You Are My Everything ~ 40

8.7K 503 31
                                    


Chen တ​ေယာက္​ ခန္​းမထဲ ဟိုဘက္​​ေလွ်ာက္​လိုက္​ ဒီဘက္​​ေလွ်ာက္​လိုက္​နဲ႔ စိတ္​​ေတြ ဂနာမၿငိမ္​ျဖစ္​​ေနရသည္​.. အ​ေၾကာင္​းက​ေတာ့ MinSeok ပင္​.. မဂၤလာပြဲစ​ေတာ့မည္​ MinSeok ကိုဘယ္​​ေနရာမွာမွ႐ွာလို႔မရ​ေသး.. MinSeok ​ေပ်ာက္​​ေနသည္​.. Chen ​ေတြးကာစိတ္​ပူ​ေနသည္​က MinSeok မ်ား သူ႔ကိုလက္​မထပ္​ခ်င္​လို႔ ထြက္​​ေျပးသြား​ေလသလားလို႔ပင္​..

ထိုအခ်ိန္​ အနားကို က​ေလးခ်ီရင္​း​ေရာက္​လာ​ေသာ ChanYeol က..

" Chen ah.. မင္​းရဲ႕သတို႔သား​ေလာင္​း​ေရာ? " ဆို​ေတာ့..

ငိုခ်င္​သည္​့အသံႏွင္​့ပင္​ ျပန္​​ေျဖလိုက္​ရသည္​..

" ငါလည္​းမသိဘူး "

အဲ့​ေတာ့ ChanYeol လည္​း အ​ေနာက္​ကပါလာသည္​့ LuHan နဲ႔ SuHo ဘက္​လွည္​့ကာ ​ေမးျပန္​သည္​..

" LuLu ..မင္​းတို႔ကို​ေရာ.. MinSeok hyung ဘာ​ေျပာသြား​ေသးလဲ?"

" hyung က​ေတာ့ သူ႔ကိုအခ်ိန္​ ခဏ​ေပးပါတဲ့.. စိတ္​​ေတြလႈပ္​႐ွား​ေနလို႔ထင္​တယ္​.. အဲ့ဒါသူ႔ကို အခန္​းထဲမွာပဲထားခဲ့တယ္​ "

" ဟင္​.. Minnie ဘယ္​မွာလဲ? သူဘယ္​​ေရာက္​​ေနတာလဲ?"

Chen ငိုခ်င္​​ေနပါၿပီ.. ပြဲကိုလာတဲ့ ဧည္​့သည္​​ေတြကလည္​း တီးတိုးတီးတိုး​ေျပာ​ေနၾကၿပီ​ေလ..

" မင္​း..သူ႔ကိုမ်ား တျခားမဟုတ္​တာ​ေတြ ​ေျပာလိုက္​​ေသးလား Chen? "

​ေဘးမွာလာရပ္​တဲ့ Kris ကပါ​ေမး​ေတာ့.. Chen ​ေခါင္​းခါျပလိုက္​သည္​.. သူကဘာမဟုတ္​တာကို ​ေျပာရဦးမွာလဲ..မဂၤလာပြဲအတြက္​ ဒီ​ေလာက္​အာရံုစိုက္​​ေနရတာကို..

" ငါဘာမွ မ​ေျပာပါဘူးကြာ.. ငါ​ေျပာတာက..ငါသူ႔ကိုအရမ္​းခ်စ္​တယ္​နဲ႔ ဒီပြဲအတြက္​ အရမ္​းရင္​ခုန္​​ေနတယ္​ ဆိုတာ​ေလးပဲ​ေျပာတာပါကြာ .."

Chen ​ေျပာရင္​း သူ႔ဖုန္​းကိုထပ္​ထုတ္​ကာၾကည္​့လိုက္​သည္​.. ဘာ msg မွာ ​ေရာက္​မ​ေန..

" Chen hyung.. MinSeok hyung ရဲ႕ဖုန္​းက က်​ေနာ္​့ဆီမွာ ..ၾကည္​့မ​ေနနဲ႔​ေတာ့ "

LuLu က သူ႔လက္​ထဲက MinSeok ရဲ႕ဖုန္​း​ေလးကို​ေထာင္​ျပသည္​..

" huhh.. မင္​းဘယ္​မွာလဲကြာ.. MinSeok ah.."

Babies Daddy (2016)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt