You Are My Everything ~21

9.8K 671 41
                                    


" BaekHyun ah..SuHo hyung ေရာ?" အျပင္ ခဏ သြားတဲ့ KyungSoo .. SuHo ကို မျမင္မိ ၍ BaekHyun ကို ေမးလိုက္ပါတယ္..Baek ကေတာ့ သက္ျပင္းေလး အသာ ခ်ရင္း..

" Kris ဆီမွာ ထင္တယ္..သူ ႏိုးႏိုးခ်င္​း Kris အေၾကာင္း ေမးလို႔ ငါ ေျပာလိုက္မိတာ..အဲ့ဒါ ခ်က္​ခ်င္​း ကုတင္​ ေပၚက ေျပးဆင္း ၿပီး ထြက္သြားတာပဲ.." နံရံ မွာ ေခါင္းေလး ကို မွီကာ ေျပာ လိုက္ေတာ့ KyungSoo က Baek ပခံုး ေလးကို ပုတ္ကာ အားေပးတယ္..သူတို႔ လည္း SuHo ကို နားလည္ ပါတယ္..

" နားလည္ ေပး လိုက္ပါ Baek ရယ္..သူလည္း Kris ကို စိုးရိမ္​ မွာေပါ့..ေဩာ္..ဟိုမွာ SuHo hyung.. " KyungSoo ေျပာ ေနရင္းပဲ SuHo အခန္းထဲ ျပန္ဝင္လာတာ ကို ေတြ႕လိုက္ရပါတယ္..

" hyung.. သက္သာ ရဲ႕လား? Kris ေရာ..ဘယ္လို ေနလဲ?" KyungSoo က သိခ်င္ ၍ ေမးလိုက္ေတာ့ SuHo က ယဲ့ယဲ့ ေလးျပံဳး ျပတယ္..

" hyung သက္သာ ပါတယ္..Kris ကေတာ့ အိပ္ေပ်ာ္ ေနတယ္..သတိ ျပန္ ရလာၿပီ..ဒါေပမဲ့ စကား ေတာ့ မေျပာ ႏိုင္ေသးဘူး.." SuHo ေျပာ ၿပီး သက္ျပင္း ေလး ခ်လိုက္တယ္..

" hyung ရယ္..ဒါ ေကာင္းတဲ့ လကၡဏာ ပဲေလ..စကား ကေတာ့ တျဖည္​းျဖည္​း နဲ႔ ေျပာ ႏိုင္လာမွာပါ..ခုလို သတိရ လာတာ ပဲ ​ေက်းဇူး တင္ရမယ္..hyung လည္း သိပ္ အပင္ပန္း မခံ ပါနဲ႔..အထဲ မွာ က​ေလး​ေလး ကလည္း ႐ွိေသးတယ္ ေလ... .... hyung ဘာမွ မစား ရေသးဘူး မလား.. ကြၽန္ေတာ္ တို႔ တခုခု သြားစား ၾကမလား?" KyungSoo ေမးေတာ့..

" Kyungie နဲ႔ Baek ကို hyung ​ေက်းဇူး တင္ပါတယ္..hyung ေတာ့ မလိုက္ေတာ့ဘူး..သူ ႏိုးလာ တာ ကို ေစာင့္ ခ်င္ေသးတယ္.." SuHo ေဖ်ာ့ေတာ့ ေနတဲ့ အသံ နဲ႔ ေျပာလာတယ္..

" ရပါတယ္​.. အဲ့ဒါ ဆို ကြၽန္ေတာ္ တို႔ပဲ သြားလိုက္မယ္..အျပန္က် ရင္ hyung အတြက္ စားစရာ တခုခု ဝယ္လာ ခဲ့မယ္ ေနာ္.."

" ဟုတ္ပါၿပီ..Gomawoe " SuHo ႐ွိ သမွ် အားေလး နဲ႔ ျပံဳးျပ လိုက္ၿပီး KyungSoo နဲ႔ BaekHyun ကို ဖက္လိုက္တယ္..

" မလိုပါဘူး hyung ရယ္..ကြၽန္ေတာ္ တို႔ hyung ေဘး မွာ အျမဲ ႐ွိမွာပါ .. အားတင္းထား hyung " Baek အားေပး စကား ေျပာကာ SuHo ဖက္ထား ကို ခြာလိုက္တယ္..

" hyung.. အဲ့ဒါဆို သြားၿပီ ေနာ္ " KyungSoo လည္း ဖက္ထားတာ ကို လႊတ္ လိုက္ၿပီး ႏႈတ္​ဆက္​စကား ေျပာလိုက္တယ္..

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now