You Are My Everything ~19

10.1K 667 23
                                    


Emergency room အ​ေ႐ွ႕ က ​ေစာင္​့တဲ့ ထိုင္​ခံု ​ေလးမွာ SuHo ထိုင္​​ေစာင္​့ ​ေနပါတယ္​..သူ႔ မ်က္​လံုး ​ေတြ လည္​း ငို ရလြန္​း လို႔ ​ေဖာင္​းကား ၿပီး ႀကိမ္​းစက္​ ​ေနပါၿပီ..လက္​ ​ေတြ ကလည္​း သူ႔ ကုတ္​ အက်ႌ အျဖဴ ​ေလး ကို ဆြဲဆုပ္​ ထားတာ မို႔ အက်ႌ ​ေလး လည္​း တြန္​႔​ေၾက ​ေနပီ..Kris အခုလို ျဖစ္​ သြားတာ ကို သူ ဘယ္​လို မွ လက္​ခံ လို႔ မရ​ေသး ပါဘူး..ခုဆို Kris operation ခန္​းထဲ ​ေရာက္​​ေနတာ ၂နာရီ ​ေတာင္​ ႐ွိၿပီ​ေလ..

" Suho.. ငါ မင္​း နဲ႔ စကား ခဏ ​ေလာက္​ ​ေျပာ လို႔ ရမလား?" စကား ​ေျပာ လာတဲ့ သူကို Suho ​ေမာ့ၾကည္​့ လိုက္​​ေတာ့ Chen.. ​ေဆးရံု တခု ထဲမွာ အတူတူ အလုပ္​လုပ္​ ​ေနတဲ့ သူ႔ အခ်စ္​ဆံုး သူငယ္​ခ်င္​း ဆရာဝန္​ ​ေလး ​ေပါ့ .. Kris ရဲ႕ case ကို တာဝန္​ယူ ထား တဲ့ သူဆို လည္​း ဟုတ္​ပါတယ္​..

" ​ေျပာ​ေလ Chen " Suho မ်က္​ရည္​ ​ေတြ ကို သုတ္​ကာ ျပန္​​ေျဖ လိုက္​​ေတာ့ Chen လည္​း ​ေဘးနား မွာ ဝင္​ထိုင္​ လိုက္​တယ္​..

" SuHo.. Kris အခုလို ျဖစ္​ သြားတာ ငါလည္​း စိတ္​ မ​ေကာင္​း ပါဘူး ကြာ..ငါ မင္​းကို ​ေပး စရာ ​ေလး ႐ွိတယ္​.." ဆိုကာ အျပာ​ေရာင္​ ကတၱီပါဘူး ​ေလး ကို လွမ္​း​ေပးတယ္​..​ေသြး ​ေတြ စြန္​း​ေနတဲ့ ထို ကတၱီပါဘူး ​ေလး ကို Suho လွမ္​းယူ လိုက္​ ၿပီး နား မလည္​ သလို နဲ႔ Chen ကို ၾကည္​့ လိုက္​တယ္​..

" ဒါ​ေလးက ငါတို႔ သူ႔ကို သြား​ေခၚ တုန္​း က သူ႔လက္​ထဲ မွာ ဆုပ္​ထား တာ​ေလး..အဲ့ဒါ နဲ႔ ငါလည္​း မင္​းကို ​ေပး သင္​့တယ္​ ထင္​လို႔ လာ​ေပးတာ .." Chen စကား ဆံုး​ေတာ့ သူ မ်က္​ရည္​ က အလိုလို က်လာ ျပန္​ ပါတယ္​..ကတၱီပါဘူး ​ေလး ကို တင္​းတင္​း ဆုပ္​ ၿပီး ရင္​ဘတ္​ နား ကပ္​ထား လိုက္​ မိတယ္​..

" Suho ah..စိတ္​ ကို ထိန္​းထား ပါကြာ..သူ ဘာမွ မျဖစ္​ ​ေလာက္​ပါဘူး..မင္​း မွာလည္​း ကိုယ္​ဝန္​ ႀကီး နဲ႔ မလား..အဲ့လို ခဏခဏ ငို ​ေနရင္​ က​ေလး လည္​း ထိခိုက္​ လိမ္​့ မယ္​..Kris နဲ႔ က​ေလး​ေလး အတြက္​ မင္​း အားတင္​း ထား ရမယ္​ ​ေလ.." Chen လည္​း သူ႔ သူငယ္​ခ်င္​း နဲ႔ ထပ္​တူ ဝမ္​းနည္​း ရပါတယ္​..Suho ဘယ္​​ေလာက္​ ခံစား ​ေန ရမလဲ ဆိုတာ သူ သိပါတယ္​..SuHo ကို ဖက္​ထား ကာ ႏွစ္​သိမ္​့ ​ေပး လိုက္​ ကာမွ ထပ္​ငို ​ေနတယ္​..

Babies Daddy (2016)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora