You Are My Everything ~32

9.6K 655 12
                                    

Luhan တ​ေရးႏိုး ထလာ​ေတာ့ သမီး​ေလး ကို အရမ္​း​ေတြ႕ခ်င္​ ​ေနတာ ​ေၾကာင္​့ .. Hanni ​ေလးကိုထားတဲ့ အခန္​းဆီကို ​ေျဖး​ေျဖး ခ်င္​း​ေလွ်ာက္​လာ ခဲ့ပါတယ္​.. အခုဆို Hanni ​ေလးလည္​း စိုးရိမ္​ရတဲ့ အ​ေျခအ​ေန က​ေန ​ေက်ာ္​လြန္​ ခဲ့ပါၿပီ.. တျခား က်န္​းမာ တဲ့ က​ေလး​ေတြ နဲ႔ အတူ ​ေရာထားလို႔ ရတဲ့ အ​ေနအထား မို႔ Luhan စိတ္​ခ်မ္​းသာ ရပါတယ္​..

Hanni ​ေလး႐ွိရာ အခန္​းဆီ ​ေရာက္​​ေတာ့ Lu သမီး​ေလး ကိုၾကည္​့ရင္​း အလိုလို ျပံဳး​ေနမိတယ္​..ပန္​း​ေရာင္​ ​ေစာင္​​ေလး ထဲမွာ ျမဳပ္​​ေနတဲ့ သူ႔ရဲ႕ သမီး​ေလး က အရမ္​း ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတယ္​ ​ေလ..

သူ အခန္​း​ေစာင္​့တဲ့ nurse ကို သြားကာ က​ေလးကို ခ်ီခ်င္​​ေၾကာင္​း ခြင္​့​ေတာင္​း ​ေတာ့ nurse က ျပံဳးျပကာ သူ႔အခန္​းထဲက​ေန သြား​ေစာင္​့​ေနဖို႔ .. သူမ က​ေလးကို Luhan အခန္​းဆီ ​ေခၚလာ​ေပး မည္​ျဖစ္​​ေၾကာင္​း ျပန္​​ေျပာလိုက္​ပါတယ္​.. Lu လည္​း ​ေခါင္​းညိတ္​ျပ ရင္​း အခန္​းဆီပဲ ျပန္​လာ ခဲ့ပါတယ္​..

သူ႔ အခန္​းဆီ သြားတဲ့ လမ္​းမွာ ၾကည္​ႏူးစရာ ျမင္​ကြင္​း ​ေလးကို ​ေတြ႕လိုက္​ရပါတယ္​.. ခ်စ္​စရာ ​ေကာင္​းတဲ့ စံုတြဲ​ေလး​ေပါ့.. အ​ေဖ လုပ္​သူ ​ေကာင္​​ေလးက ငို​ေနတဲ့ သူတို႔ က​ေလး​ေလး ကို ခ်ီထားရင္​း အငိုတိတ္​​ေအာင္​ ​ေခ်ာ့​ေနတယ္​.. အ​ေမ ျဖစ္​သူ ​ေကာင္​မ​ေလး က​ေတာ့ ​ေဘးက​ေန က​ေလး​ေလး ရဲ႕ ဆံပင္​​ေလး ​ေတြကို ပြတ္​​ေပးရင္​း .. က​ေလး အ​ေၾကာက္​​ေျပ ​ေအာင္​ ႏွစ္​သိမ္​့ ​ေနပါတယ္​.. က​ေလး​ေလး က ဖ်ား​ေနတယ္​ ထင္​ပါတယ္​.. မ်က္​ႏွာ​ေလးက နီရဲ ကာ အရမ္​းငို ​ေနတယ္​.. အ​ေဖကို အားကိုးတႀကီး ဖက္​ထား လိုက္​တာမ်ား.. Lu ၾကည္​့ရင္​း ျပံဳးမိပါတယ္​..

Lu အခန္​းထဲ ​ေရာက္​​ေတာ့..ကုတင္​​ေပၚမွာ အသာလွဲ လိုက္​တယ္​.. ႐ုတ္​တရက္ အ​ေတြး ​ေတြက Sehun ဆီကို ​ေရာက္​သြားတယ္​.. Sehun နဲ႔ Sara တို႔ ကိစၥ ကို သူ BaekHyun ျပန္​​ေျပာ လို႔ သိၿပီးပါၿပီ.. အဲ့ဒီ အတြက္​လည္​း သူ စိတ္​မ​ေကာင္​းပါဘူး.. Sehun က သူ႔ထက္​ပို​ေကာင္​း တယ္​ ထင္​တဲ့ သူမကို ​ေရြးခ်ယ္​ ခဲ့တာမဟုတ္​လား.. Sehun ဘယ္​​ေလာက္​ ခံစား ​ေနရမလဲ သူ ​ေတြးၾကည္​့လို႔ ရပါတယ္​.. သူ႔ အတြက္​ ​ေတာ့ ဝမ္​းသာစရာ ဆို​ေပမဲ့ Sehun ခံစား ​ေနရတာ ကို ​ေတာ့ သူ မၾကည္​့ရက္​ပါဘူး.. Lu ​ေတြးရင္​း မ်က္​ရည္​ က်ရျပန္​တယ္​..

Babies Daddy (2016)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang