Chapter _1

26.1K 1.5K 19
                                    


Baek အခု KyungSoo ရဲ႕ bachelor night party ကို ​ေရာက္​ ​ေန တာ ပါ..ပြဲ ​ေလး က ​ေပ်ာ္​ ဖို႔ ​ေကာင္​း ပါ တယ္​.. ဒါ​ေပမဲ့ Baek စိတ္ က်ဥ္​းၾကပ္​ ​ေန သလို ခံစား ​ေန ရတယ္​.. သူ႔ ကို ၁စံု ၁​ေယာက္​ က ၾကည္​့ ​ေန သလို ခံစား ​ေန ရ တယ္​ ​ေလ..အဲ့ဒါ နဲ႔ ပတ္​ဝန္​းက်င္​ ကို လိုက္​ ၾကည္​့ လိုက္​ ​ေတာ့ ​ေတြ႕ ပါ ၿပီ..သူ႔ boss Mr.Wu နဲ႔ အတူတူ ထိုင္​ ​ေန တဲ့ ၁​ေယာက္​ က သူ႔ကို ​ေသခ်ာ စိုက္​ ၾကည္​့ ​ေန တာ ပါ..black suit နဲ႔ အရမ္​း ၾကည္​့ လို႔ ​ေကာင္​း ပါ တယ္​.. Mr.Wu နဲ႔ တြဲ ထိုင္​ ​ေန တယ္​ ဆို ​ေတာ့ သူ လည္​း company တစ္​ခုခု ရဲ႕ CEO ျဖစ္​ ရ မယ္​ လို႔ Baek ​ေတြး ကာ အၾကည္​့ တို႔ ကို ႐ုတ္​ ၿပီး ထိုသူ ရဲ႕ အၾကည္​့ ​ေအာက္​ က​ေန လြတ္​ ဖို႔ ျပင္​ လိုက္​ ပါ တယ္​..အဲ့ဒီ အခ်ိန္​ မွာ သူ႔ လက္​ ကို ၁​ေယာက္​ က လာ ဆြဲ သြား တယ္​..

" yah..Baek ၿငိမ္​ လွ ခ်ည္​ လား..ဘာ လို႔ မ​ေသာက္​ တာ လဲ?" က်ယ္​​ေလာင္​ ​ေန တဲ့ တီးလံုး သံ ​ေတြ ​ေၾကာင္​့ Soo အသံ ျမႇင္​့ ကာ ​ေအာ္​ ​ေျပာ လိုက္​ ပါ တယ္​..

" ​ေတာ္​ၿပီ.. ငါ မနက္​ က် အလုပ္​ သြား ရ ဦး မွာ ​ေလ..အရမ္​း ​ေသာက္​ လို႔ မျဖစ္​ ဘူး "

" ဟာာာာ.. မရဘူး..ဒီ​ေန႔ က ငါ့ ​ေန႔ ..အဲ့​ေတာ့ ငါ့ကို ဂုဏ္​ ျပဳ ​ေပး တဲ့ အ​ေန နဲ႔ ​ေသာက္​ ရ မယ္​..မင္​း ​ေနာ္​..ငါ စိတ္ ဆိုး လိုက္​ မွာ.."

" ဒါ​ေပမဲ့.. " Baek ျငင္​း မလို႔ လုပ္​ ​ေန တုန္း Soo က သူ႔ လက္​ ထဲ ကို ခြက္​ ထည္​့ ​ေပး ၿပီး ျပန္​ ထြက္​ သြား ပါ တယ္​..

" Soo_ah..ဟာာာာ.. ဒီ​ေကာင္​ က​ေတာ့ ငါ့ကို လုပ္​ ခ် သြား ၿပီ..ငါ ​ေသာက္​ လို႔ ျဖစ္​ ပါ့ မလား? ​ေအး ​ေလ ..၁ခြက္​ ထဲ ပဲ ဟာ..ဘာမွ မျဖစ္​ ​ေလာက္​ ပါ ဘူး.." ​ေျပာ ရင္​း တခါ ထဲ Oneshot ​ေမာ့ ခ် လိုက္​ ပါ တယ္​..

တစ္​ ခြက္​ ထဲ ဆို ​ေပ မဲ့..ခဏၾကာ ​ေတာ့ Baek ပူအိုက္​ လာ သလို ခံစား လာ ရ တယ္​.. ၿပီး ​ေတာ့ လူ ကလည္​း ယိမ္​းထိုး ၿပီး မ်က္​စိ ထဲ မွာ ..ပံု ရိပ္​ ​ေတြ က ၂ထပ္​ ၃ထပ္​ ျဖစ္​ ​ေန ပါ တယ္​.. သူ လူ ​ေတြ ၾကား ထဲ တိုး သြား ​ေန တုန္​း ႐ုတ္​တရက္​ သူ႔ လက္​ ကို ၁​ေယာက္​ က လာ ဆြဲ သြား ၿပီး တဲ့ ​ေနာက္​ ပိုင္​း အ​ေမွာင္​ အတိ ဖံုး သြား တယ္​.. ဘာမွ မသိ ​ေတာ့ ပါ ဘူး..

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now