BaekHyun ၁ေယာက္ သူ႔ လက္ ထဲ ကို ဖိတ္စာ ေလး ထိုး ေပး ၿပီး ခုန္ဆြ ခုန္ဆြ နဲ႔ အူျမဴး ေန တဲ့ သူ႔ သူငယ္ခ်င္း KyungSoo ကို ၾကည့္ ကာ ျပံဳး လိုက္ ပါ တယ္..
" yah..pali ဖြင့္ ၾကည့္ ပါ ဆို ေန ..pali pali " စိတ္ အား ထက္ သန္ စြာ နဲ႔ ေျပာ ေန လို႔ Baek လည္း ဖိတ္စာ ေလး ကို ဖြင့္ ၾကည့္ ေတာ့.. .
Wedding Invitation
Kim JongIn & Do KyungSoo
" KyungSoo _ah..naw Jinja? " Baek ပါးစပ္ ေလး အေဟာင္း သား နဲ႔ ျပန္ ေမး ေတာ့ ေပ်ာ္ ေန တဲ့ Soo က
" Jinja.. မင္း ငါ့ wedding ကို လာ ရ မွာ ေနာ္..ည dinner ပြဲ ကို လည္း လာ ရ မယ္..ဒါပဲ"
" Wow..Chukhahae Soo_ah..လာ မွာ ေပါ့.. သူငယ္ခ်င္း ေလး ဒီ ၁ေယာက္ ပဲ ႐ွိ တဲ့ ဟာ ကို.."
" ဒါနဲ႔ Mr.Wu လည္း လာ မယ္ လို႔ ၾကား တယ္.. ငါတို႔ boss နဲ႔ ပါ လာ မွာ ေလ..special guest ေပါ့.."
" ဟုတ္ လား?ေအးပါ ကြာ..ငါ လာ ခဲ့ ပါ့ မယ္ "
Soon..
ေရး သင့္ ရဲ႕ လား? မေရး သင့္ ဘူး လား ဆို တာ ကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ေဝခြဲ မရ ျဖစ္ ခဲ့ ရ တဲ့ fic ေလး ပါ..အရမ္း ႀကိဳက္ လြန္း လို႔ တခ်ိဳ႕ Saeng ေတြ ကို လမ္းၫႊန္ ေပး ဖူး ပါ တယ္.. ဟုတ္ ကဲ့ ..ေနာက္ ထပ္ translate ေလး ပါ..Mpreg ေလး မို႔ ဒီက reader ေတြ ႀကိဳက္ ပါ့ မလား လို႔ ေတြး ေန ခဲ့ တာ ပါ..အခု ေတာ့ Mpreg က မဆန္း ေတာ့ တဲ့ ကိစၥ တစ္ခု လို ျဖစ္ လာ တာ ေတြ႕ ေတာ့ အေနာ့္ feeling ေတြ ကို share ေတာ့ မယ္ ေနာ္..CB က main ဆို ေပ မဲ့..KS နဲ႔ HH ကလည္း အေရးပါ ပါ တယ္.. ABB တုန္း ကလို ေပါ့.. ေနာက္ပိုင္းမွာ Mpreg ေလး ပါ လာ ရင္ လည္း ယုတၱိ မ႐ွိ ဘူး လို႔ ထင္ ေန ေသး သူ မ်ား ..just a fic ဆို တာ ေလး ပဲ ေတြး ေပး ပါ လို႔..
Unicode
BaekHyun ၁ယောက် သူ့ လက် ထဲ ကို ဖိတ်စာ လေး ထိုး ပေး ပြီး ခုန်ဆွ ခုန်ဆွ နဲ့ အူမြူး နေ တဲ့ သူ့ သူငယ်ချင်း KyungSoo ကို ကြည့် ကာ ပြုံး လိုက် ပါ တယ်..
" yah..pali ဖွင့် ကြည့် ပါ ဆို နေ ..pali pali " စိတ် အား ထက် သန် စွာ နဲ့ ပြော နေ လို့ Baek လည်း ဖိတ်စာ လေး ကို ဖွင့် ကြည့် တော့.. .
Wedding Invitation
Kim JongIn & Do KyungSoo
" KyungSoo _ah..naw Jinja? " Baek ပါးစပ် လေး အဟောင်း သား နဲ့ ပြန် မေး တော့ ပျော် နေ တဲ့ Soo က
" Jinja.. မင်း ငါ့ wedding ကို လာ ရ မှာ နော်..ည dinner ပွဲ ကို လည်း လာ ရ မယ်..ဒါပဲ"
" Wow..Chukhahae Soo_ah..လာ မှာ ပေါ့.. သူငယ်ချင်း လေး ဒီ ၁ယောက် ပဲ ရှိ တဲ့ ဟာ ကို.."
" ဒါနဲ့ Mr.Wu လည်း လာ မယ် လို့ ကြား တယ်.. ငါတို့ boss နဲ့ ပါ လာ မှာ လေ..special guest ပေါ့.."
" ဟုတ် လား?အေးပါ ကွာ..ငါ လာ ခဲ့ ပါ့ မယ် "
Soon..
ရေး သင့် ရဲ့ လား? မရေး သင့် ဘူး လား ဆို တာ ကို အကြိမ်ကြိမ် ဝေခွဲ မရ ဖြစ် ခဲ့ ရ တဲ့ fic လေး ပါ..အရမ်း ကြိုက် လွန်း လို့ တချို့ Saeng တွေ ကို လမ်းညွှန် ပေး ဖူး ပါ တယ်.. ဟုတ် ကဲ့ ..နောက် ထပ် translate လေး ပါ..Mpreg လေး မို့ ဒီက reader တွေ ကြိုက် ပါ့ မလား လို့ တွေး နေ ခဲ့ တာ ပါ..အခု တော့ Mpreg က မဆန်း တော့ တဲ့ ကိစ္စ တစ်ခု လို ဖြစ် လာ တာ တွေ့ တော့ အနော့် feeling တွေ ကို share တော့ မယ် နော်..CB က main ဆို ပေ မဲ့..KS နဲ့ HH ကလည်း အရေးပါ ပါ တယ်.. ABB တုန်း ကလို ပေါ့.. နောက်ပိုင်းမှာ Mpreg လေး ပါ လာ ရင် လည်း ယုတ္တိ မရှိ ဘူး လို့ ထင် နေ သေး သူ များ ..just a fic ဆို တာ လေး ပဲ တွေး ပေး ပါ လို့..
YOU ARE READING
Babies Daddy (2016)
FanfictionZawgyi Byun BaekHyun - KyungSoo ရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာသူငယ္ခ်င္း.. Wu company မွာအလုပ္လုပ္ပါတယ္ Park ChanYeol - Park company ရဲ႕ CEO ..Kris နဲ႔ JongIn တို႔ရဲ႕သူငယ္ခ်င္း.. Do KyungSoo - BaekHyun ရဲ႕အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္း.. မၾကာခင္မွာ JongIn နဲ႔လက္...