You Are My Everything ~23

9.5K 649 34
                                    


LuHan သူ႔ ပစၥည္​း ေတြ အက်ႌ ေတြ အကုန္ ထုပ္​ပိုး ကာ သိမ္​းဆည္​း ၿပီးသြားပါၿပီ.. အခန္း ထဲက မထြက္ခင္ သူ အိပ္ခန္း ေလးကို တခ်က္ ျပန္ၾကည့္ လိုက္မိပါတယ္.. သူတို႔ အခန္းေလး.. သူနဲ႔ Sehun ၂ေယာက္ ခ်စ္ၾကည္ႏူးကာ အခ်စ္ ကို ပံုေဖာ္ ခဲ့ ၾကတဲ့ အခန္းေလး.. သူ႔ ဗိုက္ထဲ က က​ေလး​ေလး ျဖစ္တည္ ရာ အစ ျဖစ္တဲ့ အခန္းေလး .. အရင္ က အေၾကာင္း ကို ျပန္ေတြးမိတာ နဲ႔ Lu မ်က္​ရည္​ ေတြ က်လာရျပန္ ပါတယ္..

" Annyeong..  ငါတို႔ ေနာက္ထပ္ မေတြ႕ ျဖစ္ ေလာက္ေတာ့ ဘူး ထင္တယ္ ေနာ္ " သူ အိပ္​ခန္​း ေလး ကို ​ေနာက္​ဆံုး ႏႈတ္​ဆက္​စကား ေလး ေျပာ ၿပီး အထုပ္ မ်ား ကို ဆြဲကာ ဧည့္ခန္း ဆီ ထြက္လာ ခဲ့ပါတယ္.. MinSeok Hyung ကို ဖုန္းဆက္ ေခၚထား တဲ့ အတြက္ လာေခၚ မွာ ကို ထိုင္ ေစာင့္ ေနလိုက္ ပါတယ္..

႐ုတ္​တရက္ အိမ္ေ႐ွ႕ က Sehun ကားသံ ကို ၾကားလိုက္ ရပါတယ္​.. သူ မသြားခင္ ေတြ႕ ရဦးမယ္ ေပါ့.. သူ မ်က္​ရည္​ ေတြ ကို သုတ္လိုက္တယ္.. ဟုတ္​ပါတယ္​ ထပ္ၿပီး ေပ်ာ့ညံ့ ေနလို႔ မျဖစ္ပါ.. မဟုတ္ ရင္ သူ မခြဲ ႏိုင္ပဲ ျဖစ္ ေနမွာ စိုးလို႔ပါ..

" ျပန္လာ ပါၿပီ.." ခါတိုင္​း လိုပင္ Sehun ႏႈတ္ဆက္​ ၿပီး အိမ္ထဲ ဝင္လာတယ္.. ဧည့္ခန္း ထဲ မွာ ထိုင္ေန တဲ့ Lu ရယ္ luggage ၃လံုး ေလာက္ကို ေတြ႕ ေတာ့ မ်က္ခံုး ေတြ ပင့္သြား တယ္..

" သြားေတာ့ မလို႔လား?" လြယ္​အိတ္​ ကို ခံုေပၚ ပစ္တင္ လိုက္ကာ LuHan နဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္း ဆိုင္ ခံုမွာ ဝင္ထိုင္ လိုက္ပါတယ္..

" အင္း.. ဟုတ္တယ္.. မင္း လိုက္ ပို႔ စရာ မလိုပါဘူး.. သူငယ္​ခ်င္​း တေယာက္ လာေခၚ မွာ.." Lu မ်က္ႏွာ ကို ေအာက္ခ် ထား ကာ Sehun ကို မၾကည့္ ပဲ ေျပာ လိုက္ပါတယ္..

" aww.. ဒါနဲ႔ ဘယ္မွာ ေန မွာလဲ?" Sehun ေမးၿပီး ေရခဲေသတၱာ ဆီ ထသြားတယ္.. ၿပီးေတာ့ ေရခဲေသတၱာ ထဲက ပန္းသီး တလံုး ထုတ္ကာ ျပန္လာတယ္..

" ခုေလာေလာဆယ္ ေတာ့ အဲ့ သူငယ္​ခ်င္​း အိမ္မွာ ပဲ ေနမွာ ပါ.. ၿပီးမွ သတ္​သတ္​ ေနစရာ ႐ွာ ရမွာ " LuHan ေျပာ သာ ေျပာေနတာ ပါ.. သူ ေျပာတာ ေတြ ကို Sehun စိတ္မဝင္စား မွန္း သူသိပါတယ္.. Sehun သည္လည္း တာဝန္ အရ ေမးေန ရသည့္ ပံု နဲ႔ မလား..

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now