JongSoo ေလး နဲ႔ ChanHyun တို႔ ၂ေယာက္.. ၿပိဳင္ကား ႐ုပ္ ေလး ကို ဟိုဖက္ ဆြဲ လိုက္ ..ဒီဖက္ ယူ လိုက္ နဲ႔ ၂ေယာက္ လု ေန ၾက တယ္.. BaekHee ေလး ကေတာ့ သူမ အကို ေတြ လု ေန ၾက တာ ကို ေဘး ကေန လိုက္ ၾကည့္ ေန တယ္.. ႐ုတ္တရက္ ChanHyun ေလး က ေဆာင့္ဆြဲ လိုက္ တာ..သူ႔ ေဘး မွာ ရပ္ ေန တဲ့ BaekHee မ်က္ႏွာ ေလး ကို သူ႔ လက္ နဲ႔ သြား ႐ိုက္ မိ ပါ တယ္.. အဲ့ေတာ့ BaekHee ေလး က ငို ပါ ေတာ့ တယ္.. BaekHee ေလး ငို ေတာ့ JongSoo ေလး လည္း လန္႔ သြား ၿပီး ChanHyun ကို မ်က္လံုး ျပဴး ေလး နဲ႔ ၾကည့္ လိုက္ တယ္.. ChanHyun ေလး ကလည္း သူ႔ ညီမ ငို ေန တာ ကို ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ ေလး ရပ္ ၾကည့္ ေန ပါ တယ္.. အဲ့ဒီ မွာ ပဲ မီးဖို ထဲ က Baek ထြက္ လာ ၿပီး BaekHee ေလး ကို ေကာက္ခ်ီ ကာ ေခ်ာ့ လိုက္ ပါ တယ္.. ၿပီး ေတာ့" ကဲ ဘယ္သူ႔ ေၾကာင့္ လဲ ေျပာ?" Baek စိတ္ မဆိုး ပါ ဘူး..ကေလး ပဲ..ေဆာ့ ရင္း ျဖစ္ ၾက မွာ သူ သိ ပါ တယ္.. အဲ့ဒါ ေၾကာင့္ လည္း ညင္ညင္သာသာ ေလး ပဲ ေမး လိုက္ တာ ပါ..
Baek က အႀကီး ဆံုး ျဖစ္ တဲ့ JongSoo ေလး ကို အရင္ ၾကည့္ လိုက္ ေတာ့ JongSoo ေလး က ChanHyun ေလး ကို လွမ္း ၾကည့္ တယ္.. အဲ့ဒီ မွာ ပဲ ChanHyun ေလး လည္း မ်က္ႏွာငယ္ ေလး နဲ႔ သူ႔ omma မ်က္ႏွာ ကို ေမာ့ ၾကည့္ လာ ကာ ..မ်က္ရည္ ေတြ ဝဲ လာ ၿပီး ေအာ္ ငို ပါ ေတာ့ တယ္.. BaekHee ေလး ကို ငို ေအာင္ လုပ္ ခဲ့ မိ တဲ့ အတြက္ သူ႔ အျပစ္ သူ သိ ၿပီး ဆူ မွာ ေၾကာက္ လို႔ ငို တာ ပါ..Baek လည္း အသာ ျပံဳး ကာ ဒူးေထာက္ ထိုင္ ခ် လိုက္ ၿပီး ChanHyun ေလး ကို ဖက္ ထား လိုက္ တယ္..
" Shuu..မငို ပါ နဲ႔.. omma က မဆူ ပါ ဘူး..BaekHee ေလး လည္း တိတ္ ေတာ့..oppa က တမင္ လုပ္ တာ မွ မဟုတ္ တာ..ေနာ္..oppa ကလည္း ေတာင္းပန္ ပါ တယ္ တဲ့..ဟုတ္ ၿပီလား ..တိတ္ ေတာ့ ၂ေယာက္ လံုး.."
Baek ကေလး ၂ေယာက္ ကို လႊတ္ ေပး လိုက္ ေတာ့ ChanHyun ေလး က သူ႔ ညီမ ေလး ကို သြား ဖက္ လိုက္ တယ္.. ေခ်ာ့ တာ ေပါ့.. အဲ့ဒီ မွာ JongSoo ေလး ကလည္း သူ ၁ေယာက္ ထဲ က်န္ ေန သလို ခံစား ရတာ ေၾကာင့္.. ChanHyun ေလး တို႔ ကို သူက ထပ္ ဖက္ လိုက္ တယ္..ကေလး ၃ေယာက္ အရမ္း ခ်စ္ ၾက တာ ကို ၾကည့္ ၿပီး Baek ရင္ထဲ မွာ ၾကည္ႏူး မႈ ေလး ျဖစ္ မိ တယ္..
YOU ARE READING
Babies Daddy (2016)
FanfictionZawgyi Byun BaekHyun - KyungSoo ရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာသူငယ္ခ်င္း.. Wu company မွာအလုပ္လုပ္ပါတယ္ Park ChanYeol - Park company ရဲ႕ CEO ..Kris နဲ႔ JongIn တို႔ရဲ႕သူငယ္ခ်င္း.. Do KyungSoo - BaekHyun ရဲ႕အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္း.. မၾကာခင္မွာ JongIn နဲ႔လက္...