You Are My Everything ~37

9.1K 591 22
                                    


လည္​ပင္​းထဲက မခံႏိုင္​​ေအာင္​ ပူ​ေလာင္​လာတဲ့အတြက္​ MinSeok အိပ္​ရာကႏိုးလာခဲ့သည္​..ခ်က္​ခ်င္​းပဲ ကုတင္​​ေပၚက ​ေျပးဆင္​းကာ ​ေရခ်ိဳးခန္းထဲ ဝင္​ၿပီး အန္​ရပါ​ေတာ့သည္​.. ​ေခါင္​းထဲကလည္​း ထိုးကိုက္​လာသည္​​ေလ.. မ​ေန႔ညက ​ေသာက္​တဲ့ ဒဏ္​​ေတြပဲ ျဖစ္မယ္​ လို႔ တခ်က္​ ညည္​းလိုက္​ၿပီး မီးဖိုထဲဝင္​ကာ ​ေရ​ေသာက္​လိုက္​ပါတယ္​..

နည္​းနည္​း သက္​သာသြားၿပီဆိုမွ သူ အိပ္​ခန္​းဆီ ျပန္​သြားၿပီး အက်ႌအိတ္​ထဲက ​ေဆးကိုထုတ္​​ေသာက္​လိုက္​ပါတယ္​.. ​ေစာ​ေန​ေသးတာမို႔ ကုတင္​​ေပၚပဲ ျပန္​လွဲခ်လိုက္​ပါတယ္​ .. သူ႔​ေဘးမွာ ​ေအးခ်မ္​းစြာ အိပ္​စက္​​ေနတဲ့ Chen ကိုၾကည္​့ၿပီး သူျပံဳးလိုက္​မိပါတယ္​..

သူတို႔ အခု Japan ကို​ေရာက္​​ေနၾကသည္​​ေလ..၂​ေယာက္​စလံုးရဲ႕ အားလပ္​ရက္​ ​ေတြကို Japan မွာ လာအခ်ိန္​ျဖဳန္​းသည္​​ေပါ့.. သူတို႔ ဒီကို​ေရာက္​​ေနတာ​ေၾကာင္​့ LuHan တို႔ မဂၤလာ​ေဆာင္​ကို​ေတာင္​ မသြားႏိုင္​ခဲ့ဘူး​ေလ.. သူ Chen ရဲ႕ ​ဗိုက္​​ေပၚက​ေန အသာခြထိုင္​လိုက္​ၿပီး Chen ရင္​ဘတ္​က်ယ္​ႀကီး ​ေပၚမွာ ​ေမွာက္​လိုက္​တယ္​.. ​ေမး​ေလး​ေထာက္​ရင္​း သူ႔ခ်စ္​သူရဲ႕ မ်က္​ႏွာက အစိတ္​အပိုင္​း ​ေတြကိုစူးစမ္​း​ေန​ေလရဲ႕..

​ေနာက္​ဆံုး မ​ေနႏိုင္​တာနဲ႔ သူ Chen ရဲ႕ ပါး၂ဖက္​ကို စတင္​နမ္​းလိုက္​ပါ​ေတာ့တယ္​.. Chen နည္​းနည္​း လႈပ္​႐ွားလာတယ္​​ေလ.. မႏိုး​ေသးတာ​ေၾကာင္​့ MinSeok ပိုစခ်င္​လာမိတယ္​.. Chen ရဲ႕ ​ဗိုက္​​ေပၚမွာ အပီအျပင္​ထိုင္​ကာ လက္​၂ဖက္​​ေဘးမွာ ​ေထာက္​ရင္​း ..Chen ရဲ႕ ႏွဖူး က​ေနစကာ..မ်က္​လံုး..ႏွာ​ေခါင္​း..ပါး..စတဲ့​ေနရာ မက်န္​​ေအာင္​ အကုန္​ လိုက္​နမ္​းလိုက္​ပါတယ္​.. ၿပီးမွ ​ေနာက္​ဆံုး သူ႔ အႀကိဳက္​ဆံုး အစိတ္​အပိုင္​း ျဖစ္​တဲ့ Chen ရဲ႕ ​ေလးကိုင္​းပံု ႏႈတ္​ခမ္​းဆီကို ဦးတည္​ကာ နမ္​း႐ိႈက္​လိုက္​ပါ​ေတာ့တယ္​..

သူ႔အၿငိမ္​မ​ေနမႈ​ေၾကာင္​့ Chen လည္​း မ်က္​လံုး ​ေတြ​ေလးပင္​စြာ ပြင္​့လာခဲ့ၿပီ​ေလ.. အဲ့​ေတာ့မွ MinSeok ​ေက်နပ္​စြာျပံဳးလိုက္​ပါ​ေတာ့တယ္​.. သူျပံဳး​ေတာ့ သူ႔ကို ၾကည္​ႏူးစြာၾကည္​့​ေနတဲ့ Chen ကပါလိုက္​ျပံဳးသည္​..​ဗိုက္​​ေပၚက အၿငိမ္​မ​ေနတဲ့ သူ႔ခ်စ္​သူကို ဆြဲကာဖက္​ထား လိုက္​​ေတာ့သည္​..MinSeok လည္​း ျပံဳးရင္​းပဲ ျပန္​ဖက္​ထားလိုက္​ပါသည္​..

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now