6. Co byś zmieniła w Gwiezdnych Wojnach?
Nic. Mistrz Lucas wie najlepiej, co jest dobre xd7. Czego nie lubisz w ludziach?
Mainstreamu, mody, fejmu, ujednolicenia, uniformizacji, jak zwał tak zwał. Po prostu nie lubię, gdy wszyscy chcą lubić i wyglądać tak samo. Jest coś takiego jak własny styl i czasem warto zwrócić na to uwagę. No i nie lubię bycia sezonowcem i fałszywości.8. Jak natrafiłaś na Wattpad?
Sinfullangelxoxo mnie tu sprowadziła ^^9. Co robisz po szkole?
Czytam, uczę się, zwiedzam Internet, piszę, chodzę na basen, spaceruję i jesm >.<
CZYTASZ
Star Wars - Córka legendy
FanficPadme jest córką legendarnych Hana Solo i Lei Organy. Prowadzi normalne, spokojne życie z rodziną na Coursant, gdy nagle w jej głowie odzywa się tajemniczy głos... Dziewczyna nie wierzy w moc. Słyszała opowieści wujka Luke'a, ale - jak niegdyś jej o...