You Are My Everything ~11

9.9K 723 11
                                    


ChanYeol မ​ေန႔ညက စိတ္​​ေတြ အရမ္​း လႈပ္​႐ွား ၿပီး ​ေကာင္​း​ေကာင္​း မအိပ္​ ​ေပ်ာ္​ ဘူး​ေလ..ဒီ​ေန႔ သူ ..သူ႔ omma ကို Baek တို႔ အိမ္​ ကို လိုက္​ပို႔ ​ေပး ရမယ္​ မလား..အဲ့ဒီ အ​ေတြး ​ေလး နဲ႔ ပဲ လူက အလိုလို တက္​ႂကြ ​ေနတာ..အခု မနက္​ ႏိုး​ေတာ့ ဖုန္​း​ေလးကို ဖြင္​့ ၾကည္​့ လိုက္​တာ 7နာရီ ႐ွိပါၿပီ..သူ တခ်က္​ ျပံဳး ရင္​း ​ေရခ်ိဳးခန္​း ထဲ ဝင္​ သြား ပါတယ္​..အလန္​းဆန္​း ဆံုး ျဖစ္​ သြား ​ေအာင္​ ​ေရခ်ိဳး ပစ္​လိုက္​ပါတယ္​..

​ေရခ်ိဳးခန္​း ထဲက ထြက္​ လာ​ေတာ့ တခါ ဖုန္​း​ေလး ကို ၾကည္​့ မိ ​ေတာ့..1message

From Appa:

Goodmorning Channie..Good Luck for today..

ChanYeol ခ်က္​ခ်င္​း စာ ျပန္​ လိုက္​ပါတယ္​..

From ChanYeol:

Morning Appa..appa သိ​ေနတာ လား..Baek ​ေျပာျပ တာလား..

From Appa:

ဟုတ္​တယ္​..သူ႔ ဖုန္​း နံပါတ္​ ကို ​ေပးတဲ့သူက appa ပဲ ႐ွိ တာ ​ေလ..အဲ့ဒါ သူသိ သြားလို႔ လွမ္​း ​ေျပာတာ..

From ChanYeol:

Ahhh~~ကြၽန္​​ေတာ္​ မသြားပါဘူး..ဒီတိုင္​း Omma ကို ပို႔ ​ေပး ၿပီးတာ နဲ႔ ျပန္​ မွာပါ..ကြၽန္​​ေတာ္​ လာတာ ကို Baek လည္​း ႀကိဳက္​ မွာ မဟုတ္​ဘူး ​ေလ..

From Appa :

သား မွန္​တယ္​ ထင္​တာ ကို လုပ္​ပါ..ဘယ္​ အရာ က အ​ေကာင္​း ဆံုး ျဖစ္​ မလဲဆိုတာ သား ဆံုးျဖတ္​ တတ္​ ပါ တယ္​..appa က​ေတာ့ ကံ​ေကာင္​း ပါ​ေစ လို႔ ဆု​ေတာင္​း ​ေပး​ေန ရံု ပဲ တတ္​ ႏိုင္​တယ္​​ေလ..

From ChanYeol:

Appa..သားတို႔ ဘယ္​​ေတာ့ ​ေတြ႕ ရမလဲ..omma ကို​ေရာ သတိ မရဘူးလား..

From Appa:

တ​ေန႔​ေန႔ ​ေတာ့ ​ေတြ႕ ၾကတာ ​ေပါ့ကြာ..သား omma ကို သိပ္​ သတိရ တာ ​ေပါ့..ဒါ​ေပမဲ့ အခု ခ်ိန္​ ​ေတာ့ ​ေတြ႕ လုိ႔ မရ​ေသးဘူး..Channie appa အလုပ္​ ​ေလး ​ေတြ ႐ွိ ​ေသး လို႔ ဒါပဲ​ေနာ္​..

From ChanYeol :

Nae..Gomawoe appa..

ChanYeol ဖုန္​း​ေလး ကို ​ေဘးမွာ ခ် ထား လိုက္​ၿပီး အဝတ္​ ဘီ႐ို ဆီ သြားကာ အက်ႌ ႐ွာ ​ေဖြ ​ေရး လုပ္​ ပါ​ေတာ့ တယ္​..

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now