You Are My Everything ~ 39

8.6K 518 22
                                    


ဒီ​ေန႔ဟာ Kris နဲ႔ SuHo တို႔ရဲ႕ မဂၤလာ​ေန႔.. သူတို႔ခ်စ္​ျခင္​း​ေတြနဲ႔ တဦးကိုတဦး ခ်ည္​​ေႏွာင္​လိုက္​တဲ့​ေန႔ပါပဲ.. အဲ့လို​ေန႔မွာမွ ျပႆနာက..

" အား....စိတ္​ညစ္​တယ္​..ငိုခ်င္​တယ္​တကယ္​ပဲ.. ငါဘာလို႔ အဲ့​ေလာက္​ဝတုတ္​လာတာလဲကြာ..အက်ႌ​ေတြကက်ပ္​​ေနၿပီ.. "

သတို႔သားအဝတ္​လဲခန္​းထဲမွာ SuHo တ​ေယာက္​ မွန္​​ေ႐ွ႕ရပ္​ရင္​း သူ႔ခႏၶာကိုယ္​ကို ဟိုလွည္​့ဒီလွည္​့ၾကည္​့ေနသည္​.. ​ေဘးနားက KyungSoo နဲ႔ BaekHyun လည္​း နား​ေတြ​ေတာ္​​ေတာ္​ပူ​ေနၿပီျဖစ္​သည္​..

" အရမ္​းက်ပ္​တာ​ေတာ့ မဟုတ္​ဘူးမလား..ဘယ္​လိုျဖစ္​သြားတာလဲ? "

အငယ္​မ​ေလး SooJung ကို ႏို႔​ဗူးတိုက္​​ေနရင္​း KyungSoo ​ေမး​ေတာ့..

" ဒီလို​ေဟ့.. Hyung အက်ႌသြားတိုင္​းတုန္​းက​ေတာ့.. မဂၤလာပြဲမွာ စမတ္​က်က်​ေလးျဖစ္​​ေအာင္​ဆိုၿပီး fitting က်က်ပဲတိုင္​းခဲ့တာ.. အဲ့တုန္​းက အထဲက​ေပါက္​စ ႐ွိ​ေနမွန္​းမသိခဲ့ဘူး​ေလ.. ​ေနာက္​ပိုင္​းမွာ တျဖည္​းျဖည္​း ​ဗိုက္​​ေဖာင္​းလာတာ.. အဲ့ဒါပဲ..ဟူး.."

​ေျပာလို႔ၿပီး​ေတာ့ စိတ္​ပ်က္​လက္​ပ်က္​နဲ႔ထိုင္​ခ်လိုက္​တာ ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚ.. BaekHyun က​ေတာ့ SuHo ျဖစ္​​ေနပံုကိုၾကည္​့ၿပီး ရယ္​သည္​.. ယုန္​​ဗိုက္​ပူ​ေလးက ​ေျခကားယား​ေလးနဲ႔ လက္​၂ဖက္​အ​ေနာက္​ပစ္​ကာ ​ေထာက္​ထားတာ.. ​ဗိုက္​အင္​့လို႔ ထိုင္​​ေနတဲ့ပံုနဲ႔ တူ​ေနသည္​ကိုး..

" ဟားဟား.. ဒါက​ေတာ့ Hyung တို႔က ​ေသာင္​းက်န္​းတာကိုး.. ကိုယ္​့အျပစ္​နဲ႔ကိုယ္​ပဲ "

BaekHyun က သူ႔ကိုယ္​သူမွန္​ထဲျပန္​ၾကည္​့ရင္​း အားမနာစြာဖဲ့လိုက္​သည္​..

" အမယ္​.. သူမ်ားကို ​ေသာင္​းက်န္​းတယ္​​ေျပာရ​ေသး.. တကယ္​​ေသာင္​းက်န္​းတာ ဘယ္​သူ​ေတြပါလိမ္​့..​ေျပာလို႔မရဘူး.. အခုလည္​း မင္​း​ဗိုက္​ထဲမွာ ႐ွိခ်င္​႐ွိ​ေနမွာ "

ထိုင္​လ်က္​ပင္​ SuHo ျပန္​​ေခ်ပသည္​.. BaekHyun က​ေတာ့ ျပံဳးလ်က္​ပင္​..

" ဒီတ​ေခါက္​လည္​း Hyung ပဲ​ေမြး​ေပးရမွာ​ေနာ္​?"

" ဟင္​..Yah BaekHyun.. မင္​းတကယ္​ႀကီးကို ႐ွိ​ေနၿပီလား? သံုးႀကိမ္​​ေျမာက္​​ေလ?"

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now