You Are My Everything ~10

10K 727 21
                                    


Ding Dong~~

" SeHun.. SeHun.. SeHun.. " တစာစာ ​ေအာ္​ ရင္​း LuHan အိမ္​​ေ႐ွ႕ တံခါး ​ေပါက္​ ဆီ ကို အ​ေျပး ​ေလး သြား လိုက္​ မိ တယ္​..ဒီ​ေန႔ SeHun လာ မွာ ကို သူ သိ ​ေန တယ္​ ​ေလ..

တံခါး လည္​း ဖြင္​့ လိုက္​ ​ေရာ..လက္​ထဲ မွာ စားစရာ အိတ္​ နဲ႔ SeHun ကို ​ေတြ႕ လိုက္​ ရတယ္​..

" Sehunnie!!" လို႔ ​ေအာ္​ ရင္​း LuHan ​ေျပး ဖက္​ လိုက္​ ပါ တယ္​..

" hey baby.. ​ေန လို႔ ​ေကာင္​း ရဲ႕ လား..ကိုယ္​ တို႔ အသည္​းႏွလံုး ​ေလး ​ေရာ..ဘယ္​လို ​ေန လဲ?" SeHun က Lu ​ဗိုက္​ ​ေလး ကို ကိုင္​ ရင္​း ​ေျပာ လိုက္​ ​ေတာ့ Lu ကလည္​း SeHun မ်က္​ႏွာ ကို လက္​ ၂ဖက္​ နဲ႔ ကိုင္​ လိုက္​ ၿပီး..

" babe တို႔ အားလံုး ​ေန​ေကာင္​း ပါ တယ္​..appa က​ေရာ ဘယ္​လို ျဖစ္​ လာ ရတာ လဲ?" မ်က္​လံုး ​ေအာက္​ က အနည္​း ငယ္​ ညိဳ ​ေန တာ ​ေၾကာင္​့ SeHun ည မအိပ္​ ဘူး ဆို တာ သိသာ ​ေန လို႔ ​ေမး လိုက္​ တာ ပါ..

" appa လည္​း ဘာမွ မျဖစ္​ ပါ ဘူး ..လာ..ကိုယ္​ babe အတြက္​ စားစရာ ဝယ္​ လာတယ္​.." SeHun ​ေျပာ ရင္​း မီးဖို ထဲ ဝင္​ သြား ကာ သူ ဝယ္​လာ တဲ့ အထုပ္​ ကို ထမင္​း စားပြဲ ​ေပၚ တင္​ လိုက္​ တယ္​..

" babe..hyung ​ေရာ..ဘယ္​ သြားလဲ?"

" hyung က သူ႔ သူငယ္​ခ်င္​း နဲ႔ ​ေတြ႕ မယ္​ ဆို ၿပီး ထြက္​ သြား တာ..အမႊာ ​ေလး ​ေတြ နဲ႔ "

Lu လည္​း SeHun ယူ လာ တဲ့ အထုပ္​ ကို ​ေျဖ ၾကည္​့ လိုက္​ ၿပီး မ်က္​လံုး ျပဴး ကာ..

" OMG! Oh SeHun.. ဘာ​ေတြ ဝယ္​လာ တာ လဲ? Nutella ကို 5​ဗူး ​ေတာင္​ မွ ဝယ္​လာ တယ္​?? Yah..ငါ့ကို အ​ေသ သတ္​ ​ေန တာ လား?"

ႏႈတ္​ခမ္​း ဆူဆူ ​ေလး နဲ႔ သူ႔ကို ဆူ​ေနတဲ့ သူ႔ ခ်စ္​သူ ​ေလး ကို ၾကည္​့ ၿပီး SeHun ၿဖီးကာ ႏႈတ္​ခမ္​း ​ေလး ကို နမ္​း လိုက္​ ပါ တယ္​..

" yah..ဘာ လုပ္​ တာ လဲ ..သူမ်ား အိမ္​ ႀကီး မွာ.." LuHan ႐ွက္​ ​ေန တဲ့ မ်က္​ႏွာ ​ေလး နဲ႔ ​ေျပာ ​ေတာ့

" wae..ကိုယ္​့ ခ်စ္​သူ​ေလး ကို နမ္​း တာ ပဲ..ဘယ္​သူ႔ ဂ႐ုစိုက္​ ရမွာ လဲ..ၿပီး​ေတာ့ ဒါ သူမ်ား အိမ္​ မဟုတ္​ပါ ဘူး..ကိုယ္​့ hyung ဆို​ေတာ့ Lu ရဲ႕ hyung ပဲ ​ေပါ့.."

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now