You Are My Everything ~36

10.2K 608 13
                                    


Wedding ~~

ဟုတ္​ပါတယ္​.. ဒီ​ေန႔က မဂၤလာပြဲ​ေလး က်င္​းပတဲ့ ​ေန႔ပါ.. ဘယ္​သူ႔ မဂၤလာပြဲလဲ ဆိုရင္​​ေတာ့ ..SeHun နဲ႔ LuHan တို႔ရဲ႕ မဂၤလာပြဲ ​ေလးပါ.. လာ​ေရာက္​ အသိအမွတ္​ ျပဳ​ေပးၾကတဲ့ ဧည္​့ပရိတ္​သတ္​ ​ေတြ နဲ႔ အတူ သူတို႔ရဲ႕ ခ်စ္​လွစြာ​ေသာ အကိုမ်ား လည္​း ႐ွိ​ေနပါတယ္​..

တ​စ္​ဦး နဲ႔ တစ္​ဦး အျပန္​အလွန္​ ကတိကဝတ္​ ​ေတြ ဖလွယ္​ ၿပီးတဲ့ ​ေနာက္​မွာ​ေတာ့ တရားဝင္​ အၾကင္​လင္​မယား ..အယ္​.. တစ္​ဦး ကို တစ္​ဦး တရားဝင္​ ပိုင္​ဆိုင္​​ သြားၿပီ ျဖစ္​ပါတယ္​.. မဂၤလာပြဲ တို႔ရဲ႕ ထံုးစံ အတိုင္​း အဆံုးသတ္​မွာ အၾကင္​နာ အနမ္​း​ေလး ​ေပးကာ .. ​ေအာင္​​ေအာင္​ျမင္​ျမင္​ ပဲ ၿပီးစီး သြား ခဲ့ပါတယ္​..ပြဲလာ ပရိသတ္​ ရဲ႕ လက္​ခုပ္​သံ မ်ားက church ​ေက်ာင္​း တစ္​ခုလံုး ညံသြား ပါတယ္​..

သူတို႔ ရဲ႕ သူငယ္​ခ်င္​း ​ေတြပဲ ပါဝင္​တဲ့ မိသားစု party ​ေလးကို ​ေတာ့ .. SeHun တို႔ အိမ္​မွာပဲ ဆက္​လက္​ က်င္​းပ ၾကပါတယ္​..

" congratulations LuLu.."

BaekHyun တ​ေယာက္​ သူ႔ရဲ႕ အသစ္​ စက္​စက္​ ​ေယာက္​ဖ ​ေလးကို လာ ဂုဏ္​ျပဳ ပါတယ္​..

" Gomawoe Hyung.. Omo.. Hanni ah.. omma mianhae.. သမီး​ေလး ကို ပစ္​ထား သလို ျဖစ္​သြားတယ္​.. လာပါဦး "

BaekHyun ကို ​ေက်းဇူး တင္​စကား ​ေျပာၿပီး BaekHyun လက္​ထဲက သူ႔ သမီး Hanni ​ေလးကို ​ေျပာင္​းယူ ကာ ခ်ီလိုက္​ပါတယ္​.. သူတို႔ မဂၤလာ ကိစၥ နဲ႔ ႐ႈပ္​​ေနတာမို႔ Baek ထိန္​း​ေပးထား တာပါ..

BaekHyun က​ေတာ့ ျပံဳးရင္​းသာ..ChanYeol တို႔ အုပ္​စုနဲ႔ စကား ​ေျပာ​ေန​ေသာ SeHun ကို တခ်က္​ လွမ္​း ၾကည္​့ လိုက္​ၿပီး..

" LuHan ah.. ျဖစ္​ခဲ့တဲ့ ကိစၥ ​ေတြ အတြက္​ အကို ျဖစ္​တဲ့ hyung က ထပ္​ၿပီး ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​.. SeHun လည္​း ​ေနာင္​တရ သြား​ေလာက္​ပါ ၿပီ.. မင္​းတို႔ မိသားစု ​ေလး ​ေပ်ာ္​​ေပ်ာ္​ရႊင္​ရႊင္​ ျဖတ္​သန္​း ၾကပါ လို႔ hyung မွာခ်င္​တယ္​.. "

Luhan ျပံဳးရင္​း Hanni ​ေလးရဲ႕ ပါးကို တခ်က္​နမ္​း လိုက္​တယ္​..

" ​ေက်းဇူး တင္​ပါတယ္​ hyung.. အခုဆို ​ေဟာဒီက ခ်စ္​စရာ ​ေကာင္​းတဲ့ သမီး​ေလး လည္​း ႐ွိ​ေန​ေတာ့ ..သူ ​ေနာက္​ထပ္​ မလုပ္​ ​ေတာ့ပါဘူး.."

Babies Daddy (2016)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora