Chapter _10

16K 1.2K 15
                                    


Baek သူ႔ cupcakes ​ေလး ​ေတြ ကို ပန္​းကန္​ျပား ​ေလး ​ေတြ ထဲ ​ေသခ်ာ စီထည္​့ ကာ ဧည္​့ခန္​း ထဲ ယူ သြား ဖို႔ ျပင္​ ​ေန ပါ တယ္​.. ျပင္​ ရ မယ္​ ​ေလ..မဟုတ္ ရင္​ သူ႔ မုန္​႔ ​ေတြ က ဧည္​့သည္​ ​ေတြ မစား လိုက္​ ရပဲ ChanYeol စား တာ နဲ႔ ကုန္​ သြား မွာ စိုး လို႔ ပါ..ဟုတ္ ပါ တယ္​.. ChanYeol လည္​း မီးဖို ထဲ မွာ အလုပ္​ ​ေတြ ႐ႈပ္​ ​ေန ပါ တယ္​.. သူ႔ ပါးစပ္​ ထဲ ကို vanilla အရသာ cupcakes ​ေတြ တစ္​လံုး ၿပီး တစ္​လံုး သြင္​း ​ေန ရတဲ့ အလုပ္​ ပါ..

" ChanYeol.. ​ေတာ္​​ေတာ့ ​ေလ..​ေတာ္​ၾကာ ဧည္​့သည္​ ​ေတြ ​ေတာင္​ မစား ရ ​ေသး ပဲ ကုန္​ သြား မွာ ​ေပါ့ " Baek တား ​ေပ မဲ့ လည္​း ​ေနာက္​ က် သြား ပါ ၿပီ..cupcake ​ေလး က Yeol ပါးစပ္​ ထဲ ​ေရာက္​ သြား ၿပီ ​ေလ..Yeol ကလည္​း သူ စား လိုက္​ ရတဲ့ အတြက္​ အ​ေပ်ာ္​ ႀကီး ​ေပ်ာ္​ ​ေန ​ေလ ရဲ႕..

" ​ေတာ္​​ေတာ့ ဆို..အခ်ိဳ စား တာ မ်ား ​ေန ၿပီ..ဒါ ​ေနာက္​ဆံုး ပဲ ​ေနာ္​..ထပ္​ မစား နဲ႔ ​ေတာ့.." Baek warning ​ေပး လိုက္​ ​ေပ မဲ့ Yeol က​ေတာ့ နား မ​ေထာင္​ ပဲ ထပ္​ စား ျပ လိုက္​ ပါ ​ေသး တယ္​.. Baek ျပံဳး သြား တယ္​.. သူ သိတာ ​ေပါ့.. အဲ့လို ​ေျပာ ​ေလ Yeol က ပို လုပ္​ ျပ ​ေလ ဆို တာ..အဲ့ဒါ ​ေၾကာင့္ တမင္​ စမ္​း လိုက္​ တာ အကြက္​ ထဲ တန္​း ဝင္​ သြား တယ္​ ​ေလ..သူ လုပ္​ တဲ့ မုန္​႔ ကို Yeol က အားရပါးရ စား တဲ့ အတြက္​ သူ ​ေက်နပ္​ မိ ပါ တယ္​.. ​ေပ်ာ္​ လည္​း ​ေပ်ာ္​ ​ေန တယ္​..

" မင္​း ဒီ​ေလာက္​ စား လို႔ ​ေကာင္​း တဲ့ cake ​ေတြ လုပ္​ တတ္​ တာ ကို ငါ့ကို ဘာလို႔ အစက မ​ေျပာ တာ လဲ?" Yeol စား ​ေန ရင္​း Baek ကို ၾကည္​့ ကာ ​ေမး လိုက္​ ပါ တယ္​..

" ChanYeol က​ေရာ..ဘယ္​ တုန္း က Baek ကို ​ေမး ခဲ့ ဖူး လို႔ လဲ?" Baek မီးဖို ထဲ မွာ သန္​႔႐ွင္​း ​ေန ရင္​း ျပန္​ ​ေျဖ လိုက္​ တယ္​..

" ငါ့ အႀကိဳက္​ဆံုး အရသာ က vanilla အရသာ ပဲ ..အဲ့ဒါ ကို ​ေရာ သိလား?" Yeol ​ေနာက္​ တမ်ိဳး ​ေျပာင္​း ​ေမး ပါ တယ္​..

" Arni..မသိဘူး " Baek စားပြဲ ကို wet tissue နဲ႔ လိုက္​ သုတ္​ ၿပီး တခါထဲ Yeol ပါးစပ္​ မွာ စားထား လို႔ ​ေပပြ ​ေန တာ ကို ပါ တခါထဲ သုတ္​ ​ေပး ရင္​း ျပန္​ ​ေျဖ လိုက္​ တာ ပါ..

" ဘာလို႔.." Baek က သူ႔ အႀကိဳက္​ ကို မသိဘူး ဆို တာ ၾကား ​ေတာ့ သူ နည္​းနည္​း ​ေတာ့ စိတ္ မ​ေကာင္​း ျဖစ္​ သြား တယ္​.. ဒါ​ေပမဲ့ လည္​း Baek မသိတာ အဆန္​း မွ မဟုတ္​ တာ ပဲ..သူက လည္​း ဘယ္​ တုန္း ကမွ စကား ကို ​ေကာင္​း ​ေကာင္​း ျပန္​ မ​ေျပာ ခဲ့ ဖူး တာ ပဲ ​ေလ..

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now