You Are My Everything ~14

9.9K 740 31
                                    


~ တီ တီ ~

" hello?" Baek ဖုန္​း ​ေလး ျမည္​ လာ လို႔ ကိုင္​ လိုက္​ ပါတယ္​..

" hello Baek " တဖက္​ မွ KyungSoo အသံ ထြက္​ လာ ပါတယ္​..

" aww..wae"

" ဒီ​ေန႔ ည ChanYeol ရဲ႕ ႏႈတ္​ဆက္​ပြဲ farewell party ႐ွိ တယ္​ "

" aww.." Baek တိုတို ပဲ ျပန္​ ​ေျဖ လိုက္​ တယ္​..

" အဲ့ဒါ Kris က မင္​း ကိုပါ လာခဲ့ ပါတဲ့.." KyungSoo အသံ ကို နား​ေထာင္​ ရတာ ​ေပ်ာ္​ ​ေန သလိုပါပဲ..အားလံုး စံု တဲ့ party ဆို​ေတာ့ လည္​း ​ေပ်ာ္​ မွာ ​ေပါ့..

"......"

" hello Baek? Baek? " Baek ဘက္​က အသံ တိတ္​ သြား လို႔ ႏွစ္​ခါ ျပန္​ ​ေခၚ လိုက္​ ပါတယ္​..

" အဲ့​ေတာ့? "

" ဟင္​.. မင္​း ဘာမွ မခံစား ရဘူး လား?" ​ေအးတိ​ေအးစက္​ နဲ႔ ျပန္​ ​ေျဖ တဲ့ စကား ​ေၾကာင္​့ KyungSoo နည္​းနည္​း ​ေတာ့ ​ေၾကာင္​ သြား တယ္​..

" Soo..မင္​း က ငါ့ကို ဘာ​ေတြ မ်ား ​ေမွ်ာ္​မွန္​း ထား တာလဲ..ကုိယ္​ဝန္​​ေဆာင္​ ထားတဲ့ ​ေယာက်္​ား တ​ေယာက္​ က..သူ႔ ​ေယာက်္​ား ရဲ႕ ႏႈတ္​ဆက္​ ပြဲ ကို ဘယ္​လို မ်က္​ႏွာ နဲ႔ သြား ရမွာ လဲ.."

" mianhae.. ငါ နည္​းနည္​း မ​ေတြး မိ ဘူး ျဖစ္​ သြားတယ္​.."

" ရပါတယ္​.. မင္​း မမွား ပါဘူး..မွားတာ က ငါပါ..ငါ..သူ႔ ကို ရင္ဆိုင္​ ရဲ တဲ့ သတၱိ မ႐ွိ ​ေတာ့ လို႔ ပါ..တကိုယ္​​ေကာင္​း ဆန္​ ခဲ့ မိ တာ ​ေတြ အတြက္​ ငါ့ကို ငါ မုန္​း မိတယ္​.."

Baek အသံ ​ေတြ တုန္​ လာတာ ကို Soo ခံစား မိ ပါတယ္​..သူလည္​း နားလည္​ ပါတယ္​..Baek ဘယ္​လို ခံစား ​ေန ရမလဲ ဆိုတာ..

" Baek..မင္​း မွာ အခ်ိန္​ ႐ွိ ပါ​ေသးတယ္​..ChanYeol ကို ျပန္​ လက္​ခံ လိုက္​ ရင္​ ၿပီးၿပီ ​ေလ.."

" ငါ..မသိ ​ေသး ဘူး..ငါ ​ေၾကာက္​ ​ေန တယ္​.."

Soo သက္​ျပင္​း ​ေလး ခ် လိုက္​ မိပါတယ္​..သူလည္​း ျဖစ္​ ႏိုင္​ ​ေခ် ႐ွိ တာ ​ေလး ကို အၾကံ ​ေပး ၿပီးၿပီ ​ေလ..က်န္​ တာ ​ေတာ့ ကာယကံ ႐ွင္​ ပဲ ဆံုးျဖတ္​ ရမွာ ဆို​ေတာ့ ..သူ ဘာမွ ဝင္​ မပါ ခ်င္​ ပါ..

" ​ေအးပါ.. မင္​း ​ေသခ်ာ ဆံုးျဖတ္​ ​ေပါ့..မင္​း အတြက္​ မဟုတ္​ ရင္​ ​ေတာင္​ က​ေလး​ေတြ အတြက္​ ကို အရင္​ စဥ္​းစား ၿပီး ဆံုးျဖတ္​ ပါ Baek..မင္​း ​ေနာက္​မွ ​ေနာင္​တ ရမွာ မ်ိဳး ကို ငါလည္​း မလို ခ်င္​ ဘူး.."

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now