Chapter _12

15.8K 1.2K 24
                                    

" ဒါဆို သူက ဒီည ျပန္​ မလာ ဘူး ​ေပါ့ " Baek ဖုန္​း ​ေလး ကို စားပြဲ ​ေပၚ ခ် ကာ သူ လုပ္​ ထား တဲ့ ကိတ္​ မုန္​႔ ​ေလး ကို ၾကည္​့ ၿပီး ​ေျပာ လိုက္​ ပါ တယ္​.. ဒီ​ေန႔ က သူတို႔ ရဲ႕ မဂၤလာ ​ေဆာင္​ ၄လ ျပည္​့ anniversary ​ေလး ဆို ​ေတာ့ Baek က Yeol ႀကိဳက္​ တဲ့ vanilla အရသာ နဲ႔ ကိတ္​ ​ေလး ကို လုပ္​ ထား တာ ပါ..ဒီ ကိတ္​ ​ေလး ကို ျမင္​ ရင္​ Yeol အရမ္​း ႀကိဳက္​ မွာ ပဲ လို႔ ​ေတြး ထား တာ ​ေလ..Yeol က သူ Vanilla cake ကို ႀကိဳက္​ တယ္​ လို႔ ​ေျပာ ထား တာ ကိုး..Baek လည္​း သူ႔ ကိတ္​ ​ေလး ကို အ​ေပၚ က cream ​ေတြ နဲ႔ အလွ ဆံုး ျဖစ္​ ​ေအာင္​ လက္​စ သတ္​ လိုက္​ ပါ တယ္​..

" babe_ah..ဒီ​ေန႔ က appa နဲ႔ omma တို႔ ရဲ႕ ၄လ ျပည္​့ anniversary ​ေလ..ဒါ​ေပမဲ့ app က မအား လို႔ အတူတူ မ႐ွိ ႏိုင္​ ဘူး တဲ့..အဲ့​ေတာ့ babe ​ေလး ရယ္​ omma ရယ္​ ပဲ အတူတူ စား လိုက္​ ၾက ရ​ေအာင္​ ​ေနာ္​.." Baek က​ေလး​ေလး ကို စကား ​ေတြ ​ေျပာ ၿပီး မ်က္​လံုး ​ေလး မွိတ္​ ကာ ဆု​ေတာင္​း လိုက္​ တယ္​..

" Yeol လည္​း အျမဲ က်န္​းမာ ၿပီး အလုပ္​ ထဲ မွာ အစစအရာရာ အဆင္​​ေျပ ပါ ​ေစ..babe ​ေလး လည္​း ​ေကာင္​း ​ေကာင္​း မြန္​မြန္​ ​ေမြးဖြား လာ ၿပီး လိမၼာ တဲ့ က​ေလး​ေလး ျဖစ္​ ပါ ​ေစ..appa နဲ႔ omma လည္​း မိဘ ​ေကာင္​း ​ေတြ ျဖစ္​ ပါရ​ေစ.. ဒါပါပဲ.." Baek သူ႔ ဆု​ေတာင္​း ​ေလး ၿပီး ​ေတာ့ ဖ​ေယာင္​းတိုင္​ ​ေလး ​ေတြ ကို မႈတ္​ ကာ ဇြန္​း ​ေလး နဲ႔ ကိတ္​ ကို ယူ လိုက္​ တယ္​..

" babe_ah.. ဘယ္​ လို ​ေန လဲ? Omma လက္​ရာ စား လို႔ ​ေကာင္​း လား? Appa သာ ႐ွိ ရင္​ ဒီ ကိတ္​ ကို သူ ၁​ေယာက္​ ထဲ အကုန္​ စား ပစ္​ မွာ ​ေသခ်ာ တယ္​.. အင္​း.. သူ႔ အတြက္​ ​ေရခဲ ​ေသတၱာ ထဲ မွာ ပဲ သိမ္​း ထား ​ေပး လိုက္​ ​ေတာ့ မယ္​.."

Baek လည္​း နည္​းနည္​း ​ေလာက္​ ထပ္​ စား ကာ ကိတ္​ ကို ​ေရခဲ​ေသတၱာ ထဲ ထည္​့ သိမ္​း ထား လိုက္​ ပါ တယ္​.. ၿပီး ​ေတာ့ မီးဖို ​ေခ်ာင္​ ကို သန္​႔႐ွင္​း ​ေရး လုပ္​ ကာ အနားယူ ဖို႔ အခန္​း ထဲ ဝင္​ သြား ပါ တယ္​.. ..

#•#•#•#•#•#•#•#•#•#•#•#•#•#•#•#•#

၄ခြက္​ ​ေလာက္​ ​ေတာက္​​ေလွ်ာက္​ ​ေမာ့ ​ေန တဲ့ Yeol ကို JongIn တား လိုက္​ ပါ တယ္​.. Yeol ​ေတာ္​​ေတာ္​ ​ေလး က်ိဳး ​ေန ၿပီ ​ေလ..

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now