You Are My Everything ~31

11.3K 667 32
                                    


အမႊာ ၂​ေယာက္​ ကို အရင္​ဆံုး ​ေခ်ာ့သိပ္​ၿပီး အိပ္​​ေပ်ာ္​ သြားၿပီဆိုမွ ..ChanBaek ​ေလးကိုပါ ပုခက္​ထဲ အသာ​ေလး ထည္​့ခဲ့ ၿပီးမွ က​ေလး​ေတြ အခန္​းက​ေန ထြက္​လာခဲ့တယ္​.. သူတို႔ အိပ္​ခန္​း ထဲမွာ​ေတာ့ ChanYeol က ကုတင္​​ေခါင္​းရင္​း ကို မွီရင္​း သူ႔ အလုပ္​​ေတြ ျပန္​စစ္​ ​ေနတယ္​.. Baek ညဝတ္​ အက်ႌ ​ေလးကို လဲဝတ္​ လိုက္​ရင္​း ကုတင္​​ေပၚ တက္​လာကာ ChanYeol ​ေဘးမွာ ကပ္​ကာ လွဲလိုက္​ပါတယ္​..

" မၿပီး​ေသးဘူး လား..အဲ့အလုပ္​​ေတြက?" Baek အနားကပ္​ကာ ChanYeol ကို ဖက္​ထားရင္​း ​ေမးလိုက္​ပါတယ္​.. BaekHyun ဖက္​လာ​ေတာ့ ChanYeol အလိုက္​သင္​့ သူ႔ ရင္​ခြင္​ထဲ ဆြဲသြင္​း လိုက္​ရင္​း ျပန္​ဖက္​ထား လိုက္​ပါတယ္​.. Baek ျပံဳးလိုက္​မိရင္​း ChanYeol အက်ႌ ကို တ႐ွံဳ႕႐ွံဳ႕ နဲ႔ နမ္​းလိုက္​မိတယ္​..သူ ChanYeol အက်ႌ မွာ ကပ္​​ေနတဲ့ ChanYeol ကိုယ္​သင္​းနံ႔ ကို အရမ္​း ႀကိဳက္​တယ္​​ေလ..

" ၿပီးပါၿပီ ကြာ.. ကဲ..​ေျပာပါဦး ဘာ​ေၾကာင္​့ ကိုယ္​့ အက်ႌ ကို အဲ့​ေလာက္​ နမ္​း​ေနရတာလဲ?" ChanYeol လည္​း သူ႔ အလုပ္​​ေတြကို လက္​စသတ္​ ၿပီး စာရြက္​ ​ေတြကို ​ေဘးက စားပြဲ ​ေပၚလွမ္​းတင္​ လိုက္​တယ္​.. ၿပီးမွ သူ႔ အက်ႌ ကို နမ္​း​ေနတဲ့ BaekHyun ကိုယ္​​ေလးကို ခပ္​တင္​းတင္​း ဆြဲဖက္​ကာ ​ေမးလိုက္​ပါတယ္​..

BaekHyun ျပန္​မ​ေျဖ ​ေသးပဲ ျပံဳး​ေနရင္​း..တခုခု ကို ​ေတြး​ေနသလိုနဲ႔.. ChanYeol က​ေတာ့ BaekHyun ဆံပင္​​ေလး​ေတြထဲ နမ္​း႐ွဳိက္​ ရင္​း..

" Baek သိလား.. ကိုယ္​​ေလ.. အရင္​တုန္​းက အခ်ိန္​​ေတြကိုအရမ္​း သတိရတာပဲ.. ကိုယ္​တို႔ ၂​ေယာက္​ထဲ သီးသန္​႔ အခ်ိန္​​ေလး ​ေတြ ႐ွိခဲ့ၾကတယ္​ ​ေနာ္​.. ခု​ေတာ့ ကိုယ္​့မွာ သားသား မီးမီး ​ေတြက မ်ားလာ​ေတာ့ ပိုၿပီး ႀကိဳးစား ရ​တယ္​.. Baek လည္​း တ​ေနကုန္​ က​ေလး​ေတြ အလုပ္​နဲ႔ပဲ ႐ႈပ္​​ေန​ေတာ့ ကိုယ္​တို႔ ​ေသခ်ာ ​ေတြ႕ခ်ိန္​ ​ေတာင္​ မ႐ွိ​ေတာ့ဘူး ​ေနာ္​.. "

BaekHyun ChanYeol ရင္​ဘတ္​​ေပၚ ​ေခါင္​း​ေလး​မွီရင္​း နား​ေထာင္​​ေနတယ္​..

" umm.. Baek လည္​း သိပါတယ္​.. က​ေလး​ေတြ ကို ဂ႐ုစိုက္​ ​ေနရလို႔ Yeol ကို ပစ္​ထား သလိုျဖစ္​​ေနတယ္​ မလား..ဒါ​ေပမဲ့ ChanYeol ရယ္​..သူတို႔က ငယ္​​ေသး​ေတာ့ Baek က ​ေသခ်ာ ​ေစာင္​့​ေရွာက္​ မွ ျဖစ္​မယ္​​ေလ.."

Babies Daddy (2016)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora