Chapter _7

16.2K 1.2K 13
                                    


Baek Yeol ကို ဖြင္​့ ​ေျပာ ၿပီ​း ​ေနာက္​​ေန႔ က် ခါတိုင္​း လို ​ေစာ​ေစာ မႏိုး ပဲ 10နာရီ ​ေလာက္​ မွ ႏိုး ပါ တယ္​.. ဒါ​ေပမဲ့ ​ေစာင္​ ထဲ က မထြက္​ ​ေသး ပဲ ဆက္​ ​ေမွး ​ေန လိုက္​ ပါ တယ္​.. Yeol က​ေတာ့ ထံုးစံ အတိုင္​း coffee ၁ခြက္​ ​ေသာက္​ ၿပီး company သြား ၿပီ ​ေပါ့.. Baek မ်က္​လံုး ​ေတြ မွိတ္​ ထား ရင္​း ပဲ သူ႔ ဗိုက္​ ​ေလး ကို ပြတ္​ ကာ က​ေလး​ေလး ကို စကား ​ေျပာ လိုက္​ တယ္​..

" Baby ​ေလး..Appa က baby ​ေလး ႐ွိ ​ေန တာ ကို သိ သြား ၿပီ သိလား..စိတ္ မပူ နဲ႔ ​ေနာ္​..eomma တို႔ baby ​ေလး ကို မ်က္​ႏွာ မငယ္​ ရ ​ေအာင္​ အခ်စ္​ ​ေတြ အျပည္​့ ​ေပး မွာ.. baby ​ေလး က Appa ကို ​ေျပာင္​းလဲ ​ေပး ႏိုင္​ မယ္​ ထင္​ တယ္​.. "

Baek စကား ​ေတြ ​ေျပာ ​ေန တုန္း ႐ုတ္​တရက္​ သူ႔ ဖုန္​း ​ေလး ျမည္​ လာ တယ္​.. Baek လည္​း caller ကို မၾကည္​့ ပဲ ကိုင္​ လိုက္​ ​ေတာ့ ..

" hello..BaekHyun? "  ဆို ၿပီ​း တဖက္​ က အသံ အရင္​ ထြက္​ လာ ပါ တယ္​..

" hello..Appa!!??" Baek ဝမ္​းသာ အားရ ​ေအာ္​ လိုက္​ မိ တယ္​..

~^^~^^~^^~^^~^^~^^~^^~^^~

" knock knock "

Yeol ရံုးခန္​း တံခါး ကို ၁စံု ၁​ေယာက္​ က လာ ​ေခါက္​ ပါ တယ္​..

" ဝင္​ ခဲ့ ပါ " Yeol အသံ ျပန္​ ​ေပး လိုက္​ ​ေတာ့ မွ အျပင္​ က လူ ဝင္​ လာ ပါ တယ္​..

" Annyeong Mr.Park " Soo ယဥ္​ယဥ္​​ေက်း​ေက်း ႏႈတ္​ဆက္​ လိုက္​ ပါ တယ္​

" Oh Hey Kyungsoo.. လာ ​ေလ ..ထိုင္​ ..ဘာ ကိစၥ ႐ွိ လို႔ လဲ?" Yeol သူ႔ ​ေ႐ွ႕ က ကိုယ္​ဝန္​ ​ေဆာင္​ သည္​ ပုပု ​ေလး ကို ၾကည္​့ ကာ ​ေဖာ္​​ေရြ စြာ ပဲ ​ေျပာ လိုက္​ တယ္​.. အနည္​း ငယ္​ ဆူ ထြက္​ ​ေန တဲ့ ဗိုက္​ ပူပူ ​ေလး ဆီ အၾကည္​့ ​ေရာက္​ သြား ​ေတာ့ Yeol ..Baek ကို သတိရ သြား မိ ပါ တယ္​..

~~ ​ေအာ္​.. သူလည္​း မၾကာခင္​ ဒီလို ဗိုက္​ ​ေလး ထြက္​ လာ ​ေတာ့ မွာ ပဲ ​ေလ ~~ လို႔ ​ေတြး မိ ၿပီး သူ အမွတ္​ တမဲ့ ျပံဳး လိုက္​ မိ ပါ ​ေသး တယ္​..

" Mr.Park ..ကြၽန္​​ေတာ္​ ခြင္​့ ရက္​ ႐ွည္​ ယူ ခ်င္​ လို႔ ပါ..ဆရာဝန္​ ကလည္​း ကိုယ္​ဝန္​ ​ေဆာင္​ ​ေန စဥ္​ မွာ ပင္​ပန္​း တာ မလုပ္​ ရဘူး လို႔ ​ေျပာ ထား လို႔ ပါ.." Soo အ​ေၾကာင္​း အရင္​း ကို ​ေသခ်ာ ​ေျပာ ျပ လိုက္​ ပါ တယ္​..

Babies Daddy (2016)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن