Chapter _17

14.2K 963 9
                                    


Ding Dong~~~

" လာ ၿပီ ဗ်ိဳ႕.. " Baek အသံ ​ေပး ရင္​း အ​ေျပး ​ေလး တပိုင္​း နဲ႔ တံခါး သြား ဖြင္​့ ​ေပး လိုက္​ ပါ တယ္​..

" hyung ~~~" ဆို တဲ့ အသံ နဲ႔ Oh Sehun တို႔..သူ႔ Hyung ကို ​ေတြ႕ တာ နဲ႔ ​ေျပး ဖက္​ ၿပီး ခြၽဲ ​ေန ​ေလ ရဲ႕..အတူ လိုက္​ လာ တဲ့ Luhan က​ေတာ့ Baek ကို ​ေခါင္​း ​ေလး ငံု႔ ကာ အ႐ိုအ​ေသ ​ေပး ၿပီး ႏႈတ္​ဆက္​ လိုက္​ ပါ တယ္​..

" Baek hyung.. ​ေန ​ေကာင္​း တယ္​ ​ေနာ္​?"

" Lu လည္​း ပါ လာ တာ ကိုး..လာ လာ " Sehun က သူ႔ အရပ္​ ႀကီး နဲ႔ Baek ကို မွီကပ္​ ကာ ဖက္​ ထား ရင္​း ပဲ ဧည္​့ခန္​း ထဲ ဝင္​ လာ တယ္​..

" wow..ဒါ​ေလး ​ေတြ က ကြၽန္​​ေတာ္​့ တူ ​ေလး နဲ႔ တူမ​ေလး ​ေပါ့? " Sehun က က​ေလး ​ေတြ ပုခက္​ ဆီ ကို ​ေလွ်ာက္​ သြား ၿပီး အနီးကပ္​ ​ေသခ်ာ ၾကည္​့ ​ေန တယ္​..သူ အူယား ပီး..BaekHee ရဲ႕ ပါး​ေလး ကို မထိ တထိ သြား ကလိ ​ေန တယ္​ ​ေလ..

" Sehun_ah..သြား မစ နဲ႔.. သူတို႔ ခုနက မွ အိပ္​ ​ေပ်ာ္​ သြား တာ.." Baek တား လိုက္​ ​ေပ မဲ့ ..​ေနာက္​က် သြား ပါ ပီ..BaekHee ​ေလး ႏိုး သြား ၿပီး ငို ​ေန ပါ ၿပီ..

" hoon..ကြၽန္​​ေတာ္​က BaekHee ​ေလး နဲ႔ ​ေဆာ့ ခ်င္​ တာ ကို.." ဆို ကာ Sehun တို႔ ဂ်ီခ် ျပန္​ ပါ တယ္​..BaekHee ​ေလး ငို ​ေန ​ေတာ့ Baek သြား ခ်ီ မယ္​ လုပ္​ တာ..Luhan က တား လိုက္​ ၿပီး..

" ​ေန ​ေန hyung.. ကြၽန္​​ေတာ္​ သြား ခ်ီ လိုက္​ မယ္​.." ဆို ၿပီး..ထ သြား ကာ ပုခက္​ ထဲ မွာ အသည္​းအသန္​ ငို ​ေန တဲ့ BaekHee ​ေလး ကို ​ေကာက္​ ခ်ီ လိုက္​ ၿပီး သူ႔ ပခံုး ​ေပၚ တင္​ ကာ ​ေခ်ာ့ လိုက္​ တယ္​.. Luhan က BaekHee ​ေက်ာျပင္​ ​ေလး ကို အသာ ပုတ္​ ရင္​း ကိုယ္​ ​ေလး ကို ​ေျမႇာက္​ ကာ​ ​ေျမႇာက္​ ကာ နဲ႔ အခန္​း ကို ​ေ႐ွ႕ ​ေနာက္​ ​ေလွ်ာက္​ ရင္​း ​ေခ်ာ့ ​ေန ​ေတာ့..သိပ္​ မၾကာ ခင္​ မွာ ပဲ BaekHee ​ေလး အငို တိတ္​ ကာ ျပန္​ အိပ္​ ​ေပ်ာ္​ သြား ပါ တယ္​.. အဲ့ဒီ ျမင္​ကြင္​း ကို ၾကည္​့ ၿပီး Baek ၾကည္​ႏူး ကာ ျပံဳး မိ တယ္​..Baek လည္​း Sehun တို႔ နား ကို သြား ထိုင္​ လိုက္​ ​ေတာ့..

" hyung.. Lu က အ​ေမ ၁​ေယာက္​ နဲ႔ တူ တယ္​ ​ေနာ္​.." တဲ့..သူ လည္​း သူ႔ ခ်စ္​သူ ကို ၾကည္​့ ၿပီး ၾကည္​ႏူး ​ေန တယ္​ ​ေလ.. Baek ကလည္​း ​ေထာက္​ခံ ​ေန ​ေတာ့ Lu အ​ေန ခက္​ လာ တယ္​ ..

Babies Daddy (2016)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ