Znowu nominacje

417 23 31
                                    


Oksy, ponieważ mamy wakacje, czyli teoretycznie więcej czasu, ale tak naprawdę mniej, rozdziały pojawiać się będą rzadziej. Ale żebyście nie czuli się zaniedbani, bo jesteście moimi cudownymi czytelnikami ❤ wstawiam chociaż Libster Ełordy i nominację do faktów.

Nie obrażajcie się na mnie, że to nominejszyny, a nie rozdział :C niedługo zamierzam założyć oddzielną "książkę" do takich rzeczy, ale to po zakończeniu "Córki legendy". Wybaczcie mi, proszę.

Zaczynam.

15 faktów od CatChat13

Dzięki!

Mam napisać fakty i otagować 15 osób, haha, ciekawam, gdzie ja ich tyle znajdę, lol. No ale próbujemy.

1. Na imię mam Gabriela, uważam, że jest ładne, ale ma okrutnie głupie zdrobnienia.

2.Bardzo nie lubię fizyki i infy. Zło.

3. Kocham żeglować ❤

4. Koty to moje ulubione zwierzątka, uwielbiam je całym serduszkiem =^.^=

5. Uzależniona od sucharów i czarnego humoru.

6. Sukienki, spódniczki < spodnie

7. Chciałabym kiedyś zwiedzić Samoę.

8. Niezmiernie podoba mi się język łotewski.

9. Lubię czytać kryminały (polecacie jakieś?)

10. Czarny i czerwony to moje ulubione kolory.

11. Fanka oglądania filmów na legalu = na dvd, a nie w internecie.

12. Po obejrzeniu filmu w 90% przypadków, czuję potrzebę obejrzenia making of'a tegoż filmu oraz natychmiastowego sprawdzenia obsady.

13. Nie lubię tego rakowego filtru psa ze snapa, choć sama go czasem używam XD

14. Nie płaczę na filmach/książkach (Han Solo, Fred Weasley, Syriusz Black, Jan Bytnar i Odyn się nie liczą, ok? Poza tym, przy wszystkich z nich, oprócz Hana, miałam tylko zaszklone oczy)

15. Lubię pisać rozprawki xd


Nominacja do Liebster od (moje screeny mówią mi, że nominowała mnie osoba o nicku "testralka", ale za nic nie mogę jej znaleźć. Jeśli tu jesteś, o tajemnicza istoto, daj znać, proszę)

Dziena!

1. Gdybyś miał się stać bohaterem książki; jaka by to była?

Co to za pytanie XD nie zadaje się takich pytań XD to cios poniżej pasa XD ale jakbym miała wybierać to bardzo bym chciała się znaleźć w Harrym Potterze ^^ i Darach Anioła (awww Simon❤)

2. Jak odkryłaś Wattpada?

 mnie tu przyprowadziła ;*

3. W jakim filmie chciałabyś zagrać?

GWIEZDNE WOJNY ❤ albo jakieś mocne kino akcji *0*

Star Wars - Córka legendyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz